Megéri hosszabb cikkeket írni? Pár példa arra, hogy igen!

2016-ban átlagosan hetente írtam egy-egy cikket ide is, és a WordPress videós oldalamra is. Ez elég sűrű volt, illetve akkor is volt már több mint 1400 cikkem, ezért úgy gondoltam, hogy nem probléma a Google szemében, ha a cikkeim gyakoriságát visszaveszem 2017-től 9 nap/1 cikk-re (mindkét oldalon, azaz 4,5 naponta …

Elolvasom a cikket

Facebook ellenérzések – egy sikeres vállalkozó tollából

Az egyik kedves ügyfelemmel leveleztem a közelmúltban. Tudni kell róla, hogy már több mint 15 éve vállalkozó, és az ügyfélkörét – ahogy én is – Facebook nélkül építette fel. Az alábbi dologgal keresett meg: „Fórum plugin-re van jó tapasztalatod? A háttér: Én nem vagyok az vállalkozásommal Facebook-on, és nem is …

Elolvasom a cikket

Mit tegyen, ha egy ügyfele ismerősnek jelöli Facebook-on?

Biztos több vállalkozó, cégvezető olvasóm tette már fel a címben felvetett kérdést. Az alábbiakban a saját véleményemet és álláspontomat fejtem ki a kérdésről. Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a cikket, de úgy gondolom, hogy hasznos lehet azoknak, akiknek hasonló dilemmájuk van, illetve az ismerősnek jelölő, és elutasítást kapó ügyfeleim …

Elolvasom a cikket

Webáruház tulajdonosok! Ezeket meg kell jeleníteni a weboldalon!

Az idei évben a fogyasztóvédelem kiemelt figyelmet fordít a webáruházak ellenőrzésének. Az alábbiakban összeszedtem a legáltalánosabb webáruház kötelezettségeket. A webáruházban fel kell tüntetni az alábbiakat: ÁSZF-ben írja le, hogy a Békéletető testülettel köteles együttműködni. Bele kell írni a székhely szerinti testület elérhetőségeit is. Ne lehessen az ÁSZF önkéntes és tevékeny …

Elolvasom a cikket

Nagy Webáruház Felmérés 2017

10 éves hagyományt folytatva – 887 webáruház tulajdonos bevonásával – készítette el a WebShop Experts az idei „Nagy Webáruház Felmérést”. A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban. Az eredményekből levont fontosabb következtetések: A forgalom változása a fejlesztések függvényében A webshopok mennyire elégedettek az általuk használt marketingeszközökkel? Hogyan viszonyulnak a tartalommarketinghez? …

Elolvasom a cikket

Ajánlatkérés Facebook kampány létrehozására

Nemrég 14, Facebook kampányokkal foglalkozó cégnek küldtem azonos tartalmú levelet (10:33-kor), amely szerint a WordPress videók weboldalra szeretnék új csatornán, Facebook hirdetésen keresztül új ügyfeleket szerezni. Pontosan leírtam az igényeimet, elvárásaimat, és néhány kérdést fel is tettem a megkeresetteknek. Nem akartam cikket írni róla, valós igényem volt a szolgáltatásra. Ám …

Elolvasom a cikket

Így növelje DRASZTIKUSAN a feliratkozói számát!

Egyből a lényegre térek: a megoldás neve: EXIT POPUP. Esettanulmány következik. Mi az exit popup? Olyan felugró ablak, ami csak akkor látszik, ha a látogató ki akar lépni a weboldalról és/vagy az oldal teteje/jobb felső sarka felé mozgatja az egerét. Elméletileg a Google újonnan bevezetett popup büntetése nem vonatkozik rá, mert …

Elolvasom a cikket

A megfelelő „Köszönöm” oldal ismérvei

Amikor valaki felveszi önnel a kapcsolatot, lead egy rendelést, vagy egyszerűen csak feliratkozik a hírlevelére, érdemes az ehhez használt űrlap helyett egy külön oldalra, egy ún. „Köszönöm” oldalra irányítani a látogatót/érdeklődőt/vásárlót, ahelyett, hogy ugyanazon az aloldalon hagynánk. Milyen előnye van egy Köszönöm oldalnak és mit tartalmazzon? Visszaigazolás arra nézve, hogy …

Elolvasom a cikket

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.