A köszönőoldalak fontosságáról írtam pár éve. Most egy olyan megoldást hozok, amellyel a WooCommerce rendelés után megjelenő oldalra lehet egyedi üzenetet írni.
WooCommerce köszönőoldal
Amikor valaki lead egy rendelést, akkor a következő oldalon, a köszönőoldalon az alábbiak vannak:
- Rendelésszám
- Rendelt tételek
- Dátum
- E-mail cím
- Végösszeg
- Fizetési mód
- Szállítási díj
- Megjegyzés
- Vásárlói számlázási és szállítási adatok
- Bankkártyás fizetés esetén a tranzakció azonosító is megjelenik ezen az oldalon.
Sehol egy egyedi szövegezésű rész. Valahogy így néz ki az „alap” felület:
Ennek a „hasznosságán” lehet egy picit emelni, ha egyedi üzenetet írunk a vásárlónak, ami a sárgával jelölt rész lenne:
Ezt a lejjebb található bővítménnyel lehet megtenni.
A jelölt helyen látható szöveget a bővítmény forráskódjában lehet egyedivé tenni. Amit fontosnak tart a rendelés, illetve a rendelést követő ügymenet kapcsán, azt érdemes ide beírni.
Letöltés
Egyedi üzenet kiíratása WooCommerce rendelés köszönőoldalán bővítmény.
A bővítmény PHP kódjában testre lehet szabni az üzenetet, de CSS kódolással akár a designon is lehet változtatni.
Apró és hasznos funkció, ami a vásárlói élményt növeli, az ügyfélszolgálati munkát csökkenti.
Példák az egyedi üzenetre
Az üzenet legyen rövid, lényegre törő, de mégis személyes. Pár példa:
Promóciós ajánlat:
Pl.: „Köszönjük a rendelést! Következő vásárlásodhoz használhatod a 10% kedvezményt biztosító XYZ kuponkódot.”
Kapcsolatfelvétel ösztönzése:
Pl.: „Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, keress minket az xy e-mail címen.”
Közösségi média megosztás:
Pl.: „Oszd meg vásárlási élményedet Instagramon, és nyerj!”
Továbbvezetés:
Pl.: „Nézd meg a legújabb akciónkat itt!” Vagy: „Add hozzá a rendelésedhez ezt és ezt (link)!”
És a visszaigazoló e-mail?
Kérdezheti, hogy akkor is van értelme ennek, ha megy a vásárlásról egy automatikus válasz e-mail a megrendelőnek? Igen, hiszen ez plusz egy „érintés”. Az e-mail megszokott, a köszönőoldal egyedisége kevésbé!