Depo Berci vs. Vatera Vera – egy újabb érdekes és hatékonyabb (??) gerillamarketing kampány

A Vatera kampányát kihasználva készült pár videó Depo Berciről is, ahol a csalárd férj azt mondta, hogy nem érdekli, mit csinál Vera, mert majd megvesz mindent újonnan.

A videókból nem derül ki egyértelműen, hogy a Depo marketingfogása, hogy alacsony költségvetésből egy másik, népszerű kampány farvizén evezve próbálják népszerűsíteni az oldalt, vagy csak valaki jó poénnak gondolta Berci figuráját.

A harmadik, leleplező videó sem tisztázza a kérdést, de Bea már mint a Depo arca lép fel, és azt ígéri, még találkozhatunk vele. Azt legalább bevallották, hogy Berci fiktív figura volt.

A videók látogatottsága persze alulmarad a vaterásokéhoz képest, de a költségvetés jóval alacsonyabb volt, így arányaiban biztos jobban jöttek ki.

1. videó: Vera eldöntötte, engem meg nem érdekel a bosszúja…

2. videó: Eladhatod a pulcsimat is Vera!

És a 3. videó: Leleplezem Depo Bercit!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás