Nagy Webáruház Felmérés 2018

Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre. A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban. Pár érdekes következtetés: Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága. Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg az óra, ékszer, kiegészítők termékcsoportnál…

177. hiba – nem megfelelő SEO címsor és leírás

A weboldalon kitöltött META címsor és META leírás értékek megjelennek a Google találati listáján (kivéve, ha a Google úgy gondolja, hogy tud relevánsabb címsort és/vagy leírást). De ezekkel kapcsolatban is lehet hibázni, ezért nem árt tudni, hogyan is kell kitölteni ezeket a részeket a weboldalon. Hol jelenik meg a SEO címsor (title) és SEO leírás…

Az ügyfelek adatainak védelme – nem a GDPR alapján

A munkám során többször előfordul, hogy 3. (vagy 4., stb.) személyt kell bevonni egy-egy ügymenetbe. Vagy éppen nem “kell”, hanem egyszerre csak megjelenik egy addig ismeretlen fél a folyamatban. Két példa, hogy érthető legyen, mire is gondolok: Az ügyfél oldaláról változás történik a személyi állományban: vagy mást jelölnek ki webes kapcsolattartónak és/vagy a régi kapcsolattartó…

E-mail kampányok statisztikái a MailChimp felhasználói adatok alapján

Aki hírlevelezik, annak biztosan megfordult már a fejében, hogy vajon a pályatársaknak, hasonló szektorban lévőknek milyen e-mail marketing statisztikái vannak? A konkurenseknél jobban vagy rosszabbul teljesítünk? A MailChimp havonta több milliárd e-mailt küld 15 millió felhasználója által, ezért mondhatjuk, hogy rálát az adatokra. És nem csak rálát, hanem közzé is tett egy részletes statisztikát, iparágakra…

Amikor kivertem a grafikusoknál a biztosítékot…

A közelmúltban egy weboldal készítés kapcsán logóra volt szüksége az ügyfelemnek. Ahogy ilyenkor lenni szokott, embert akartam keresni a feladatra (nem vagyok grafikus), és így jött az ötlet, hogy a Facebookon két népszerű grafikus csoportba is feltettem a kérésemet. A Facebook kampányokkal foglalkozó cégek után újabb szakma képviselői viselkedtek véleményem szerint minősíthetetlenül egy ügyféljelölttel. A…

Megéri hosszabb cikkeket írni?

2016-ban átlagosan hetente írtam egy-egy cikket ide is, és a WordPress videós oldalamra is. Ez elég sűrű volt, illetve akkor is volt már több mint 1400 cikkem, ezért úgy gondoltam, hogy nem probléma a Google szemében, ha a cikkeim gyakoriságát visszaveszem 2017-től 9 nap/1 cikk-re (mindkét oldalon, azaz 4,5 naponta írok átlagosan egy cikket), de…

Facebook ellenérzések – egy sikeres vállalkozó tollából

Az egyik kedves ügyfelemmel leveleztem a közelmúltban. Tudni kell róla, hogy már több mint 15 éve vállalkozó, és az ügyfélkörét – ahogy én is – Facebook nélkül építette fel. Az alábbi dologgal keresett meg: “Fórum plugin-re van jó tapasztalatod? A háttér: Én nem vagyok az vállalkozásommal Facebook-on, és nem is leszek, ez elvi kérdés. 🙂…

174. hiba – másfajta URL hiba (számoknál)

A legutolsó hibánál szóltam arról, milyen bosszantó és/vagy félrevezető lehet, ha az url-eket nem módosítják akkor, ha a címsort módosítják. Hibáztam! Most egy saját példán keresztül mutatom be, hogy mire érdemes még figyelni az url-ek kapcsán. Van egy bejegyzésem, amelynek a címe: 1,5 órás előadás a céges blogokról – eddig ennek a cikknek az urlje…

Mit tegyen, ha egy ügyfele ismerősnek jelöli Facebook-on?

Biztos több vállalkozó, cégvezető olvasóm tette már fel a címben felvetett kérdést. Az alábbiakban a saját véleményemet és álláspontomat fejtem ki a kérdésről. Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a cikket, de úgy gondolom, hogy hasznos lehet azoknak, akiknek hasonló dilemmájuk van, illetve az ismerősnek jelölő, és elutasítást kapó ügyfeleim megértik a döntésem mögött meghúzódó…

Ingyenes és fizetős képek lelő- és gyűjtőhelyei

Blog cikkekbe, szolgáltatást vagy terméket bemutató tartalmakhoz érdemes egy vagy – a tartalom hosszától függően – több képet társítani. Amennyiben nincs lehetőség saját fénykép készítésére és felhasználására, az alábbi oldalakról jó minőségű képeket lehet letölteni vagy ingyen vagy fizetés ellenében. Ingyenes képek lelőhelyei: pixabay.com pexels.com freepik.com burst.shopify.com designerspics.com epicva.com freenaturestock.com freestocks.org goodstock.photos gratisography.com imcreator.com/free kaboompics.com/gallery…