Már elérhető a magyar nyelvterületen is Local Business Center, azaz a helyi üzletek, szolgáltatók listája a találati oldalakon. Regisztrálni
Marketing
Nincs weboldal készítés marketing nélkül, és nincsen marketing weboldal nélkül. Ezért is szentelek egy külön témakört olyan cikkeknek, amelyekban olyan dolgokról írok, amelyekkel hatékonyabbá lehet tenni az online marketinget, vagy az értékesítést.
Long Tail, avagy a hosszú farok elmélete és gyakorlati haszna
Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás. Hagyományos bolti kereskedelemben jobban megéri az eladóknak, ha pár darab, sok darabban eladható terméket forgalmaznak, sok, egy-egy példányban eladható termék helyett. Az online világban ez az arány megfordult. 100 különféle letölthető termék eladása nem kerül többe, mint egy terméket 100-szor eladni.
Mi köze a weboldalaknak a long tail elmélethez?
A keresőoptimalizálásban is remekül lehet használni a hosszú farok elméletet. Vegyünk egy példát, egy lovardás oldal forgalmát. Nem biztos, hogy arra a kulcsszóra érdemes rámenni, amelyik a témakörben a legnépszerűbb. Lehet, hogy a „lovarda” szóra nehéz (és nem is érdemes?!) elérni az első helyek egyikét, így a sok látogatót megszerezni, míg „long tail” kifejezésekkel könnyedén a Google első oldalára lehet kerülni. És melyik hoz több forgalmat?
Két konkrét kampány – archív cikk
Két igen érdekes, konkrét kampány eredményét szeretném megosztani az olvasókkal.
A keresőmarketingről röviden – archív cikk
A keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, rövidítve SEM) az online marketing egy fajtája, ami eszközeivel egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.
Google Insights for Search – Archív cikk
Google Insights for Search
2008. augusztus 5-én elindult a Google Insights for Search, ami betekintést nyújt a keresőt használók tömegeinek lelkivilágába, és időben-térben szemlélteti is, amit tud róluk. Az alapja a Google Trends, amely tovább lett fejlesztve, több funkcióval is bővítve lett, így született meg ez a hasznos eszköz, amely a keresőoptimalizálás és a marketing folyamatainál fontos szerepet fog betölteni nagyszerű funkciói révén. Ha egyszerűen csak szórakozni szeretnénk, kíváncsiak vagyunk, hogy az egyes szavakra mennyien keresnek rá, akkor is ajánlott a Google Insights for Search.
Milyen a jó domain név? (archív cikk)
Domain név választásnál minimálisan a következő lényeges szempontokat kell szem előtt tartani: TIPP (Frissítés, 2015-ben: már elavult tipp):Ha lehetséges legyen az ABC elején a domain névünk. Nem ez a legfontosabb szabály, de ha lehetséges, érdemes odafigyelni rá, ugyanis néhány nagyobb katalógus (pl. lap.hu) ABC sorrendben jelenítik meg a szolgáltatókat. Mennyit …
SWOT elemzés: a vállalat erősségeinek és gyengeségeinek, illetve lehetőségeinek és fenyegetettségének összefoglaló elemzése
Mai cikkemben egy olyan témát elemzek, amely szinte minden marketing könyvben megtalálható, mégsem fordítanak rá kellő figyelmet a vállalkozások, pedig stratégiai szempontból nagyon fontos lenne.
Google Insights for Search
Ön már letöltötte a Google Insights for Search ingyenes tanulmányomat? Elérhető pdf formátumban is. Használja ki a Google ingyenes, keresőoptimalizálást, piackutatást elősegítő eszközét!