Több helyzet előállhat egy vállalkozás életében, amikor szükség lehet az egyes weboldalai között a felhasználók szinkronizálásának.
A -2 kiegészítés eltávolítása WordPress tartalmak URL-jéből
A WordPress-ben képfeltöltéskor és oldal vagy bejegyzés létrehozásakor automatikusan generálódik az ún. SLUG a rendszerben. Néha „-2” kiegészítéssel a végén.
Hogyan segít a mesterséges intelligencia webes feladatokban?
Összeszedtem pár hasznos eszközt, amivel könnyebbé teheti a webes munkát a mesterséges intelligencia (AI). Lesz példa szövegírásra, hang- és képgenerálásra is.
Országszintű ÁFA kulcsok megadása többnyelvű Woo webshopnál
Egy korábbi cikkben írtam már arról, hogy egy többnyelvű weboldal készítése esetén mire kell figyelni, de ott az országonkénti ÁFA kulcs nem volt említve.
Ideiglenes, jelszó nélküli belépés létrehozása WordPress-ben
Ha a fejlesztője hozzáférést kér WordPress oldalához, megoldható az, hogy csak egy ideiglenes hozzáférést ad, ami az előre beállított idő után érvényét veszíti.
Egységár feltüntetése WooCommerce webáruház termékei alatt
Egy 2009-es rendelet szabályozza, hogy a termékek eladási árán felül az egységárát is fel kell tüntetni a webáruházakban. Erre a funkcióra mutatok bővítményt.
Bővítmények különféle események naplózására WordPress-ben
Több esetben indokolt lehet, hogy különféle események naplózva legyenek a weboldalunkon. Ezekre mutatok pár jól bevált megoldást néhány bővítmény formájában.
WordPress gyorsítás: MyISAM táblatípus helyett InnoDB
A weboldalak gyorsításánál minden apróság számíthat. Ilyen a a MyISAM táblalatípus lecserélése InnoDB-re. Mikor kell ezzel foglalkozni? Mit kell tenni pontosan?
Egyedi CSS hozzáadása az oldalakhoz WordPress-ben
Az ún. CSS kódok (nincs jó magyar fordítása) arra jók, hogy a weboldalak megjelenését testre lehessen szabni könnyedén. Legyen szó színekről, méretekről, stb.
Hogyan írjon tökéletes blogcikket? 20+ lépéses útmutató!
Ügyfeleim és olvasóim között sokaknak okoz gondot, hogyan álljanak neki egy blogcikk megírásának. Nekik próbálok meg segíteni ezzel a hiánypótló cikkel.
Milyen gyakran érdemes blogcikket írni és frissíteni?
Gyakran megkapom ezt a kérdést a weboldalt kérő ügyfeleimtől. A pontos válaszhoz meg kell ismerni a szempontrendszert, aminek függvénye a blogírási stratégia.
Siposs Levente: Webshop Navigátor (könyvajánló)
Siposs Levente több mint 30 éve értékesítő, és 10+ éve foglalkozik online marketinggel. A tapasztalatait most egy roppant hasznos könyvben foglalta össze.