Digitális Média Tények Könyve 2016

Idén is megjelent (immáron 9. alkalommal) a Neo Interactive gondozásában a Tények Könyve, amely nem más, mint: Hazai és nemzetközi adatok, statisztikák, elemzések a digitális médiapiacról több mint 50 oldalon. Ide kattintva érhető el. A kis- és középvállalatok által is hasznosítható információk a kiadványból: Leglátogatottabb magyar weboldalak. Felhasználói információk (pl.: operációs rendszerek {győztes: WIN7}, böngészők {győztes: Google…

A magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedelemi cége

Két hete sem volt, hogy arról írtam, hogy 2016 a webáruházak éve lehet, ahhoz egy kis adalék: Az online kiskereskedelmen belüli TOP10 e-kereskedő értékesítésből származó összbevétele 92 milliárd forint volt tavaly! Ez forintban a teljes online kiskereskedelmi szektor 34%-a, és a vásárlások számát tekintve az összes vásárlás 21%-a (4,7 millió vásárlás). Íme a 2015-ös TOP10-es lista: Mi…

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: “Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – megkerülhetetlenné – váljon, azaz rengeteg…

2016 a webáruházak éve lehet!

A KSH összesítette az előző évi adatokat, és meglepő eredmények születtek az e-kereskedelem területén. Tudta, hogy a saját weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 25%-ánál lehet online terméket vásárolni, vagy szolgáltatást megrendelni? Elszomorító arány, és ironikus módon azt jelenti: nincs elég webáruház, hogy még nagyobb ütemben fejlődjön az online értékesítés volumene. A félreértések elkerülése végett: nem arról…

Hírlevelezés Webgalambbal – kedvezőbb áron

A hírlevelezés a sikeres online jelenlét egyik alappillére. Ha min. annyi konverziót nem vár el a weboldalától, hogy hírlevélre feliratkozzanak a látogatói, akkor hosszú távon sok bevételtől esik el. Ugyanis aki ma feliratkozik a weboldalán, egyszer érdeklődő lehet, majd vásárló, majd visszatérő és lojális vásárló. Most, hogy túl vagyunk azon, hogy miért tartom fontosnak a hírlevelezést,…

Adatvédelem email marketinghez

A MarketingCommando tett közzé egy 4 részes remek videót a témában. Mindenkinek érdemes végignéznie, aki e-mail marketingezik. A videókon Wolf Gábor beszélget a témáról Dr. Soós Andreával, aki a GVH-nál is dolgozott, valamint adatvédelmi szakértő és jogász. Adatvédelem #1: Ha építesz listát, nézd meg: Adatvédelem #2: Az Adatvédelmi szabályzatod 5 pontja Adatvédelem #3: Az ÚJ feliratkozó…

Mikor nem vállalok/vállalnék el egy megbízást?

Azzal együtt, hogy valaki vállalkozóvá, cégvezetővé válik, meg kell tanulnia határozottan nemet mondani, amely sok esetben előrébb visz, mint egy bizonytalan igen. A vállalkozói léttel együtt jár, hogy jogom legyen eldönteni: kivel, milyen feltételek mellett szeretnék együtt dolgozni, és mi visz közelebb a céljaimhoz és ebből kifolyólag egy boldogabb élethez.

Éppen ezért azt tanácsolom, ön is gondolja át: mikor nem éri meg elvállalni egy megbízást? Az alábbiakban összeszedek néhány jellegzetességet, amelyek fennállása esetén érdemes meggondolni, hogy megéri-e elvállalni a megbízó által kínált munkát! Mivel minden ember más, és máshol húzza meg az a “bizonyos határt”, ezért az alábbiak csak támpontként szolgálnak. Nem minden fekete vagy fehér, kockázattűrő képesség és a jó erkölcs személyes értelmezésétől függően egyes pontok vannak akiknek még beleférnek, vannak, amik már nem. Ha az alábbi esetek valamelyikének ellenére elvállal egy munkát, és “megégeti” magát: Sajnálom, én szóltam előre, hogy gondolja meg!

1,5 órás előadás a céges blogokról

Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:     1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is…

Minta webáruház a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól

Még tavaly év végén tette közzé a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság az ún. “minta webáruház” projectet. A http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/ link alatt elérhető weboldal EU-s támogatással jött létre, az alábbi célból: “annak érdekében, hogy növelje a fogyasztók bizalmát és ismereteit az internetes kereskedelem területén, illetve elősegítse a vállalkozások jogkövető magatartását.” A webáruház technikai felépítése és a rá költött támogatási…