Wunderlist, a tökéletes naptár és listakezelő alkalmazás

Már írtam korábban arról, hogy számomra kiemelten fontos a hatékony időgazdálkodás, ezért is használok “saját fejlesztésű”, saját igényeimnek megfelelő heti tervezőt. A listákban rejlő erő Munkám és életem során számtalan listát használok: feladatok, teendők, visszatérő feladatok lépései, checklisták, bevásárlólista, jelszavak, hasznos linkek, bővítmények, cikk-ötletek, fontos dolgok, “választ várok” lista, heti feladatok, stb. Listák legnagyobb előnye, hogy…

Ajánló – MentorFM

Nemrég találtam rá a MentorFM-re, amelynek küldetése a saját bevallásuk szerint: “A MentorFM küldetése, hogy segítse a magyar vállalkozókat és vezetőket személyiségük és hatékonyságuk fejlesztésében – üzleti céljaik, és a munka-magánélet egyensúly elérése érdekében.” – Mivel ezen területek fejlesztése személyes célom és hobbim is, örömmel ajánlom olvasóimnak is ezt a weboldalt. Ehhez remek hanganyagokat lehet…

Hogyan kérjen tartalommódosítást?

Karbantartás és tartalomfeltöltés szolgáltatásom megrendelői gyakran elkövetik azt a hibát, hogy nem optimális módon kérik egy-egy szövegrész, aloldal, vagy akár teljes weboldal szövegezésének módosítását/feltöltését. Persze mondhatnám, hogy nekem mindegy, több pénzem lesz, ha több idő elvégezni a kért feladatot, de mindenkinek jobb, ha egy szolgáltatás csak annyiba kerül, amennyibe kerülnie kell, és nem a többszörösébe, ezért az…

David Allen – Intézz el mindent

david-allen-intezz-el-mindentMindent? Kérdezheti, hiszen rohanó világunkban ez nem tűnik könnyű feladatnak. De nem lehetetlen! Egy újabb időgazdálkodós/hatékonyságnövelős könyv? Mire jó ez? Ha ön megtervezi előre a következő hetét/napjait, illetve érdekli az időgazdálkodás, akkor ezt a könyvet el kell olvasnia!

Az életünk számtalan területből (pl.: vállalkozás, család, hobbi, önkéntesség, lakás – ház) áll, illetve ezeken belül is számtalan aktuális, rövid- és hosszútávú projectünk van. Ezeket 100%-osan fejben tartani nem lehet. Ha hatékonyan szeretnénk tölteni mindennapjainkat, jó ha a feladatainkat összegyűjtjük, megszűrjük, és egy jól működő “rendszerbe töltjük”, hogy az majd szóljon nekünk, ha eljön az ideje.

Hogyan kezeljük az aktuális projecteket, az 1-3 éven belül, 5-10 éven belül, és azon túli céljainkat? Hogyan építsük fel a napirendünket, szem előtt tartva életcélunkat?

A könyben minden kérdésre választ kap!

Hátlap, tartalom:

A következő hét megtervezése – ön csinál ilyet?

Jelen cikk a blogom 600. cikke, egy személyes bejegyzés, és egyben egy új kategória, az időgazdálkodás első cikke!

Ön egy ezerfelé kapkodó cégvezető, elfoglalt vállalkozó, vagy csak rengeteg teendővel rendelkező személy? Biztosan ismeri az érzést, amikor már azt se tudja hová kapkodjon, annyi teendője lenne, hogy örökké ezen “kattog” az agya, hogy mit és hogyan kellene elvégezni?

Az időgazdálkodásnak rengeteg módja, trükkje van, most ebből mutatok egyet, amely remélem segíteni fog. Ez nem más, mint a naptármódszer, de annak is speciálisan átalakított verziója, én úgy hívom: Heti tervező.