Egyedi üzenet megjelenítése WooCommerce rendelés köszönőoldalán

A köszönőoldalak fontosságáról írtam pár éve. Most egy olyan megoldást hozok, amellyel a WooCommerce rendelés után megjelenő oldalra lehet egyedi üzenetet írni.

WooCommerce köszönőoldal

Amikor valaki lead egy rendelést, akkor a következő oldalon, a köszönőoldalon az alábbiak vannak:

  • Rendelésszám
  • Rendelt tételek
  • Dátum
  • E-mail cím
  • Végösszeg
  • Fizetési mód
  • Szállítási díj
  • Megjegyzés
  • Vásárlói számlázási és szállítási adatok
  • Bankkártyás fizetés esetén a tranzakció azonosító is megjelenik ezen az oldalon.

Sehol egy egyedi szövegezésű rész. Valahogy így néz ki az „alap” felület:

Hagyományos köszönőoldal, WooCommerce-ben
Hagyományos köszönőoldal, WooCommerce-ben

Ennek a „hasznosságán” lehet egy picit emelni, ha egyedi üzenetet írunk a vásárlónak, ami a sárgával jelölt rész lenne:

Informatívabb köszönőoldal WooCommerce-ben
Informatívabb köszönőoldal WooCommerce-ben

Ezt a lejjebb található bővítménnyel lehet megtenni.

A jelölt helyen látható szöveget a bővítmény forráskódjában lehet egyedivé tenni. Amit fontosnak tart a rendelés, illetve a rendelést követő ügymenet kapcsán, azt érdemes ide beírni.

Letöltés

Egyedi üzenet kiíratása WooCommerce rendelés köszönőoldalán bővítmény.

A bővítmény PHP kódjában testre lehet szabni az üzenetet, de CSS kódolással akár a designon is lehet változtatni.

Apró és hasznos funkció, ami a vásárlói élményt növeli, az ügyfélszolgálati munkát csökkenti.

Példák az egyedi üzenetre

Az üzenet legyen rövid, lényegre törő, de mégis személyes. Pár példa:

Promóciós ajánlat:
Pl.: „Köszönjük a rendelést! Következő vásárlásodhoz használhatod a 10% kedvezményt biztosító XYZ kuponkódot.”

Kapcsolatfelvétel ösztönzése:
Pl.: „Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, keress minket az xy e-mail címen.”

Közösségi média megosztás:
Pl.: „Oszd meg vásárlási élményedet Instagramon, és nyerj!”

Továbbvezetés:
Pl.: „Nézd meg a legújabb akciónkat itt!” Vagy: „Add hozzá a rendelésedhez ezt és ezt (link)!”

És a visszaigazoló e-mail?

Kérdezheti, hogy akkor is van értelme ennek, ha megy a vásárlásról egy automatikus válasz e-mail a megrendelőnek? Igen, hiszen ez plusz egy „érintés”. Az e-mail megszokott, a köszönőoldal egyedisége kevésbé!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!