Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:
1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is láthatsz.
Közzétette: Marketingszoveg.com – 2016. február 5.
Miért jó, ha saját céges blogot vezetünk?
- Megtalálható lesz általa.
- Szekértői státusz építhető vele.
- Virális lehet.
- Segíti az eladást.
- Piaci trendeket diktálhat.
- Biztonságos saját csatorna.
- Több potenciális vásárlót ér el vele, mint nélküle.
- Stb.
Egyebek, amelyekre fény derül a videóból:
- Mi a megfelelő stratégia?
- Mennyibe kerül a blog?
- Honnan szerezzünk téma ötleteket? (pl.: Google, Wikipedia, konkurensek, stb.) 54 további ötlet itt.
- Hogyan kommunikáljunk?
- Mi számít jó cikk-forrásnak?
- Ha listát tartalmaz egy cikkünk, miért tartalmazzon páratlan számú elemet?
- Hogyan terjesszük cikkeinket?
- Hogyan hasznosítsuk régi cikkeinket?
- Miért írjon vázlatot?
- Milyen a jó cikk-felépítés?
- Hogyan hassunk az olvasók érzékszerveire?
- Hogyan kommunikáljunk több ügyfél-szegmens esetén?
- Milyen egy jó cikk tagolása?
- Mi az az “Anyuka-teszt”?
- Miért törölje az első bekezdést a cikk megírása után?
Persze a videóból sok mást is megtanulhat, ha rászán az életéből 1,5 órát. Megéri!