Goldenblog 2011

A Telenor szponzorálásával idén is elindítja a HVG csoport a Goldenblog versenyt, amelyre az előző 6 év sikereit nézve idén is sok nevezés fog érkezni. Miről is van szó? A Goldenblog kezdeményezés évről-évre több kategóriában állít fel rangsort a benevezett blogok között. A nevezéseket először egy-egy szakmai zsűri nézi át, és felállít kategóriánként egy 50-es…

111. weboldal készítés hiba – domain lejárat (nem) figyelése

Mostanában olvastam, hogy nagy multik is beleesnek a következő hibába: nem, vagy nem megfelelően figyelik a saját domain neveik lejáratának időpontját, így az lejár, és megszűnik. A közelmúltban a Dallas Cowboys sportcsapat és a Disney (a clubpenguin.com domainnel) is beleesett ebbe a csapdába. A számítások szerint a Disney ~50 000 $-t vesztett azzal, hogy néhány…

A 4P (product, price, place, promotion) lényege, elemei, összefüggései

A 4P-ről röviden A 4P megfelelő használata segít elérni a marketing célját, mégpedig azt, hogy a lehető legkevesebb költség mellett a lehető legnagyobb hasznot termeljük ki az értékesíteni kívánt termék eladása folyamán, mégpedig úgy, hogy a konkurenciát megelőzzük. Product: Meg kell határoznunk a termékünk sajátosságát, azaz hogy mely tulajdonsága az, amelyet a reklámtevékenység során kiemelhetünk.…

110. weboldal készítés hiba – a tegezés – magázás nem megfelelő használata

Hogyan lehet elrontani ezt az egyszerűnek tűnő “feladatot” weboldal készítés során? Nem a célközönség igénye szerint szólítja meg az olvasókat, például: idős célközönséget letegez, illetve fiatal célcsoportot magáz. A tegezést és magázást keveri a weboldalán, rosszabb esetben egy lapon belül. Sajnos néha én is keverem a tegezést és a magázást, de nagyon igyekszem, hogy ez…

Egy kevésbé ismert Google Analytics funkció

A Google Analytics nagyon sokrétű statisztikát képes mutatni a weboldal látogatóiról, és ezek közül talán sokat nem is ismernek az Olvasóim. Ha a rendelkezésre álló információkat jól használjuk fel, és a megfelelő eredményeket szűrjük ki az adattengerből, akkor abból előnyt kovácsolhat a weboldala fejlesztése során, amiből következik, hogy a tudatos fejlesztés miatt a bevételei is…

Az Ön hirdetését észreveszik?

Naponta sok-sok reklámmal, és hirdetett márkával találkozunk a tv-ben, rádióban, utcán, vagy éppen otthon, de vajon mennyire emlékszünk ezekből este? Ugye, hogy nagyon kevésre? Azért hirdet, hogy elfelejtsék az emberek, hogy miről szól a hirdetése? Ha nem tűnik ki a tömegből, a hirdetésre szánt pénz felesleges pénzkidobás lesz! Hogyan keltse fel a potenciális vásárlói figyelmét a…

Új sorozat a weboldal készítés blogon!

A jövő héttől új sorozatot indítok a blogon, nem másról, mint a Facebook-ról, mert ez a hihetetlen ütemben növekvő weboldal mára az online marketing és jelenlét szinte kikerülhetetlen elemévé nőtte ki magát. Amiről biztosan szó lesz: A facebook története: Az alapító, Mark Zuckerberg Oldalak, csoportok létrehozása, kezelése. Oldal nevének változtatása | Oldal ID meghatározás |…

A sikeres vállalkozások 25 titka

Rengeteg dolognak kell stimmelnie, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, ezek közül válogattam huszonötöt, nem fontossági sorrendben (természetesen ki kell válogatni a saját vállalkozáshoz a megfelelőket, mert nem mindegyik kell minden vállalkozás sikerességéhez!): hiánypótló minőségi termék tervezése és gyártása versenyképes árpolitika: multi cégeknél valamivel alacsonyabb ár rövid határidők családi vállalkozás személyes ambíció magas szintű, speciális szaktudás külföldi…