1,5 órás előadás a céges blogokról

Weboldal készítést kérő ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videó összefoglalja a téma lényegét.

Miért jó, ha saját céges blogot vezetünk?

  • Megtalálható lesz általa.
  • Szekértői státusz építhető vele.
  • Virális lehet.
  • Segíti az eladást.
  • Piaci trendeket diktálhat.
  • Biztonságos saját csatorna.
  • Több potenciális vásárlót ér el vele, mint nélküle.
  • Stb.

Egyebek, amelyekre fény derül a videóból:

  • Mi a megfelelő stratégia?
  • Mennyibe kerül a blog?
  • Honnan szerezzünk téma ötleteket? (pl.: Google, Wikipedia, konkurensek, stb.) 54 további ötlet itt.
  • Hogyan kommunikáljunk?
  • Mi számít jó cikk-forrásnak?
  • Ha listát tartalmaz egy cikkünk, miért tartalmazzon páratlan számú elemet?
  • Hogyan terjesszük cikkeinket?
  • Hogyan hasznosítsuk régi cikkeinket?
  • Miért írjon vázlatot?
  • Milyen a jó cikk-felépítés?
  • Hogyan hassunk az olvasók érzékszerveire?
  • Hogyan kommunikáljunk több ügyfél-szegmens esetén?
  • Milyen egy jó cikk tagolása?
  • Mi az az „Anyuka-teszt”?
  • Miért törölje az első bekezdést a cikk megírása után?

Persze a videóból sok mást is megtanulhat, ha rászán az életéből 1,5 órát. Megéri!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!