2016 a webáruházak éve lehet!

A KSH összesítette az előző évi adatokat, és meglepő eredmények születtek az e-kereskedelem területén. Tudta, hogy a saját weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 25%-ánál lehet online terméket vásárolni, vagy szolgáltatást megrendelni? Elszomorító arány, és ironikus módon azt jelenti: nincs elég webáruház, hogy még nagyobb ütemben fejlődjön az online értékesítés volumene. A félreértések elkerülése végett: nem arról…

Hírlevelezés Webgalambbal – kedvezőbb áron

A hírlevelezés a sikeres online jelenlét egyik alappillére. Ha min. annyi konverziót nem vár el a weboldalától, hogy hírlevélre feliratkozzanak a látogatói, akkor hosszú távon sok bevételtől esik el. Ugyanis aki ma feliratkozik a weboldalán, egyszer érdeklődő lehet, majd vásárló, majd visszatérő és lojális vásárló. Most, hogy túl vagyunk azon, hogy miért tartom fontosnak a hírlevelezést,…

Adatvédelem email marketinghez

A MarketingCommando tett közzé egy 4 részes remek videót a témában. Mindenkinek érdemes végignéznie, aki e-mail marketingezik. A videókon Wolf Gábor beszélget a témáról Dr. Soós Andreával, aki a GVH-nál is dolgozott, valamint adatvédelmi szakértő és jogász. Adatvédelem #1: Ha építesz listát, nézd meg: Adatvédelem #2: Az Adatvédelmi szabályzatod 5 pontja Adatvédelem #3: Az ÚJ feliratkozó…

Mikor nem vállalok/vállalnék el egy megbízást?

Azzal együtt, hogy valaki vállalkozóvá, cégvezetővé válik, meg kell tanulnia határozottan nemet mondani, amely sok esetben előrébb visz, mint egy bizonytalan igen. A vállalkozói léttel együtt jár, hogy jogom legyen eldönteni: kivel, milyen feltételek mellett szeretnék együtt dolgozni, és mi visz közelebb a céljaimhoz és ebből kifolyólag egy boldogabb élethez.

Éppen ezért azt tanácsolom, ön is gondolja át: mikor nem éri meg elvállalni egy megbízást? Az alábbiakban összeszedek néhány jellegzetességet, amelyek fennállása esetén érdemes meggondolni, hogy megéri-e elvállalni a megbízó által kínált munkát! Mivel minden ember más, és máshol húzza meg az a “bizonyos határt”, ezért az alábbiak csak támpontként szolgálnak. Nem minden fekete vagy fehér, kockázattűrő képesség és a jó erkölcs személyes értelmezésétől függően egyes pontok vannak akiknek még beleférnek, vannak, amik már nem. Ha az alábbi esetek valamelyikének ellenére elvállal egy munkát, és “megégeti” magát: Sajnálom, én szóltam előre, hogy gondolja meg!

1,5 órás előadás a céges blogokról

Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:     1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is…

Minta webáruház a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól

Még tavaly év végén tette közzé a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság az ún. “minta webáruház” projectet. A http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/ link alatt elérhető weboldal EU-s támogatással jött létre, az alábbi célból: “annak érdekében, hogy növelje a fogyasztók bizalmát és ismereteit az internetes kereskedelem területén, illetve elősegítse a vállalkozások jogkövető magatartását.” A webáruház technikai felépítése és a rá költött támogatási…

Digitális Média Tények Könyve 2015

A Tények Könyvét a Neo Interaktív Kft. 2008 óta minden évben kiadja, átfogó képet nyújtva a magyar és nemzetközi digitális médiapiac elmúlt egy évéről és kutatási adatokra támaszkodva, edukatív formában összefoglalva a magyar digitális piac fejlődését leginkább meghatározó trendeket.

A 2015. évi Tények könyve (pdf) itt érhető el:
http://neo-interactive.hu/dmtk/2015/tenyek_konyve_2015.pdf

Érdemes belelapozni, rengeteg hasznos információt, statisztikát, grafikont tartalmaz.

158. weboldal készítés hiba – NEM Gmail-es e-mail cím használata

Ha nyomon követte az eddigi hibákat, ha nem, biztosan meglepődött a címen, főleg, hogy az teljes mértékben ellentéte a 81. hibának, ahol azt írtam, hogy kerülni kell az ingyenes szolgáltatóknál regisztrált e-mail címek használatát az üzleti életben. Miről van szó? A kivételekről. Vannak olyan esetek, amikor nagyobb bizalmat ébreszt, közvetlenebb légkört teremt pl. egy Gmail-es…

Nem tudod miről írj? 54 blogolási ötlet!

Ötleteket keresel, hogy miről blogolj? Jó helyen jársz!

Az alábbiakban a DigitalMarketer összefoglalójának magyar fordítását és annak kiegészítését olvashatjátok!

A cikk 8 fő típusra bontja azokat a célokat és felépítendő imázselemet, amelyet egy jól felépített blogtól várhatunk.

A blog által elérendő célok, és ezekhez cikk-ötletek:

1. Legyél hasznos! A személyes márkád építésének legkönnyebb módja.

  • Lista cikk: Pl.: „8 könyv, amely segít neked abban, hogy…”.
  • Hogyan kell… cikk: Hosszabb rövidebb tutorialok.
  • Esettanulmány: Mit és hogyan csináltál, és mi lett az eredménye? Milyen volt előtte, és utána?
  • Probléma/megoldás cikk: mutass be egy problémát, majd a megoldását is!
  • Kutatási eredmény, iparági felmérés bemutatása. Legyen szó akár saját, akár más, a piacodat érintő eredményről!
  • Gy.I.K. cikk. Időről-időre tegyél közzé a leggyakrabban feléd intézett kérdésekből.
  • Amit meg lehetne kérdezni” cikk. Olyan kérdésekre adott válaszok, amelyeket NEM tettek fel ügyfelek, de fel kellett volna tenniük.
  • Ellenőrző listás cikk. Pl.: 8 dolog, amelyet minden oldal keresőoptimalizálásánál figyelembe kell venned. „csekklisták”
  • Egy-egy altémakört teljesen felölelő cikk. Bő terjedelmű, mély tudást adó tartalom legyen. Minimum 3-6 Word oldalnyi legyen.
  • Definíciós cikk: Egy-egy, az iparágadat meghatározó fogalom, tárgy, vagy dolog bemutatását szolgáló cikkek.
  • Cikk-sorozat: Ha túl hosszú témát dolgozol fel, akkor azt bontsd több részre, és jelenítsd meg egymást követő napokon, vagy pl. minden kedden egy részt.
  • Statisztika-cikk: Akkor a leghatékonyabb, ha saját statisztikai eredményeket publikálsz.

Dining Guide – Év Étterme Díj 2015

A 2004-ben alapított Dining Guide – Év Étterme Díj idei toplistája, azaz a top 10 étterem (ABC rendben): 67 Étterem & Bistro Alabárdos Arany Kaviár Baltazár Csalogány 26 Lacikonyha Mák bistro Olimpia Vendéglő Salon Étterem ZONA Mit keres ez a weboldal készítés és marketing blogon? Dicsekvésből. 🙂 Ugyanis nagy örömömre szolgál és büszkeséggel tölt el,…