Hogyan kérjen tartalommódosítást?

Karbantartás és tartalomfeltöltés szolgáltatásom megrendelői gyakran elkövetik azt a hibát, hogy nem optimális módon kérik egy-egy szövegrész, aloldal, vagy akár teljes weboldal szövegezésének módosítását/feltöltését. Persze mondhatnám, hogy nekem mindegy, több pénzem lesz, ha több idő elvégezni a kért feladatot, de mindenkinek jobb, ha egy szolgáltatás csak annyiba kerül, amennyibe kerülnie kell, és nem a többszörösébe, ezért az…

Ingyenes képek a weboldalára!

Figyelmébe szeretném ajánlani a https://visualhunt.com/ weboldalt, ahol több, mint 350 millió kép közül lehet keresni. A keresőfelületen lehetőség van arra, hogy csak olyan képek látszódjanak, amelyek kereskedelmi célra (is) felhasználhatók, illetve a Google-ben is megtalálható szín szerinti keresés funkció is elérhető. Használjak képeket? Mindenképpen! Egy-egy kép nagyon sokat tud hozzáadni a tartalomhoz. Gondoljon csak bele: ön…

167. hiba: 21 termék “TOP20 termék” címkével való ellátása

Ez egy rövid poszt lesz, mert a hiba egyértelmű! A webshop tulajdonosok sokszor kreatívak. Néha olyannyira, hogy a webáruházban “TOP20” címkével 21 terméket látnak el. Miért hiba? Nevetségessé teszi a vállalkozást. Főleg, hogy nem számolással, hanem kiírással is látható a hiba, pl.: “1-20 termék, ennyiből: 21.” Amatőr dolog, amit egy kis odafigyeléssel el lehet kerülni.…

Digitális Média Tények Könyve 2016

Idén is megjelent (immáron 9. alkalommal) a Neo Interactive gondozásában a Tények Könyve, amely nem más, mint: Hazai és nemzetközi adatok, statisztikák, elemzések a digitális médiapiacról több mint 50 oldalon. Ide kattintva érhető el. A kis- és középvállalatok által is hasznosítható információk a kiadványból: Leglátogatottabb magyar weboldalak. Felhasználói információk (pl.: operációs rendszerek {győztes: WIN7}, böngészők {győztes: Google…

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: “Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – megkerülhetetlenné – váljon, azaz rengeteg…

Digitális Média Tények Könyve 2015

A Tények Könyvét a Neo Interaktív Kft. 2008 óta minden évben kiadja, átfogó képet nyújtva a magyar és nemzetközi digitális médiapiac elmúlt egy évéről és kutatási adatokra támaszkodva, edukatív formában összefoglalva a magyar digitális piac fejlődését leginkább meghatározó trendeket.

A 2015. évi Tények könyve (pdf) itt érhető el:
http://neo-interactive.hu/dmtk/2015/tenyek_konyve_2015.pdf

Érdemes belelapozni, rengeteg hasznos információt, statisztikát, grafikont tartalmaz.

Nyíri Zoltán – Hackl Krisztián: Az értékesítés mesterei

… avagy így csinálják a profik – Interjúk sikeres magyar értékesítőkkel A szerzőpáros az ország TOP-értékesítői közül meginterjúvolnak 8-at (ingatlanost, autókereskedőt, orvoslátogatót, stb.), akik minden hozzájuk intézett kérdésre válaszolnak. Az iparáguk csúcsán lévő szakemberek beavatnak olykor a legapróbb trükkökjeikbe is. A könyvben több, mint 100 értékesítési trükk hangzik el. Az egész pár óra alatt elolvasható, abszolút megéri…