Google Analytics – kampány url készítő

Egyéni kampányparaméterek létrehozása a hirdetési URL-ekhez. “Az URL-készítővel paramétereket adhat az internetalapú vagy e-mailes egyéni hirdetéskampányokban használt URL-ekhez. Az egyéni kampányok olyan hirdetéskampányok, amelyek nem használják az AdWords automatikus címkézési funkcióját. Amikor a felhasználó rákattint az egyik egyéni linkre, az egyedi paramétereket a rendszer elküldi a Google Analytics-fióknak; így meghatározhatja, hogy mely URL-címek vonzzák a…

A megfelelő “Köszönöm” oldal ismérvei

Amikor valaki felveszi önnel a kapcsolatot, lead egy rendelést, vagy egyszerűen csak feliratkozik a hírlevelére, érdemes az ehhez használt űrlap helyett egy külön oldalra, egy ún. “Köszönöm” oldalra irányítani a látogatót/érdeklődőt/vásárlót, ahelyett, hogy ugyanazon az aloldalon hagynánk. Milyen előnye van egy Köszönöm oldalnak és mit tartalmazzon? Visszaigazolás arra nézve, hogy megtörtént az általa kezdeményezett művelet.…

Webáruházakra vonatkozó adatvédelmi követelmények

Pár napja adott ki a NAIH egy állásfoglalást “Tájékoztató a webáruházakra vonatkozó adatvédelmi követelményekről” címmel.

A 21 oldalas tájékoztató az alábbiakat foglalja össze:

  • Jogszabályi háttér.
  • Az adatkezelés alapfogalmai.
  • A sütik (cookie-k) alkalmazása.
  • Az adatvédelmi nyilvántartás.
  • A hírlevél adatvédelmi vonatkozásai.

Letöltés:

2017-02-17-webaruhaz-tajekoztato-NAIH-2017-1060-V

Forrás:

http://www.naih.hu/files/2017-02-17-webaruhaz-tajekoztato-NAIH-2017-1060-V.pdf

A linkek színének változtatása, áttűnés effekttel

Tudta? Ha a weboldalán be van állítva, hogy egy linknek másmilyen legyen a színe, amikor fölé viszi valaki az egeret, azt meg lehet oldani “áttűnés” effekttel is, egy nagyon egyszerű css kód segítségével. A szükséges css kód a következő: (kattintásra letölthető a kód) Hová kell ezt a kódot tenni a forráskódban, és hogyan működik? (a…

Wunderlist, a tökéletes naptár és listakezelő alkalmazás

Már írtam korábban arról, hogy számomra kiemelten fontos a hatékony időgazdálkodás, ezért is használok “saját fejlesztésű”, saját igényeimnek megfelelő heti tervezőt. A listákban rejlő erő Munkám és életem során számtalan listát használok: feladatok, teendők, visszatérő feladatok lépései, checklisták, bevásárlólista, jelszavak, hasznos linkek, bővítmények, cikk-ötletek, fontos dolgok, “választ várok” lista, heti feladatok, stb. Listák legnagyobb előnye, hogy…

Hogyan kérjen tartalommódosítást?

Karbantartás és tartalomfeltöltés szolgáltatásom megrendelői gyakran elkövetik azt a hibát, hogy nem optimális módon kérik egy-egy szövegrész, aloldal, vagy akár teljes weboldal szövegezésének módosítását/feltöltését. Persze mondhatnám, hogy nekem mindegy, több pénzem lesz, ha több idő elvégezni a kért feladatot, de mindenkinek jobb, ha egy szolgáltatás csak annyiba kerül, amennyibe kerülnie kell, és nem a többszörösébe, ezért az…

169. hiba: Regisztrációhoz kötött vásárlás webshopban

Miért hiba a regisztrációhoz kötött vásárlás? Kevesebben fognak vásárolni: nem mindenki hajlandó megadni annyi adatot egy termék miatt, mint amennyit “szokás” egy regisztráció alkalmával. Minél egyedibb a kínált termék, annál alacsonyabb lesz a lemorzsolódás a regisztráció miatt. De kérdés: megéri akár egy vevőt is veszíteni a kötelező regisztráció miatt? (Első alkalommal) lassabbá teszi a rendelést,…

166. hiba: kitalálható letöltési url használata

1-2 hónappal ezelőtt futottam bele Facebookon egy marketinges hirdetésébe. A hirdetésre kattintva előjött egy feliratkozó űrlap, ahol – mivel érdekelt a letölthető anyag – regisztráltam egy 10 perces e-mail címmel. Jött is a letöltési url, amely ehhez hasonlóan nézett ki: kitalaltdomain.hu/letoltes/001-ere.pdf – mondjuk azért, mert a letölthető tanulmány címének első szava ez volt: “Eredeti”. A…

Ár meghatározása Gauss görbével

Egy termék, szolgáltatás árának meghatározására sok módszer van, amelyek akár más-más módon közelítik meg a kérdést. Most egy profitmaximalizáló megoldást fogok mutatni, amelyet akkor érdemes/lehet használni, ha van egy olyan nagyobb közösség/tömeg/ügyfélbázis, akik felé tudunk kommunikálni az alábbiak szerint. Tegyük fel, hogy termékbevezetés előtt állunk, és nem tudjuk, hogy mennyi legyen az új termék ára. Mit lehet ilyenkor…