165. weboldal hiba: az olvasók igényeinek figyelmen kívül hagyása

Az alábbi esettanulmány segítségével szeretném megmutatni, hogy hiba lehet egy weboldal üzemeltetése során, ha kitalálunk egy általunk jónak vélt megoldást, de azt adott esetben nem “teszteltetjük le” az olvasókkal, ügyfelekkel, és csak később derül ki, hogy nem az olvasók igényeivel összhangban sincs az általunk kidolgozott megoldás. Az esettanulmányban nem derült fény ilyen hibára, de előfordulhatott…

Digitális Média Tények Könyve 2016

Idén is megjelent (immáron 9. alkalommal) a Neo Interactive gondozásában a Tények Könyve, amely nem más, mint: Hazai és nemzetközi adatok, statisztikák, elemzések a digitális médiapiacról több mint 50 oldalon. Ide kattintva érhető el. A kis- és középvállalatok által is hasznosítható információk a kiadványból: Leglátogatottabb magyar weboldalak. Felhasználói információk (pl.: operációs rendszerek {győztes: WIN7}, böngészők {győztes: Google…

A magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedelemi cége

Két hete sem volt, hogy arról írtam, hogy 2016 a webáruházak éve lehet, ahhoz egy kis adalék: Az online kiskereskedelmen belüli TOP10 e-kereskedő értékesítésből származó összbevétele 92 milliárd forint volt tavaly! Ez forintban a teljes online kiskereskedelmi szektor 34%-a, és a vásárlások számát tekintve az összes vásárlás 21%-a (4,7 millió vásárlás). Íme a 2015-ös TOP10-es lista: Mi…

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: “Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – megkerülhetetlenné – váljon, azaz rengeteg…

2016 a webáruházak éve lehet!

A KSH összesítette az előző évi adatokat, és meglepő eredmények születtek az e-kereskedelem területén. Tudta, hogy a saját weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 25%-ánál lehet online terméket vásárolni, vagy szolgáltatást megrendelni? Elszomorító arány, és ironikus módon azt jelenti: nincs elég webáruház, hogy még nagyobb ütemben fejlődjön az online értékesítés volumene. A félreértések elkerülése végett: nem arról…

Hírlevelezés Webgalambbal – kedvezőbb áron

A hírlevelezés a sikeres online jelenlét egyik alappillére. Ha min. annyi konverziót nem vár el a weboldalától, hogy hírlevélre feliratkozzanak a látogatói, akkor hosszú távon sok bevételtől esik el. Ugyanis aki ma feliratkozik a weboldalán, egyszer érdeklődő lehet, majd vásárló, majd visszatérő és lojális vásárló. Most, hogy túl vagyunk azon, hogy miért tartom fontosnak a hírlevelezést,…

Adatvédelem email marketinghez

A MarketingCommando tett közzé egy 4 részes remek videót a témában. Mindenkinek érdemes végignéznie, aki e-mail marketingezik. A videókon Wolf Gábor beszélget a témáról Dr. Soós Andreával, aki a GVH-nál is dolgozott, valamint adatvédelmi szakértő és jogász. Adatvédelem #1: Ha építesz listát, nézd meg: Adatvédelem #2: Az Adatvédelmi szabályzatod 5 pontja Adatvédelem #3: Az ÚJ feliratkozó…

Mikor nem vállalok/vállalnék el egy megbízást?

Azzal együtt, hogy valaki vállalkozóvá, cégvezetővé válik, meg kell tanulnia határozottan nemet mondani, amely sok esetben előrébb visz, mint egy bizonytalan igen. A vállalkozói léttel együtt jár, hogy jogom legyen eldönteni: kivel, milyen feltételek mellett szeretnék együtt dolgozni, és mi visz közelebb a céljaimhoz és ebből kifolyólag egy boldogabb élethez.

Éppen ezért azt tanácsolom, ön is gondolja át: mikor nem éri meg elvállalni egy megbízást? Az alábbiakban összeszedek néhány jellegzetességet, amelyek fennállása esetén érdemes meggondolni, hogy megéri-e elvállalni a megbízó által kínált munkát! Mivel minden ember más, és máshol húzza meg az a “bizonyos határt”, ezért az alábbiak csak támpontként szolgálnak. Nem minden fekete vagy fehér, kockázattűrő képesség és a jó erkölcs személyes értelmezésétől függően egyes pontok vannak akiknek még beleférnek, vannak, amik már nem. Ha az alábbi esetek valamelyikének ellenére elvállal egy munkát, és “megégeti” magát: Sajnálom, én szóltam előre, hogy gondolja meg!

1,5 órás előadás a céges blogokról

Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:     1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is…