Online marketing hiba: Amikor látják egymást egy körlevél címzettjei

A karácsonyi szezonban megsűrűsödik azon üzenetek/hírlevelek* száma, amelyet úgy küldenek, hogy a címzettek látják egymást. Több gond is van ezzel, és természetesen van rá megoldás (sőt, a többség ismeri is). *Hírlevélnek (vagy: hasznos üzenetnek) azért erős hívni azt, amikor egy e-mail lista tulajdonosának jön egy “jó lenne valamit kezdeni a listával, a karácsony jó apropó…

Jogsértő webáruházak, avagy miért nem véd meg az utánvétes vásárlás?

Pár napja jelent meg egy cikk, amelyben azt írták, hogy a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat figyelmeztetést adott ki, amely szerint online vásárlás esetén az véd meg a legjobban, ha “ismert helyekről vásárolunk, utánvétes fizetést választva”. Boncolgassuk ezt egy kicsit.

Tippek Instagram hashtagekhez

Közel 6 éve írtam már a Facebook hashtagekről, de ahogy az idő telik, a trendek változnak. Manapság az Instagram kapcsán hallani gyakrabban a hashtagekről. Ehhez szeretnék egy kis segítséget nyújtani. Mi az a “hashtag”? Lényegében egy címke (az Instagram keresőcímkének hívja), amellyel az azonos témakörbe tartozó tartalmakat egy “helyre” gyűjti. Logikailag kicsit olyat, mint a…

Hogyan nézzen ki egy e-mail aláírás?

Az online jelenlét talán egyik legkevésbé megbecsült, ám véleményem szerint annál fontosabb – és egyszerűen beállítható – eleme az e-mail aláírás. Miért fontos? Sok  esetben egy leendő ügyfél első vagy második (ha mondjuk a weboldal volt az első) kapcsolatfelvétele e-mailben történik. Ezért nem mindegy, hogy a válasz e-mail hogyan végződik.

Nem ad a fejlesztőm WordPress adminisztrátori jogkört!

Sajnos a mai napig néha belefutok olyan új ügyfélbe, aki a korábbi webfejlesztőjével és/vagy tárhelyével összekülönbözik valamin, megkeres engem, hogy segítsek neki az éppen aktuális webes problémájának megoldásában, majd kiderül: nincs adminisztrátori hozzáférése a saját weboldalához!