WooCommerce e-mailek testreszabása egyszerűen, kódolás nélkül

A WooCommerce webáruház tulajdonosok gyakran kérik, hogy a tranzakciós e-maileket (pl.: rendelés leadás, sikeres fizetés, és feldolgozás után) módosítsuk.

A bővítménymentes megoldás az, hogy a WooCommerce e-mail szerkesztéséhez bemásoljuk a kinézet megfelelő almappájába a szerkeszteni kívánt e-mailek sablonját (forráskódját), és átkódoljuk. Érthető okokból ez nem felhasználóbarát megoldás.

YayMail Pro – WooCommerce Email Customizer

Ezzel az 59$-os bővítménnyel könnyen megoldható az, hogy az egyes levéltípusok szinte minden paraméterét egyedivé tegyük. Telepítés és aktiválás után a WooCommerce => Beállítások => E-mailek alatt megjelenik a „Customize with YayMail” (testreszabás YayMail-el) gomb:

A gombra kattintva egy szuper szerkesztőfelület töltődik be.

A YayMail felülete nagyon egyszerűen használható
A YayMail felülete nagyon egyszerűen használható

Főbb e-mail módosítási funkciók:

A „fogd és vidd” módszerrel működő szerkesztő többek között az alábbiakat tudja:

  • Blokkok (az alapértelmezettek is törölhetőek) törlése.
  • Új blokkok hozzáadása. Pl.: logó, címsor, kép, gomb, szöveg, videó, közösségi média ikonok, HTML, stb.
  • Teszt e-mail küldése.
  • E-mail típusok egymástól független szerkesztése. Tehát lehet teljesen más egy feldolgozás alatt álló rendelésről szóló e-mail megjelenése, mint az, ami mondjuk a webáruház tulajdonosának megy.
  • Betűméret, szín, háttérszín, margó beállítási lehetőségek.
  • Élő előnézet, teszt e-mail küldés funkció.
  • 12 tranzakciós e-mail típust lehet vele módosítani.
  • A módosítástörténet funkcióval vissza lehet nézni egy-egy e-mail korábbi verzióit.

A bővítmény teljesen kompatibilis a legújabb WooCommerce verzióval!

Mikor érdemes használni ilyen egyedi megoldást?

Ha online üzletének fontos a brandépítés, illetve a gyárilag elég gyengére sikerült e-mail sablonok nem megfelelőek, akkor érdemes időt és energiát fordítani a vásárló felé küldött üzenetek egyedire állításával.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy minimum a céges színeket és logót illik beállítani az e-mailekben.

A haladóbb felhasználók pedig berakják a közösségi média ikonokat is, illetve egy kupont a visszatérő, következő vásárlás ösztönzése miatt.

Pár tipp a használathoz:

  • Legyen személyre szabott az üdvözlés.
  • Ne legyen túl zsúfolt az e-mail.
  • Egységes legyen a betűtípus.
  • Ha történik egyéb (pl.: hírlevél) kommunikáció a vásárlók, látogatók felé, akkor érdemes ezek megjelenését egységesíteni.

Ingyenes alternatívák

Akár néhány perc alatt teljesen új arculatot adhat a rendelési értesítéseknek, ami erősíti a bizalmat és növelheti a vásárlói elégedettséget.

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!


Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.