Árképzés hiba (sok matekkal)

Minap írtam egy termék forgalmazójának:
„Érdeklődni szeretnék (egyelőre abszolút elméleti szinten), ha vennék többet a „TERMÉK”-ből, mennyi kedvezményt tudnál adni? Van erre valami kidolgozott rendszer, hogy x darabtól ennyi %, stb.?”

Jött is a válasz 1,5 órán belül:

  • „1. kedvezmény kategória: 6-10 db vásárlása esetén: 15%
  • 2. kedvezmény kategória: 11-25 db vásárlása esetén: 20%
  • 3. kedvezmény kategória: 26-50 db vásárlása esetén: 25%
  • 4. kedvezmény kategória: 51-100 db vásárlása esetén: 30%
  • 5. kedvezmény kategória: 101-200 db vásárlása esetén: 35%
  • 6. kedvezmény kategória: 201- db vásárlása esetén: 40%”

Így soha ne adjunk kedvezményt! Egy kis matekkal megmagyarázom miért.

Elolvasom a cikket

Rozványi Dávid: Titkos hadműveletek pénztárcánk ellen (könyvajánló)

Úgy gondoltam, ha már „Weboldal készítés és marketing blog” blognak hívom ezt a felületet, akkor beleerősítek egy kicsit a marketing témakörbe is. Jöjjön hát egy könyvajánló! Itt ragadom meg az alkalmat, hogy megkérdezzem: Legyen több könyvbemutató itt a blogon? Szóljon hozzá lent! Van egy pár érdekes, hasznos, üzleti könyvem, amelyeket úgy …

Elolvasom a cikket

KÖKI Terminál – megnyitó és honlap elemzés

6 év tervezés és építkezés után ma reggel 6-kor megnyílt a KÖKI Terminál bevásárlóközpont a budapesti 3-as metró Kőbánya-Kispesti végállomásán. Megnyílt, de még korántsem fejezték be a munkálatokat, van még mit tenni… Mivel 10-15 percre lakok Kőbánya-Kispesttől, úgy alakult, hogy kimentem reggel, és megnéztem a megnyitót. Nem az igazi megnyitót, …

Elolvasom a cikket

A 4P (product, price, place, promotion) lényege, elemei, összefüggései

A 4P-ről röviden A 4P megfelelő használata segít elérni a marketing célját, mégpedig azt, hogy a lehető legkevesebb költség mellett a lehető legnagyobb hasznot termeljük ki az értékesíteni kívánt termék eladása folyamán, mégpedig úgy, hogy a konkurenciát megelőzzük. Product: Meg kell határoznunk a termékünk sajátosságát, azaz hogy mely tulajdonsága az, …

Elolvasom a cikket

Egy kevésbé ismert Google Analytics funkció

A Google Analytics nagyon sokrétű statisztikát képes mutatni a weboldal látogatóiról, és ezek közül talán sokat nem is ismernek az Olvasóim.

Ha a rendelkezésre álló információkat jól használjuk fel, és a megfelelő eredményeket szűrjük ki az adattengerből, akkor abból előnyt kovácsolhat a weboldala fejlesztése során, amiből következik, hogy a tudatos fejlesztés miatt a bevételei is nőni fognak!

Elolvasom a cikket

Depo Berci vs. Vatera Vera – egy újabb érdekes és hatékonyabb (??) gerillamarketing kampány

A Vatera kampányát kihasználva készült pár videó Depo Berciről is, ahol a csalárd férj azt mondta, hogy nem érdekli, mit csinál Vera, mert majd megvesz mindent újonnan. A videókból nem derül ki egyértelműen, hogy a Depo marketingfogása, hogy alacsony költségvetésből egy másik, népszerű kampány farvizén evezve próbálják népszerűsíteni az oldalt, …

Elolvasom a cikket

Mi az a Google TrustRank – Google bizalmi index (TR)?

Webmester körökben kialakult a feltevés, hogy a Google kifejlesztett egy úgynevezett „TrustRank” algoritmust. A Google eltökélt szándéka, hogy az csak minőségi találati listát adjon a felhasználóinak, amiket megjelenít, azok megbízható oldalak legyenek, azok ne éljenek Blackhat – feketekalapos (tiltott) technikákkal annak érdekében, hogy előkelő helyen szerepeljenek a találati listában. A TrustRank célja, hogy a minőségi tartalmú oldalak előnybe kerüljenek a spam jellegű oldalaktól.

Elolvasom a cikket

Az elállási jog – webáruházak és vásárlók figyelem!

A törvényi szabályozás szerint Magyarországon mindenkit, aki online vásárol, megillet a 8 napos, úgynevezett elállási jog, amely akkor is érvényesíthető, ha a termék már ki lett bontva az eredeti csomagolásából, esetleg használva is volt.  Az egyetlen fontos kitétel: Az eredeti csomagolás HIÁNYTALANUL meglegyen. Nézze át az alábbi cikket, hogy pontosan tudja, hogyan élhet ezzel a joggal, illetve hogyan tarthatja be a törvényi előírást.

Elolvasom a cikket