Kaptam egy levelet, erre szeretnék reagálni. A kedves levélíró azt írta, hogy miről olvasna az oldalon szívesen. A válaszok nem teljes körűek, lesz olyan téma, amit a későbbiekben részletesebben fogok érinteni egy vagy több cikk során.
„Az internet felhasználók olvasási igénye, erről statisztika (szerű). Képzések.”
Az interneten böngészők mindegyike mást keres. Nincsen kifejezetten olyan téma, hogy mit olvasnak. Esetleg szűkíteni lehet a kört: Egy átlagos felhasználó: híreket olvas, e-maileket ír, videót néz, és blogot olvas.
„A már meglévő – nem multi – üzleti weboldalak tisztaságáról, pld. melyek munkát ajánlanak.”
Ebben a témában nem szeretnék állást foglalni, sokan sokféle munkát hirdetnek, el kell dönteni, hogyha kockázat van benne, belevág-e?
„Fórum létrehozásának lehetősége, annak haszna. A webmarketing haza kultúrájának alakulása.”
A fórum helyett, mint ahogy Önnek is javasoltam, és meg is valósítottuk inkább a blogot javaslom. A hozzászólók között minőségi tartalom esetén ki fog alakulni egy közösség, és a hozzászólás lehetősége fogja „fórummá tenni” a blogot.
„Az értékesítések egyszerűbbé tételéről, fizetés, eljuttatás a vevőhöz.”
Az értékesítés egyszerűbbé tétele az egyik ok a webáruházak megszületésére. Egy jól felépített webáruházban szinte bármilyen fizetési és szállítási mód választható.
„A webmarketing haza kultúrájának alakulása.”
Az internetmarketing, mint minden más, folyamatosan fejlődik, és változik. Szerintem nem érdemes azzal foglalkozni, hogy honnan alakult, hanem a jelenleg is működő eszközök használatára kell koncentrálni. Kérdezhetné, hogy akkor honnan tudjam, hogy az eszköz, amit használok nem elavult? Töltse le az ingyenes tanulmányt, amit azért készítettem, hogy elkerülhetők legyenek a weboldal elkészítése közben fellépő súlyos és hátráltató hibák. Hírlevélben nemsokára el fogom küldeni a letöltés linkjét. Ha ön olvassa ezt a cikket, de még nem kapta meg a tanulmányt, kérem iratkozzon fel a hírlevelemre, és írja meg, hogy szeretné megkapni az ingyenes tanulmányt.
„Honlapok fejlesztéséről, forgalmának növeléséről, tartalmának bővíthetőségéről. Milyen tartalmakkal lehet növelni a látogatottságot.”
Látogatottságnövelés eszközei nagyvonalakban: Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, linképítés, mélylinkelés, web 2.0 lehetőségek kiaknázása (akár blog, videó, fórum, közösségi oldal, linkmegosztók stb..).
Remélem tudtam segíteni!
Budapest, 2008-10-03
Ha az elemzés tetszett, kérem mondja el a véleményét róla, és küldje tovább a barátjainak, partnereinek a linket. Ha nem tetszett, küldje el a konkurenciájának!