Egy kis időutazásra hívom az olvasóimat, amely során egészen 2005-ig fogunk visszamenni egy elképesztő weboldal történetéig. A millió dolláros weboldal sztorija következik.
reklám
Online marketing kérdés: Mennyit költsek hirdetésre?
Rendszeresem felteszik az ügyfeleim a címbeli kérdést. Összefoglalom a legfontosabb szempontokat a megfelelő költségkeret megállapításához.
“Az Ön domain neve” típusú átverés
Időnként előkerül egy-egy domain regisztrációval/tárhely bérléssel foglalkozó cég, amely mások tudatlanságából és már regisztrált domain nevéből akar pénzt csinálni.
Hirdetési ajánlatok – kezeljük fenntartásokkal!
Még év elején kaptam az alább megosztott, “csodálatos” kéretlen levelet/ajánlatot. Érdemes tanulni a válaszom (alatta) mögött húzódó gondolatmenetből, és gyanakodni, ha hasonlóan “jó ajánlatot” kap! Inkább hagyja ki!
Online marketing hiba: Amikor látják egymást egy körlevél címzettjei
A karácsonyi szezonban megsűrűsödik azon üzenetek/hírlevelek* száma, amelyet úgy küldenek, hogy a címzettek látják egymást. Több gond is van ezzel, és természetesen van rá megoldás (sőt, a többség ismeri is). *Hírlevélnek (vagy: hasznos üzenetnek) azért erős hívni azt, amikor egy e-mail lista tulajdonosának jön egy “jó lenne valamit kezdeni a listával, a karácsony jó apropó …
Jövőre megszűnik a Google Plus
Kb. 3 hete – stílusosan – a Google Plus felületén jelentette be a Google, hogy jövő augusztusban megszünteti a Google Plus szolgáltatást. Frissítés, 2019. február 4.: a most kapott e-mail alapján április 2-án fog megszűnni a Google plus: A cég a közleményében ezt közölte: “Megszüntetjük 2019 augusztusában a Google+ szolgáltatást. Nemrég bejelentettük a szolgáltatást megszüntetését. …
Hírlevél feliratkozáshoz kötött előny nyújtása
A NAIH adatvédelmi reformmal kapcsolatos állásfoglalások oldalán jelent meg egy érdekes állásfoglalás pár hete 2018. szeptember 4-én, NAIH-2018-3581-2-V ügyszámmal.
Hogyan kérjen tartalommódosítást?
Karbantartás és tartalomfeltöltés szolgáltatásom megrendelői gyakran elkövetik azt a hibát, hogy nem optimális módon kérik egy-egy szövegrész, aloldal, vagy akár teljes weboldal szövegezésének módosítását/feltöltését. Persze mondhatnám, hogy nekem mindegy, több pénzem lesz, ha több idő elvégezni a kért feladatot, de mindenkinek jobb, ha egy szolgáltatás csak annyiba kerül, amennyibe kerülnie kell, és nem a többszörösébe, ezért az …
Ingyenes képek a weboldalára!
Figyelmébe szeretném ajánlani a https://visualhunt.com/ weboldalt, ahol több, mint 350 millió kép közül lehet keresni. A keresőfelületen lehetőség van arra, hogy csak olyan képek látszódjanak, amelyek kereskedelmi célra (is) felhasználhatók, illetve a Google-ben is megtalálható szín szerinti keresés funkció is elérhető. Használjak képeket? Mindenképpen! Egy-egy kép nagyon sokat tud hozzáadni a tartalomhoz. Gondoljon csak bele: ön …
167. hiba: 21 termék “TOP20 termék” címkével való ellátása
Ez egy rövid poszt lesz, mert a hiba egyértelmű! A webshop tulajdonosok sokszor kreatívak. Néha olyannyira, hogy a webáruházban “TOP20” címkével 21 terméket látnak el. Miért hiba? Nevetségessé teszi a vállalkozást. Főleg, hogy nem számolással, hanem kiírással is látható a hiba, pl.: “1-20 termék, ennyiből: 21.” Amatőr dolog, amit egy kis odafigyeléssel el lehet kerülni. …
Digitális Média Tények Könyve 2016
Idén is megjelent (immáron 9. alkalommal) a Neo Interactive gondozásában a Tények Könyve, amely nem más, mint: Hazai és nemzetközi adatok, statisztikák, elemzések a digitális médiapiacról több mint 50 oldalon. Ide kattintva érhető el. A kis- és középvállalatok által is hasznosítható információk a kiadványból: Leglátogatottabb magyar weboldalak. Felhasználói információk (pl.: operációs rendszerek {győztes: WIN7}, böngészők {győztes: Google …
A 20 legdrágább Google és Bing keresőszó
A Google hirdetési rendszerében – Google AdWords – ezek a legdrágább kulcsszavak: