Webhely-áttekintési kérelem (Google)

Mikor van erre szükség? Akkor, ha egy weboldalt megfertőzött egy vírus, vagy feltörték, és emiatt a Google támadó webhelyként regisztrálta, és tiltólistára tette. Ez azért nagy baj, mert a böngésző sem engedi tovább a látogatót a weboldalra, illetve a Google-ben, a találati listán is megjelenik egy figyelmeztetés arra vonatkozóan, hogy …

Elolvasom a cikket

141. hiba: több jelentésű (vagy félreérthető) domain név

Ahogy a korábbi cikkekből már kiderült, a domain választásnál is több helyen hibázhatunk: Lehet, hogy nem jó domain végződést választunk, nem védjük megfelelően, vagy csak az alapelveket nem tartjuk be, vagy egyszerűen ott rontjuk el, hogy nem a saját nevünkre regisztráljuk, vagy nem figyeljük a következő meghosszabbítás dátumát. Lehet még …

Elolvasom a cikket

135. hiba – „A gép forog, az alkotó pihen” hozzáállás

Sajnos néhány ügyfélnél látom, hogy elkészül a weboldala, és utána sorsára hagyja. Szó szerint, ahogy mondom. Se egy tartalom frissítés, se egy új cikk, semmi.

Épp egy ügyféllel beszéltem a múlt héten, és amikor felajánlottam a fejlesztési lehetőséget, ezt a választ kaptam (szó szerint idézem):

„Én már nem akarok ezen fejlesztgetni. A ******.com már elég jól fel van fejlesztve és nagyon jól működik. Új dolgokat már nem akarok. Amit tudunk, tudunk, kész. Nem akarok már újabb csodákat csinálni.”

Elolvasom a cikket

125. weboldal készítés hiba – Figyelmetlenség (automatizálás) 2.

A 114. hibánál már volt szó a figyelmetlenségről. Hiába ismerek és osztok meg ennyi hibát az olvasóimmal, néha én is hibázok. De ugye csak az hibázik, aki dolgozik! Jelen, immáron a 125. weboldal készítés hiba nem más, mint amikor valamilyen folyamatot automatizálunk a weboldalunkon és/vagy az értékesítésben, majd ha az …

Elolvasom a cikket

122. weboldal készítés hiba – nem megfelelő kommunikáció

Minap jelent meg az alábbi hozzászólás, amelyet a Norbi Update Facebook oldalának kezelője tett közzé egy „fogyasztói” véleményre reagálva. Ezt (és a különböző fórumokon erre érkezett reakciókat) olvasgatva jutott eszembe a címben említett hiba. Miért hiba a nem megfelelő kommunikáció? Presztízsromboló. Ha a meglévő vagy leendő vásárlóink azt látják, hogy …

Elolvasom a cikket