Nemrég „robbant” a hír, hogy 2024. március 28-tól kötelező lesz minden webáruháznak szállítási módként felajánlani a Magyar Posta szolgáltatását is.
Marketing
Nincs weboldal készítés marketing nélkül, és nincsen marketing weboldal nélkül. Ezért is szentelek egy külön témakört olyan cikkeknek, amelyekban olyan dolgokról írok, amelyekkel hatékonyabbá lehet tenni az online marketinget, vagy az értékesítést.
A menüpontokon túl: egy weboldal egyéb részeinek kialakítása
A vonatkozó cikksorozatomban sokfajta menüpontról írtam már. De mi van a „körítéssel”? Hogyan alakítsuk ki a fejlécet, oldalsávot, láblécet? Adok pár tippet!
Instagram feed hozzáadása WordPress weboldalhoz
Van Instagram oldala? Tudta, hogy az oda feltöltött képeket meg lehet jeleníteni automatikusan a weboldal bármely oldalán, cikkében, vagy akár az oldalsávján?
Rejtett termék létrehozása WooCommerce webáruházban
Írtam már, hogy a rejtett termékek nem megfelelő rejtése miért gond. De hogyan lehet egy terméket a terméklistából is eltüntetni, a kuponkódos megoldás helyett?
Milyen oldalakból áll egy WordPress webáruház? (példákkal)
A webáruház készítés velejárója, hogy egy bemutatkozó weboldalnál nem jellemző aloldalakat is létre kell hozni. Ezeket mutatom most be részletesen.
Milyen a jó „Időpontfoglalás” oldal? (példákkal)
Szolgáltatást nyújtó vállalkozások esetén létfontosságú, hogy az ügyfelek minél könnyebben tudjanak időpontot foglalni (és szükség esetén előre fizetni).
Mennyit ér egy „brand” domain név (vásárlási esettanulmány)?
Az alábbi sztori ~2,5 éve indult, és mivel nagyon tanulságos volt, az ügyfelemmel (hívjuk Zoltánnak) közösen úgy döntöttünk, hogy megéri a nyilvánosságot.
Milyen egy jó kép/videógaléria aloldal? (példákkal)
A videó vagy képgaléria tökéletes megoldás arra, hogy a referenciáit, sajtómegjelenéseit igényes formában tárja az érdeklődői elé. De hogyan kell jól csinálni?
Milyen egy jól felépített weboldal kezdőoldala? (példákkal)
A weboldal kezdőoldala egy üzlet kirakatához hasonló. Ha jól van kialakítva, akkor minden látogatót a megfelelő irányba terel, így maximalizálva a konverziót.
Milyen a jó „Feliratkozás” oldal? (példákkal)
A hírlevél a mai napig az online marketing egyik alappillére. A minél magasabb konverziós arány miatt fontos megfelelően kialakítani a feliratkozó oldalt.
Milyen a jó „Letöltések” oldal? (példákkal)
Mikor kell „letöltések” menüpont? Hogyan épüljön fel? Mire kell figyelni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolok ebben az összefoglaló cikkben.
Milyen a jó „Partnerek” oldal? (példákkal)
A „Partnerek” menüpontról logikus és – emiatt – sarkos véleményem van, ami talán nem fog mindenkinek tetszeni. De azért megosztom, mivel fontosnak tartom.