110. weboldal készítés hiba – a tegezés – magázás nem megfelelő használata

Hogyan lehet elrontani ezt az egyszerűnek tűnő “feladatot” weboldal készítés során? Nem a célközönség igénye szerint szólítja meg az olvasókat, például: idős célközönséget letegez, illetve fiatal célcsoportot magáz. A tegezést és magázást keveri a weboldalán, rosszabb esetben egy lapon belül. Sajnos néha én is keverem a tegezést és a magázást, de nagyon igyekszem, hogy ez…

Egy kevésbé ismert Google Analytics funkció

A Google Analytics nagyon sokrétű statisztikát képes mutatni a weboldal látogatóiról, és ezek közül talán sokat nem is ismernek az Olvasóim.

Ha a rendelkezésre álló információkat jól használjuk fel, és a megfelelő eredményeket szűrjük ki az adattengerből, akkor abból előnyt kovácsolhat a weboldala fejlesztése során, amiből következik, hogy a tudatos fejlesztés miatt a bevételei is nőni fognak!

Az Ön hirdetését észreveszik?

Naponta sok-sok reklámmal, és hirdetett márkával találkozunk a tv-ben, rádióban, utcán, vagy éppen otthon, de vajon mennyire emlékszünk ezekből este? Ugye, hogy nagyon kevésre? Azért hirdet, hogy elfelejtsék az emberek, hogy miről szól a hirdetése? Ha nem tűnik ki a tömegből, a hirdetésre szánt pénz felesleges pénzkidobás lesz! Hogyan keltse fel a potenciális vásárlói figyelmét a…

Új sorozat a weboldal készítés blogon!

A jövő héttől új sorozatot indítok a blogon, nem másról, mint a Facebook-ról, mert ez a hihetetlen ütemben növekvő weboldal mára az online marketing és jelenlét szinte kikerülhetetlen elemévé nőtte ki magát. Amiről biztosan szó lesz: A facebook története: Az alapító, Mark Zuckerberg Oldalak, csoportok létrehozása, kezelése. Oldal nevének változtatása | Oldal ID meghatározás |…

A sikeres vállalkozások 25 titka

Rengeteg dolognak kell stimmelnie, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, ezek közül válogattam huszonötöt, nem fontossági sorrendben (természetesen ki kell válogatni a saját vállalkozáshoz a megfelelőket, mert nem mindegyik kell minden vállalkozás sikerességéhez!): hiánypótló minőségi termék tervezése és gyártása versenyképes árpolitika: multi cégeknél valamivel alacsonyabb ár rövid határidők családi vállalkozás személyes ambíció magas szintű, speciális szaktudás külföldi…

Depo Berci vs. Vatera Vera – egy újabb érdekes és hatékonyabb (??) gerillamarketing kampány

A Vatera kampányát kihasználva készült pár videó Depo Berciről is, ahol a csalárd férj azt mondta, hogy nem érdekli, mit csinál Vera, mert majd megvesz mindent újonnan. A videókból nem derül ki egyértelműen, hogy a Depo marketingfogása, hogy alacsony költségvetésből egy másik, népszerű kampány farvizén evezve próbálják népszerűsíteni az oldalt, vagy csak valaki jó poénnak…