Google Analytics – kampány url készítő

Egyéni kampányparaméterek létrehozása a hirdetési URL-ekhez. “Az URL-készítővel paramétereket adhat az internetalapú vagy e-mailes egyéni hirdetéskampányokban használt URL-ekhez. Az egyéni kampányok olyan hirdetéskampányok, amelyek nem használják az AdWords automatikus címkézési funkcióját. Amikor a felhasználó rákattint az egyik egyéni linkre, az egyedi paramétereket a rendszer elküldi a Google Analytics-fióknak; így meghatározhatja, hogy mely URL-címek vonzzák a…

Google büntetés felugró ablakok (popup) miatt

2017. január elején lépett életbe a Google algoritmusának új “büntetőeleme”, amely a popupukra van kihegyezve. A hivatalos közlemény lényege, röviden: “A mai naptól főleg telefonos kereséseknél – hiszen ott jelentősen zavaróbb a jelenség – azon oldalaknál, ahol a tartalom nem könnyen hozzáférhető, hátrasorolás várható.” A Google célja, hogy “eszköztől függetlenül a felhasználók gyorsan megtalálják az őket…

Mobilos sebesség: nagyobb felhasználói élmény, több bevétel

A Google kiadott egy dokumentumot, amelyben azt taglalja, miért is fontos a weboldalak gyors betöltődése mobiltelefonokon. A kérdés nagyon is időszerű, hiszen immáron itthon is elérhetőek pl. az ún. AMP oldalak a Google találati listán. A tanulmány szerint erősen függünk a telefonunktól, rengeteg mindent azon intézünk. Legyen szó szobafoglalásról, vagy tv-műsorról, sok esetben a mobilunkat hívjuk segítségül.…

Megszűnik a kulcsszótervező ingyenessége

A Google AdWords népszerű kulcsszótervező eszköze (használatáról itt olvashat) hamarosan megszűnik ingyenesnek lenni. Az eddigi információk alapján csak azok számára lesz ingyenes, akik bizonyos összeg felett költenek az AdWords-ben. A magyarországi, pontos, forintban kifejezett adatok még nem állnak rendelkezésre. Keresőoptimalizálás során fontos lépés a kulcsszavak összeírása, ezért sokan felháborodva értesültek a Google tervéről. A jövőben is…

200+ SEO (keresőoptimalizálás) szempont

3 összeállítást szeretnék megosztani, amelyek áttanulmányozása egy eléggé átfogó képet fog arról adni, hogy mennyire összetett, és sok tényezőtől függő dolog a keresőoptimalizálás.

Jöjjön az első:
seo-ranking-factors-info

Még egy lista, a Search Engine Land jóvoltából:sel

Ennek a 2012-es verziója (csak érdekességképpen) itt érhető el.

Még egy lista:
backlinko.com/google-ranking-factors

Megújult a Google Fonts!

A Google ingyenes betűtípus-gyűjteménye, a Google Fonts arculatot váltott, így még felhasználóbarátabb lett, mint eddig volt. Az elérhetősége nem változott, továbbra is a https://fonts.google.com/ címen érhető el. Egy gyors videó a használatáról, és egy tipp: hogyan találjunk olyan betűtípust, ami támogatja az ékezetes (pl.: ű,ő) karaktereket: Ui.: Fontos, hogy a meta charset=”UTF-8″ meta-elem szerepeljen azon…

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: “Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – megkerülhetetlenné – váljon, azaz rengeteg…

Megújult a weboldal készítés és marketing blog!

Az utóbbi 3 hétben azért nem írtam cikket, mert a háttérben nagy átalakítás folyt, aminek eredményeképpen megújult a blog arculata, azaz bele lett integrálva a fő domainen lévő kinézetbe. Sőt, még tárhelyszolgáltatót is váltott a weboldal. Egy domain, két WordPress oldal 7,5 éve, 2008 végén indult a blog, WordPress alapokon. Akkor a fő weboldal egy html…

2 SEO (keresőoptimalizálás) hír

Két gyorshír miatt írok: Lenullázódott minden weboldal ún. PageRank értéke. Ezzel lezáródott a 2013. decembere óta tartó sejtés, amikor is utoljára frissítették a PageRank értékeket. Ezt követte idén márciusban a hír, hogy a nyilvános ellenőrző eszközökön lefogja nullázni a Google az értékeket. Ezt most meg is tette. Mit használjunk helyette? Az ite.hu remek cikket írt…