A köszönőoldalak fontosságáról írtam pár éve. Most egy olyan megoldást hozok, amellyel a WooCommerce rendelés után megjelenő oldalra lehet egyedi üzenetet írni.
WooCommerce
Ha WordPress webáruház készítés, akkor csakis a 7+ millió aktív webáruházat kiszolgáló WooCommerce jöhet szóba.
A WordPress legnépszerűbb online termékértékesítést elősegítő platformjáról szóló cikkeimet találja alább.
Országszintű ÁFA kulcsok megadása többnyelvű Woo webshopnál
Egy korábbi cikkben írtam már arról, hogy egy többnyelvű weboldal készítése esetén mire kell figyelni, de ott az országonkénti ÁFA kulcs nem volt említve.
Egységár feltüntetése WooCommerce webáruház termékei alatt
Egy 2009-es rendelet szabályozza, hogy a termékek eladási árán felül az egységárát is fel kell tüntetni a webáruházakban. Erre a funkcióra mutatok bővítményt.
Kötelező lesz a Magyar Posta, mint szállítási mód a webáruházakban!
Nemrég „robbant” a hír, hogy 2024. március 28-tól kötelező lesz minden webáruháznak szállítási módként felajánlani a Magyar Posta szolgáltatását is.
Kulisszatitok: privát karbantartási metódus (és segédletek)
A WordPress karbantartás sokak szerint annyiból áll, hogy rányomunk az elérhető frissítésekre, a tárhelyes meg úgyis csinál mentést a weboldalról. És kész is?
Rejtett termék létrehozása WooCommerce webáruházban
Írtam már, hogy a rejtett termékek nem megfelelő rejtése miért gond. De hogyan lehet egy terméket a terméklistából is eltüntetni, a kuponkódos megoldás helyett?
A „jelszó módosítva” értesítő kikapcsolása WordPress-ben
WordPress webáruház vagy online tanfolyam típusú weboldal üzemeltetése során biztos minden felhasználói jelszóváltoztatásról kap e-mailes értesítőt. Bosszantó?
Felhasználónév módosítása WordPress-ben (egyszerű megoldás)
A WordPress alapfunkciói között nincs a felhasználónév módosítására vonatkozó beállítási lehetőség. Egy egyszerű bővítménnyel mégis elérjük ezt a funkciót.
Milyen oldalakból áll egy WordPress webáruház? (példákkal)
A webáruház készítés velejárója, hogy egy bemutatkozó weboldalnál nem jellemző aloldalakat is létre kell hozni. Ezeket mutatom most be részletesen.
Milyen a jó „Időpontfoglalás” oldal? (példákkal)
Szolgáltatást nyújtó vállalkozások esetén létfontosságú, hogy az ügyfelek minél könnyebben tudjanak időpontot foglalni (és szükség esetén előre fizetni).
Milyen a jó „Referenciák” oldal? (példákkal)
Weboldal készítés során mindig jelzem az ügyfeleknek, hogy az online értékesítéshez bizalomépítés kell, melynek egyik legfontosabb része a „Referenciák” oldal.
Jelszóerősség-mérő funkció kikapcsolása WooCommerce-ben
Minden webáruháznál nagyon fontos, hogy semmi ne gátolhassa meg a vásárlóknak, hogy leadjanak egy vásárlást. Még az se, hogy esetleg gyenge jelszót választanak.