Szolgáltatást nyújtó vállalkozások esetén létfontosságú, hogy az ügyfelek minél könnyebben tudjanak időpontot foglalni (és szükség esetén előre fizetni).
Marketing
Nincs weboldal készítés marketing nélkül, és nincsen marketing weboldal nélkül. Ezért is szentelek egy külön témakört olyan cikkeknek, amelyekban olyan dolgokról írok, amelyekkel hatékonyabbá lehet tenni az online marketinget, vagy az értékesítést.
Mennyit ér egy „brand” domain név (vásárlási esettanulmány)?
Az alábbi sztori ~2,5 éve indult, és mivel nagyon tanulságos volt, az ügyfelemmel (hívjuk Zoltánnak) közösen úgy döntöttünk, hogy megéri a nyilvánosságot.
Milyen egy jó kép/videógaléria aloldal? (példákkal)
A videó vagy képgaléria tökéletes megoldás arra, hogy a referenciáit, sajtómegjelenéseit igényes formában tárja az érdeklődői elé. De hogyan kell jól csinálni?
Milyen egy jól felépített weboldal kezdőoldala? (példákkal)
A weboldal kezdőoldala egy üzlet kirakatához hasonló. Ha jól van kialakítva, akkor minden látogatót a megfelelő irányba terel, így maximalizálva a konverziót.
Milyen a jó „Feliratkozás” oldal? (példákkal)
A hírlevél a mai napig az online marketing egyik alappillére. A minél magasabb konverziós arány miatt fontos megfelelően kialakítani a feliratkozó oldalt.
Milyen a jó „Letöltések” oldal? (példákkal)
Mikor kell „letöltések” menüpont? Hogyan épüljön fel? Mire kell figyelni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolok ebben az összefoglaló cikkben.
Milyen a jó „Partnerek” oldal? (példákkal)
A „Partnerek” menüpontról logikus és – emiatt – sarkos véleményem van, ami talán nem fog mindenkinek tetszeni. De azért megosztom, mivel fontosnak tartom.
Milyen a jó „Árak” oldal? (példákkal)
Sokszor kérdezik a weboldal készítés szolgáltatást rendelő ügyfeleim, hogy legyenek-e árak kiírva a honlapon, illetve, hogy kell-e egyáltalán ilyen a menüpont.
Milyen a jó blog oldal? (példákkal)
Egy weboldal kialakítása során fontos szempont, hogy a szakmai hitelesség és szakértő státusz „felépüljön” a látogatók szemében. Erre szolgál a blog.
Milyen a jó „Szolgáltatások” oldal? (példákkal)
A „Szolgáltatások” oldalra nagy hangsúlyt kell fektetni a weboldal készítése során. Az érdeklődők innen indulva ismerkednek meg a vállalkozás szakterületeivel. Aztán eldöntik, hogy felveszik-e a kapcsolat önnel, vagy sem.
Milyen a jó „Kapcsolat” vagy „Elérhetőség” oldal? (példákkal)
Az online pénzkeresés legfontosabb feltétele az, hogy megadjuk a látogatóknak a könnyen elérhető – telefonos vagy e-mailes – kapcsolatfelvétel lehetőségét.
Milyen menüpontok kellenek egy weboldalra?
Akik új weboldal készítése, vagy régi megújítása miatt keresnek, fel szokták tenni kérdésként, hogy mit javaslok, milyen menüpontok legyenek az leendő oldalán?