Google Digital Workshop: Online marketing alapjai kurzus

A Google által életre keltett Digital Workshop online tanfolyamán bárki elvégezheti a cég ingyenes, „Online marketing alapjai” című kurzust. A teljesítéshez csupán egy regisztrációra van szükség. A tanfolyam ugyan „csak” egy oklevelet ad, nem hivatalos végzettséget, ettől függetlenül azt gondolom, hogy mindenkinek érdemes elvégeznie. Miért ajánlom a tanfolyam elvégzését? Aki szeretne a …

Elolvasom a cikket

Google Analytics – kampány url készítő

Egyéni kampányparaméterek létrehozása a hirdetési URL-ekhez. „Az URL-készítővel paramétereket adhat az internetalapú vagy e-mailes egyéni hirdetéskampányokban használt URL-ekhez. Az egyéni kampányok olyan hirdetéskampányok, amelyek nem használják az AdWords automatikus címkézési funkcióját. Amikor a felhasználó rákattint az egyik egyéni linkre, az egyedi paramétereket a rendszer elküldi a Google Analytics-fióknak; így meghatározhatja, …

Elolvasom a cikket

Google büntetés felugró ablakok (popup) miatt

2017. január elején lépett életbe a Google algoritmusának új „büntetőeleme”, amely a popupukra van kihegyezve. A hivatalos közlemény lényege, röviden: „A mai naptól főleg telefonos kereséseknél – hiszen ott jelentősen zavaróbb a jelenség – azon oldalaknál, ahol a tartalom nem könnyen hozzáférhető, hátrasorolás várható.” A Google célja, hogy „eszköztől függetlenül a …

Elolvasom a cikket

200+ SEO (keresőoptimalizálás) szempont

3 összeállítást szeretnék megosztani, amelyek áttanulmányozása egy eléggé átfogó képet fog arról adni, hogy mennyire összetett, és sok tényezőtől függő dolog a keresőoptimalizálás. Jöjjön az első: Még egy lista, a Search Engine Land jóvoltából: Ennek a 2012-es verziója (csak érdekességképpen) itt érhető el. Még egy lista: backlinko.com/google-ranking-factors

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: „Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – …

Elolvasom a cikket

Megújult a weboldal készítés és marketing blog!

Az utóbbi 3 hétben azért nem írtam cikket, mert a háttérben nagy átalakítás folyt, aminek eredményeképpen megújult a blog arculata, azaz bele lett integrálva a fő domainen lévő kinézetbe. Sőt, még tárhelyszolgáltatót is váltott a weboldal. Egy domain, két WordPress oldal 7,5 éve, 2008 végén indult a blog, WordPress alapokon. Akkor …

Elolvasom a cikket

Nofollow linkek használata

A nofollow paraméter használatával megmondhatjuk a keresőknek, hogy a kimenő linkeket – vagy csak közülük egyet – ne kövessenek. Ez akkor lehet jó megoldás, ha fizetett linket helyezünk el a weboldalunkon, vagy olyan oldalra küldjük a látogatóinkat egy linkkel, amelyben nem bízunk meg feltétlenül. Vagy ha egyszerűen csak azt szeretnénk, …

Elolvasom a cikket

160 oldalas Google útmutató a weboldalak minőségi értékeléséről

A Google az algoritmusa fejlesztése során – az újdonságok bevezetés előtt – „élőerős” értékelést is alkalmaz. A manuális értékelők munkája szigorú iránymutatás alapján dolgoznak, és értékelik a feladatuk tárgyát képező találati listákat. Múlt héten hozta a Google a nyilvánosságra, hogy a manuális értékelők milyen szempontok szerint állapítják meg egy-egy weboldalról, …

Elolvasom a cikket

Panda 4.2 algoritmus-frissítés

Gyorshír! 10 napja (07.19.) jelentette be a Google, hogy elindult az új algoritmusfrissítésük, amely egy lassú folyamat során fog végbemenni, akár több hónap is kellhet hozzá. Ebből következően bármikor elérhet a magyar listára, ezért érdemes figyelni a statisztikákat. Előzetes becslések szerint a találatok 2-3%-ának Google-helyezését fogja érinteni. A frissítés célja, …

Elolvasom a cikket