QR-kód generálás, leolvasás

Mi az a QR-kód? A QR-kód (Quick Response-kód) egy kétdimenziós vonalkód, amely gyakorlati haszna – többek között – abban rejlik, hogy pl. egy bonyolult url-t nem kell kiírni valahová, majd azt valakinek megjegyeznie, hanem egy ilyen kódban elrejtve, majd a megfelelő eszközzel kiolvasva sokkal gyorsabban elérhető az adott url alatt található információ, mintha azt csak…

Facebook debugger – megosztások előnézetének módosítása

Mindannyiunkkal előfordulhatott már, hogy írtunk egy cikket, beállítottuk a címet, leírást, előnézeti képet, majd megosztottuk Facebookon, és csak a megosztás után vettük észre, hogy valamelyik adat hibás volt. Ebben az esetben hiába javítjuk a weboldalon a hibás adatot, ismételt megosztás esetén a korábbi állapottal lehet megosztani Facebookon, ugyanis a közösségi portál az első megosztáskor megjegyzi…

Mailtrack, az elküldött e-mailek nyomon követésére

Gondolkozott már azon, hogy milyen jó lenne, ha az elküldött e-mailekről rendelkezne az alábbi információkkal? Elolvasta-e már a címzett a levemet? Éppen csak rápillantott, vagy esetleg többször is megnyitotta az e-mailt? Ha utóbbi eset áll fent, hányszor és mikor? Kattintott az e-mailben található linkre vagy linkekre? Vajon asztali gépen, vagy telefonon nézte meg a levelet?…

Így növelje DRASZTIKUSAN a feliratkozói számát!

Egyből a lényegre térek: a megoldás neve: EXIT POPUP. Esettanulmány következik. Mi az exit popup? Olyan felugró ablak, ami csak akkor látszik, ha a látogató ki akar lépni a weboldalról és/vagy az oldal teteje/jobb felső sarka felé mozgatja az egerét. Elméletileg a Google újonnan bevezetett popup büntetése nem vonatkozik rá, mert a kilépő felugró ablakok kivételnek…

Google Analytics – kampány url készítő

Egyéni kampányparaméterek létrehozása a hirdetési URL-ekhez. “Az URL-készítővel paramétereket adhat az internetalapú vagy e-mailes egyéni hirdetéskampányokban használt URL-ekhez. Az egyéni kampányok olyan hirdetéskampányok, amelyek nem használják az AdWords automatikus címkézési funkcióját. Amikor a felhasználó rákattint az egyik egyéni linkre, az egyedi paramétereket a rendszer elküldi a Google Analytics-fióknak; így meghatározhatja, hogy mely URL-címek vonzzák a…

Wunderlist, a tökéletes naptár és listakezelő alkalmazás

Már írtam korábban arról, hogy számomra kiemelten fontos a hatékony időgazdálkodás, ezért is használok “saját fejlesztésű”, saját igényeimnek megfelelő heti tervezőt. A listákban rejlő erő Munkám és életem során számtalan listát használok: feladatok, teendők, visszatérő feladatok lépései, checklisták, bevásárlólista, jelszavak, hasznos linkek, bővítmények, cikk-ötletek, fontos dolgok, “választ várok” lista, heti feladatok, stb. Listák legnagyobb előnye, hogy…

Ajánló – MentorFM

Nemrég találtam rá a MentorFM-re, amelynek küldetése a saját bevallásuk szerint: “A MentorFM küldetése, hogy segítse a magyar vállalkozókat és vezetőket személyiségük és hatékonyságuk fejlesztésében – üzleti céljaik, és a munka-magánélet egyensúly elérése érdekében.” – Mivel ezen területek fejlesztése személyes célom és hobbim is, örömmel ajánlom olvasóimnak is ezt a weboldalt. Ehhez remek hanganyagokat lehet…

Digitális Média Tények Könyve 2016

Idén is megjelent (immáron 9. alkalommal) a Neo Interactive gondozásában a Tények Könyve, amely nem más, mint: Hazai és nemzetközi adatok, statisztikák, elemzések a digitális médiapiacról több mint 50 oldalon. Ide kattintva érhető el. A kis- és középvállalatok által is hasznosítható információk a kiadványból: Leglátogatottabb magyar weboldalak. Felhasználói információk (pl.: operációs rendszerek {győztes: WIN7}, böngészők {győztes: Google…

Miért javaslom YouTube-ra feltöltött videók használatát?

Ugyan egyre ritkábban, de időről-időre még felmerül ügyfelek részéről az igény, hogy saját tárhelyre hadd tölthessenek fel videót, ne kelljen külön (pl. YouTube) csatornát létrehozniuk. Akit lehet azért megpróbálok rábeszélni arra, hogy mégis hozzon létre egy YouTube csatornát, és onnan ágyazza be a weboldalra a videóit. Miért? Íme az indoklás: A YouTube-ra feltöltött videó előnyei:…

Előugró feliratkozás opció YouTube csatornára érkezve.

Kevésbé ismert, egyszerű url-változtatással elérhető opciót szeretnék bemutatni. Ha szeretné azt, hogy a YouTube csatornája megnyitásakor felugorjon egy csatornafeliratkozás opció, akkor a következő mintát kell követni: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=olcsoweboldal A félkövér rész helyére a saját csatorna linkjét kell tenni. A fenti linket itt próbálhatja ki: Tekintse meg a YouTube csatornámat! – Ahogy látja is, a YouTube csatorna linkelésekor…