Long Tail, avagy a hosszú farok elmélete és gyakorlati haszna

Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás. Hagyományos bolti kereskedelemben jobban megéri az eladóknak, ha pár darab, sok darabban eladható terméket forgalmaznak, sok, egy-egy példányban eladható termék helyett. Az online világban ez az arány megfordult. 100 különféle letölthető termék eladása nem kerül többe, mint egy terméket 100-szor eladni. A keresőoptimalizálásban is remekül lehet használni a…

Két konkrét kampány – archív cikk

Két igen érdekes, konkrét kampány eredményét szeretném megosztani az olvasókkal. 1. Célközönség oldalán van a banner Üzemeltettem egy lovas oldalt, és egy másik lovas oldal tulajdonosa megkeresett. Volt egy online termékem, amely tartalmazta a lovardák adatait, és bemutatkozását. Ő ezt kérte, cserébe felajánlotta, hogy egy hónapra kiteszi a lovas oldalam bannerét az oldalára. Érdekes eredmény…

Google Insights for Search – Archív cikk

Google Insights for Search 2008. augusztus 5-én elindult a Google Insights for Search, ami betekintést nyújt a keresőt használók tömegeinek lelkivilágába, és időben-térben szemlélteti is, amit tud róluk. Az alapja a Google Trends, amely tovább lett fejlesztve, több funkcióval is bővítve lett, így született meg ez a hasznos eszköz, amely a keresőoptimalizálás és a marketing…

Milyen a jó domain név? – archív cikk

Milyen a jó domain név? Domain név választásnál a következő lényeges szempontokat kell szem előtt tartani: Legyen figyelemfelkeltő, és könnyen megjegyezhető. 6-8 karakternél lehetőség szerint ne legyen hosszabb Tartalmazza a kulcsszót. Ne legyen félreérthető. TIPP: Ha lehetséges legyen az ABC elején a domain névünk. Nem ez a legfontosabb szabály, de ha lehetséges, érdemes odafigyelni rá,…

SWOT elemzés: a vállalat erősségeinek és gyengeségeinek, illetve lehetőségeinek és fenyegetettségének összefoglaló elemzése

Mai cikkemben egy olyan témát elemzek, amely szinte minden marketing könyvben megtalálható, mégsem fordítanak rá kellő figyelmet a vállalkozások, pedig stratégiai szempontból nagyon fontos lenne. A cikk elolvasása után szánjon egy kis időt arra, hogy saját vállalkozására/cégére végiggondolja a lejjebb leírtakat. A SWOT- (Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats: Erősségek, Gyengeségek, Lehetőségek, Fenyegetések) elemzés rendszerint a vállalat…