Új sorozat a weboldal készítés blogon!

A jövő héttől új sorozatot indítok a blogon, nem másról, mint a Facebook-ról, mert ez a hihetetlen ütemben növekvő weboldal mára az online marketing és jelenlét szinte kikerülhetetlen elemévé nőtte ki magát. Amiről biztosan szó lesz: A facebook története: Az alapító, Mark Zuckerberg Oldalak, csoportok létrehozása, kezelése. Oldal nevének változtatása | Oldal ID meghatározás |…

A sikeres vállalkozások 25 titka

Rengeteg dolognak kell stimmelnie, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, ezek közül válogattam huszonötöt, nem fontossági sorrendben (természetesen ki kell válogatni a saját vállalkozáshoz a megfelelőket, mert nem mindegyik kell minden vállalkozás sikerességéhez!): hiánypótló minőségi termék tervezése és gyártása versenyképes árpolitika: multi cégeknél valamivel alacsonyabb ár rövid határidők családi vállalkozás személyes ambíció magas szintű, speciális szaktudás külföldi…

Depo Berci vs. Vatera Vera – egy újabb érdekes és hatékonyabb (??) gerillamarketing kampány

A Vatera kampányát kihasználva készült pár videó Depo Berciről is, ahol a csalárd férj azt mondta, hogy nem érdekli, mit csinál Vera, mert majd megvesz mindent újonnan. A videókból nem derül ki egyértelműen, hogy a Depo marketingfogása, hogy alacsony költségvetésből egy másik, népszerű kampány farvizén evezve próbálják népszerűsíteni az oldalt, vagy csak valaki jó poénnak…

Mi az a Google TrustRank – Google bizalmi index (TR)?

Webmester körökben kialakult a feltevés, hogy a Google kifejlesztett egy úgynevezett “TrustRank” algoritmust. A Google eltökélt szándéka, hogy az csak minőségi találati listát adjon a felhasználóinak, amiket megjelenít, azok megbízható oldalak legyenek, azok ne éljenek Blackhat – feketekalapos (tiltott) technikákkal annak érdekében, hogy előkelő helyen szerepeljenek a találati listában. A TrustRank célja, hogy a minőségi tartalmú oldalak előnybe kerüljenek a spam jellegű oldalaktól.