Hogyan nézzen ki egy e-mail aláírás?

Az online jelenlét talán egyik legkevésbé megbecsült, ám véleményem szerint annál fontosabb – és egyszerűen beállítható – eleme az e-mail aláírás. Miért fontos? Sok  esetben egy leendő ügyfél első vagy második (ha mondjuk a weboldal volt az első) kapcsolatfelvétele e-mailben történik. Ezért nem mindegy, hogy a válasz e-mail hogyan végződik.

Nem ad a fejlesztőm WordPress adminisztrátori jogkört!

Sajnos a mai napig néha belefutok olyan új ügyfélbe, aki a korábbi webfejlesztőjével és/vagy tárhelyével összekülönbözik valamin, megkeres engem, hogy segítsek neki az éppen aktuális webes problémájának megoldásában, majd kiderül: nincs adminisztrátori hozzáférése a saját weboldalához!

A bunkó, beképzelt, öntelt üzleti könyvírókról*

* Erős a cím? A cikk végén érdemes választ adni erre a kérdésre. Az alábbi összeállítás nem csak a könyvírókra vonatkozik. Sok más esetben is lehet valaki bunkó, beképzelt, vagy öntelt azzal, hogy elköveti az alábbiakat. Tisztelet a kivételnek! Szeretek olvasni, és szeretek könyvet vásárolni. Olyat is, amelyet pdf-ben is letölthetnék, de mégis inkább kifizetem, mert:…

Konkurenselemző Facebook funkciók

Megmutatom lejjebb két kedvenc funkciómat a Facebook-on, amellyel akarva-akaratlanul “elárul” a konkurensünk olyan információkat, amelyeket nem biztos, hogy elmondana nekünk, ha találkoznánk vele. I. Csoportok aktivitása Ha a konkurensnek van zárt Facebook csoportja, amelyhez csak ügyfelek tudnak csatlakozni, ez egy aranybánya. Havi 1x le kell jegyezni, hogy mennyi tagja van, mennyi csatlakozott 30 nap alatt,…

Webshopok figyelem! December 3-tól tilos a diszkrimináció!

Az Európai Unió rendelete értelmében a tagországok online kereskedői 2018. december 3-ától nem alkalmazhatnak állampolgárság, lakóhely, illetve letelepedési hely szerint különböző árakat, értékesítési és fizetési feltételeket – hívja fel a figyelmet a Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda. Mit jelent ez a gyakorlatban? Az Európai Bizottság felmérése szerint az EU-ban üzemelő webshopok 63%-a csak az üzemeltetés…

YouTube csatornára feliratkoztatás, linkről

Egy egyszerű trükköt szeretnék mutatni, amellyel elő lehet segíteni, hogy linkről (pl. a weboldal oldalsávjáról) a YouTube csatornára érkezve több látogató iratkozzon fel a csatornára. Van ugyanis egy link-paraméter, amelyet a link mögé téve egyből egy olyan “verziója” jelenik meg a YouTube csatornának, amikor már az látszik, hogy “biztos fel akar-e iratkozni a csatornára”. Hogyan…

Nagy Webáruház Felmérés 2018

Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre. A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban. Pár érdekes következtetés: Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága. Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg az óra, ékszer, kiegészítők termékcsoportnál…

177. hiba – nem megfelelő SEO címsor és leírás

A weboldalon kitöltött META címsor és META leírás értékek megjelennek a Google találati listáján (kivéve, ha a Google úgy gondolja, hogy tud relevánsabb címsort és/vagy leírást). De ezekkel kapcsolatban is lehet hibázni, ezért nem árt tudni, hogyan is kell kitölteni ezeket a részeket a weboldalon. Hol jelenik meg a SEO címsor (title) és SEO leírás…