Megújult a weboldal készítés és marketing blog!

Az utóbbi 3 hétben azért nem írtam cikket, mert a háttérben nagy átalakítás folyt, aminek eredményeképpen megújult a blog arculata, azaz bele lett integrálva a fő domainen lévő kinézetbe. Sőt, még tárhelyszolgáltatót is váltott a weboldal. Egy domain, két WordPress oldal 7,5 éve, 2008 végén indult a blog, WordPress alapokon. Akkor a fő weboldal egy html…

2 SEO (keresőoptimalizálás) hír

Két gyorshír miatt írok: Lenullázódott minden weboldal ún. PageRank értéke. Ezzel lezáródott a 2013. decembere óta tartó sejtés, amikor is utoljára frissítették a PageRank értékeket. Ezt követte idén márciusban a hír, hogy a nyilvános ellenőrző eszközökön lefogja nullázni a Google az értékeket. Ezt most meg is tette. Mit használjunk helyette? Az ite.hu remek cikket írt…

Webmester, tech és marketing hírek, érdekességek – 6.

19. Megjelent a WordPress 4.5 Az újdonságokat egy részletes cikkben itt foglaltam össze. 20. Mobilbarát weboldalak előnye: Májustól még nagyobb előnyben részesíti a Google a rangsoroláskor a mobilbarát weboldalakat (megj.: igazság szerint url-eket, mert minden url-t külön vizsgál a robot). Itt lehet leellenőrizni, hogy mobilbarát-e egy weboldal. Remélhetőleg hamarosan itthon is megjelennek az ún. AMP oldalak a…

Nincs többé Google PageRank!

GYORSHÍR!
2013. decembere óta nem frissítik a Google PageRank értéket, azonban március elejétől nemcsak hogy nem frissíti, de le is nullázza a Google a nyilvános PageRank értékeket, írja az ite.hu.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a Google sem fogja használni a rangsorolásnál az egyik legrégebbi “találmányát”, csupán az értékek nem lesznek nyilvánosak.

1,5 órás előadás a céges blogokról

Ügyfeleimnek mindig mondom, hogy a hosszú távú online siker titka a tartalomfejlesztés. Az alábbi videót a marketingszoveg.com Facebookon oldalán találtam, és azt gondolom, hogy nagyon jól összefoglalja a téma lényegét:     1,5 órás előadásom a céges blogokról: hogyan használd őket és hogyan írj blogbejegyzéseket. Ez mindössze egyetlenegy előadásunk: a http://marketingszovegiras.hu tréningjén ezekből többet is…

Nofollow linkek használata

A nofollow paraméter használatával megmondhatjuk a keresőknek, hogy a kimenő linkeket – vagy csak közülük egyet – ne kövessenek. Ez akkor lehet jó megoldás, ha fizetett linket helyezünk el a weboldalunkon, vagy olyan oldalra küldjük a látogatóinkat egy linkkel, amelyben nem bízunk meg feltétlenül. Vagy ha egyszerűen csak azt szeretnénk, hogy az adott linket ne…

160 oldalas Google útmutató a weboldalak minőségi értékeléséről

A Google az algoritmusa fejlesztése során – az újdonságok bevezetés előtt – “élőerős” értékelést is alkalmaz. A manuális értékelők munkája szigorú iránymutatás alapján dolgoznak, és értékelik a feladatuk tárgyát képező találati listákat. Múlt héten hozta a Google a nyilvánosságra, hogy a manuális értékelők milyen szempontok szerint állapítják meg egy-egy weboldalról, hogy az minőségi tartalmat szolgáltat-e…

Panda 4.2 algoritmus-frissítés

Gyorshír! 10 napja (07.19.) jelentette be a Google, hogy elindult az új algoritmusfrissítésük, amely egy lassú folyamat során fog végbemenni, akár több hónap is kellhet hozzá. Ebből következően bármikor elérhet a magyar listára, ezért érdemes figyelni a statisztikákat. Előzetes becslések szerint a találatok 2-3%-ának Google-helyezését fogja érinteni. A frissítés célja, hogy kiszűrje azokat a weboldalakat…

Google Webmestereszközök – Keresési statisztikák

Megjelent a Webmestereszközök alatt, a “Keresési forgalom” alatt egy “Keresési statisztikák” menüpont, amely a korábbi funkció egy felújított változata, amely átláthatóbb formában tálalja az információkat.

Itt megtekinthető egy-egy weboldalra/vagy akár aloldalra vonatkozóan az, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érkeztek a látogatók a Google-ből, illetve átlagosan hányadik pozícióban volt az adott aloldal arra a keresésre, és %-osan kifejezve mennyien kattintottak a találati listán való megjelenéskor.

A grafikonokkal, listákkal és a számok elemzésével rengeteg marketing és keresőoptimalizálás kampány során – profitszerzésre – felhasználható információt szerezhetünk.

Könnyen feltérképezhető, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érdemes erősíteni a tartalmat, optimalizálni, vagy hirdetni.