A NAIH adatvédelmi reformmal kapcsolatos állásfoglalások oldalán jelent meg egy érdekes állásfoglalás pár hete 2018. szeptember 4-én, NAIH-2018-3581-2-V ügyszámmal.
Marketing
Nincs weboldal készítés marketing nélkül, és nincsen marketing weboldal nélkül. Ezért is szentelek egy külön témakört olyan cikkeknek, amelyekban olyan dolgokról írok, amelyekkel hatékonyabbá lehet tenni az online marketinget, vagy az értékesítést.
Nagy Webáruház Felmérés 2018
Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre. A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban. Pár érdekes következtetés: Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága. Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg …
177. hiba – nem megfelelő SEO címsor és leírás
A weboldalon kitöltött META címsor és META leírás értékek megjelennek a Google találati listáján (kivéve, ha a Google úgy gondolja, hogy tud relevánsabb címsort és/vagy leírást). De ezekkel kapcsolatban is lehet hibázni, ezért nem árt tudni, hogyan is kell kitölteni ezeket a részeket a weboldalon. Hol jelenik meg a SEO …
Az ügyfelek adatainak védelme – nem a GDPR alapján
A munkám során többször előfordul, hogy 3. (vagy 4., stb.) személyt kell bevonni egy-egy ügymenetbe. Vagy éppen nem „kell”, hanem egyszerre csak megjelenik egy addig ismeretlen fél a folyamatban. Két példa, hogy érthető legyen, mire is gondolok: Az ügyfél oldaláról változás történik a személyi állományban: vagy mást jelölnek ki webes …
E-mail kampányok statisztikái a MailChimp felhasználói adatok alapján
Aki hírlevelezik, annak biztosan megfordult már a fejében, hogy vajon a pályatársaknak, hasonló szektorban lévőknek milyen e-mail marketing statisztikái vannak? A konkurenseknél jobban vagy rosszabbul teljesítünk? A MailChimp havonta több milliárd e-mailt küld 15 millió felhasználója által, ezért mondhatjuk, hogy rálát az adatokra. És nem csak rálát, hanem közzé is …
Amikor kivertem a grafikusoknál a biztosítékot…
A közelmúltban egy weboldal készítés kapcsán logóra volt szüksége az ügyfelemnek. Ahogy ilyenkor lenni szokott, embert akartam keresni a feladatra (nem vagyok grafikus), és így jött az ötlet, hogy a Facebookon két népszerű grafikus csoportba is feltettem a kérésemet. A Facebook kampányokkal foglalkozó cégek után újabb szakma képviselői viselkedtek véleményem …
Megéri hosszabb cikkeket írni?
2016-ban átlagosan hetente írtam egy-egy cikket ide is, és a WordPress videós oldalamra is. Ez elég sűrű volt, illetve akkor is volt már több mint 1400 cikkem, ezért úgy gondoltam, hogy nem probléma a Google szemében, ha a cikkeim gyakoriságát visszaveszem 2017-től 9 nap/1 cikk-re (mindkét oldalon, azaz 4,5 naponta …
Facebook ellenérzések – egy sikeres vállalkozó tollából
Az egyik kedves ügyfelemmel leveleztem a közelmúltban. Tudni kell róla, hogy már több mint 15 éve vállalkozó, és az ügyfélkörét – ahogy én is – Facebook nélkül építette fel. Az alábbi dologgal keresett meg: „Fórum plugin-re van jó tapasztalatod? A háttér: Én nem vagyok az vállalkozásommal Facebook-on, és nem is …
Mit tegyen, ha egy ügyfele ismerősnek jelöli Facebook-on?
Biztos több vállalkozó, cégvezető olvasóm tette már fel a címben felvetett kérdést. Az alábbiakban a saját véleményemet és álláspontomat fejtem ki a kérdésről. Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a cikket, de úgy gondolom, hogy hasznos lehet azoknak, akiknek hasonló dilemmájuk van, illetve az ismerősnek jelölő, és elutasítást kapó ügyfeleim …
Ingyenes és fizetős képek lelő- és gyűjtőhelyei
Amennyiben nincs lehetősége saját fénykép készítésére, az alábbi oldalakról jó minőségű képeket lehet letölteni ingyen vagy fizetés ellenében.
Meddig él egy poszt a közösségi média egyes felületein?
A socialmediaonlineclasses.com készített egy infografikát, hogy szerintük az egyes közösségi média felületeken mennyi egy-egy poszt átlagos élettartama. Magyarán: mennyi idő után tűnik el egy-egy poszt az egyes felületeken?
Webáruház tulajdonosok! Ezeket meg kell jeleníteni a weboldalon!
Az idei évben a fogyasztóvédelem kiemelt figyelmet fordít a webáruházak ellenőrzésének. Az alábbiakban összeszedtem a legáltalánosabb webáruház kötelezettségeket. A webáruházban fel kell tüntetni az alábbiakat: ÁSZF-ben írja le, hogy a Békéletető testülettel köteles együttműködni. Bele kell írni a székhely szerinti testület elérhetőségeit is. Ne lehessen az ÁSZF önkéntes és tevékeny …