A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: “Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – megkerülhetetlenné – váljon, azaz rengeteg…

2016 a webáruházak éve lehet!

A KSH összesítette az előző évi adatokat, és meglepő eredmények születtek az e-kereskedelem területén. Tudta, hogy a saját weboldallal rendelkező vállalkozások csupán 25%-ánál lehet online terméket vásárolni, vagy szolgáltatást megrendelni? Elszomorító arány, és ironikus módon azt jelenti: nincs elég webáruház, hogy még nagyobb ütemben fejlődjön az online értékesítés volumene. A félreértések elkerülése végett: nem arról…

Hírlevelezés Webgalambbal – kedvezőbb áron

A hírlevelezés a sikeres online jelenlét egyik alappillére. Ha min. annyi konverziót nem vár el a weboldalától, hogy hírlevélre feliratkozzanak a látogatói, akkor hosszú távon sok bevételtől esik el. Ugyanis aki ma feliratkozik a weboldalán, egyszer érdeklődő lehet, majd vásárló, majd visszatérő és lojális vásárló. Most, hogy túl vagyunk azon, hogy miért tartom fontosnak a hírlevelezést,…

Adatvédelem email marketinghez

A MarketingCommando tett közzé egy 4 részes remek videót a témában. Mindenkinek érdemes végignéznie, aki e-mail marketingezik. A videókon Wolf Gábor beszélget a témáról Dr. Soós Andreával, aki a GVH-nál is dolgozott, valamint adatvédelmi szakértő és jogász. Adatvédelem #1: Ha építesz listát, nézd meg: Adatvédelem #2: Az Adatvédelmi szabályzatod 5 pontja Adatvédelem #3: Az ÚJ feliratkozó…

Mikor nem vállalok/vállalnék el egy megbízást?

Azzal együtt, hogy valaki vállalkozóvá, cégvezetővé válik, meg kell tanulnia határozottan nemet mondani, amely sok esetben előrébb visz, mint egy bizonytalan igen. A vállalkozói léttel együtt jár, hogy jogom legyen eldönteni: kivel, milyen feltételek mellett szeretnék együtt dolgozni, és mi visz közelebb a céljaimhoz és ebből kifolyólag egy boldogabb élethez. Éppen ezért azt tanácsolom, ön is…

1,5 órás előadás a céges blogokról

Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:     1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is…

Minta webáruház a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól

Még tavaly év végén tette közzé a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság az ún. “minta webáruház” projectet. A http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/ link alatt elérhető weboldal EU-s támogatással jött létre, az alábbi célból: “annak érdekében, hogy növelje a fogyasztók bizalmát és ismereteit az internetes kereskedelem területén, illetve elősegítse a vállalkozások jogkövető magatartását.” A webáruház technikai felépítése és a rá költött támogatási…

Digitális Média Tények Könyve 2015

A Tények Könyvét a Neo Interaktív Kft. 2008 óta minden évben kiadja, átfogó képet nyújtva a magyar és nemzetközi digitális médiapiac elmúlt egy évéről és kutatási adatokra támaszkodva, edukatív formában összefoglalva a magyar digitális piac fejlődését leginkább meghatározó trendeket. A 2015. évi Tények könyve (pdf) itt érhető el: http://neo-interactive.hu/dmtk/2015/tenyek_konyve_2015.pdf Érdemes belelapozni, rengeteg hasznos információt, statisztikát, grafikont tartalmaz.

158. weboldal készítés hiba – NEM Gmail-es e-mail cím használata

Ha nyomon követte az eddigi hibákat, ha nem, biztosan meglepődött a címen, főleg, hogy az teljes mértékben ellentéte a 81. hibának, ahol azt írtam, hogy kerülni kell az ingyenes szolgáltatóknál regisztrált e-mail címek használatát az üzleti életben. Miről van szó? A kivételekről. Vannak olyan esetek, amikor nagyobb bizalmat ébreszt, közvetlenebb légkört teremt pl. egy Gmail-es…

Nem tudod miről írj? 54 blogolási ötlet!

Ötleteket keresel, hogy miről blogolj? Jó helyen jársz! Az alábbiakban a DigitalMarketer összefoglalójának magyar fordítását és annak kiegészítését olvashatjátok! A cikk 8 fő típusra bontja azokat a célokat és felépítendő imázselemet, amelyet egy jól felépített blogtól várhatunk. A blog által elérendő célok, és ezekhez cikk-ötletek: 1. Legyél hasznos! A személyes márkád építésének legkönnyebb módja. Lista…