A megfelelő „Köszönöm” oldal ismérvei

Amikor valaki felveszi önnel a kapcsolatot, lead egy rendelést, vagy egyszerűen csak feliratkozik a hírlevelére, érdemes az ehhez használt űrlap helyett egy külön oldalra, egy ún. „Köszönöm” oldalra irányítani a látogatót/érdeklődőt/vásárlót, ahelyett, hogy ugyanazon az aloldalon hagynánk.

Milyen előnye van egy Köszönöm oldalnak és mit tartalmazzon?

  • Visszaigazolás arra nézve, hogy megtörtént az általa kezdeményezett művelet. Pl.: leadta a rendelést, megérkezett az e-mail.
  • Lehet jelezni, hogy 24-48 órán belül válaszolunk a levelére.
  • Meg lehet erősíteni a döntésében, hogy jól döntött, hogy minket választott, mert…
  • Lehet adni egy ajándékot, akár egy tanulmányt, akár egy kedvezményes kupont.
  • Lehet ajánlani egy-két fontosnak ítélt aloldalunkat, hogy ne lépjen ki egyből a weboldalról.
  • Bizalmat lehet építeni, pl. el lehet helyezni rajta a fotónkat is.
  • Akár ún. UPSELL ajánlat „tálalására” is alkalmas lehet egy ilyen oldal.
  • Lehet jelezni rajta, hogyha nem látja a válaszunkat, akkor nézze meg a spam mappában.

Egy köszönő oldal létrehozása nem nagy munka. Kell külön erre a célra egy máshonnan nem elérhető aloldal. A WordPress alatt, pl. Contact Form 7 kapcsolati űrlapnál technikailag egy egysoros beállítás kérdése a sikeres űrlap-kitöltés utáni átirányítás.

Példa egy köszönőoldalra:

Konverziómérés

Egy „köszönöm” oldal segítségével remekül lehet mérni egy-egy cél konverzióját. Számítása egyszerű: x/y*100%, ahol x a teljesült célok száma (pl. feliratkozottak száma), y a célt elősegítő űrlapot tartalmazó oldal(ak) összlátogatottsága.

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!