A Google Meet segítségével nagyon egyszerűen lehet online konzultációt indítani. A Google Meet hívások üzleti és oktatási célra is tökéletesen használhatóak.
Keresőoptimalizálás, SEO
A keresőoptimalizálás az online marketing egyik legfontosabb ága. Ha valaki jól végzi ezt a tevékenységet, akkor fizetett hirdetések nélkül tud forgalmat terelni a weboldalára.
Olyan cikkeket is betettem az alábbi listába, amik ugyan nem keresőoptimalizálás tippet tartalmaznak, de a sikeres online marketing miatt ide is beleillik.
17 kiemelkedő Google rangsorolási tényező
A SEMrush csinált egy elemzést, amely keretében 17 Google rangsorolási tényező fontosságának mértékét vizsgálta. Az eredményeket lehet vitatni és furcsállni, de tény: az alábbiak ténylegesen befolyásolhatják a Google-beli helyezését egy weboldalnak.
Visszaesett a weboldala forgalma? 10 kiváltó ok + megoldás
Ha hirtelen visszaesik egy weboldal látogatottsága, az több dologra – lejjebb kifejtem a legfőbb eseteket – is visszavezethető, amelyet mindenképpen érdemes mielőbb kizárni/megoldani. Főleg, ha nem csak a forgalom esett vissza, hanem a bevétel is…
178. weboldal készítés hiba: SEO eszközök felmagasztalása
Több, mint 9 hónapja nem írtam a weboldal készítés hibák sorozatomba. Múlt héten az egyik ügyfelem írt, hogy különféle SEO eszközökön tesztelte a weboldalát, és az hiányosságokat észlelt. Ezt azért teszem közzé, mert egy sokszor visszatérő SEO tévhitet szeretnék a segítségével eloszlatni. A levél így szólt:
Google találati lista – minőségértékelői kézikönyv
Talán nem mindenki tudja, de vannak ún. „kézi ellenőrök” a Google-nél, akiknek az a feladatuk, hogy manuálisan ellenőrizzék a találati listákat, illetve az algoritmus működéséről is első kézből adjanak visszajelzést a cégnek. Google minőségértékelő útmutató A minőségértékelők számára egy elég részletes, 164 oldalas (angol nyelvű) dokumentumot készítettek, amely nyilvánosan elérhető. …
Nagy Webáruház Felmérés 2018
Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre. A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban. Pár érdekes következtetés: Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága. Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg …
177. hiba – nem megfelelő SEO címsor és leírás
A weboldalon kitöltött META címsor és META leírás értékek megjelennek a Google találati listáján (kivéve, ha a Google úgy gondolja, hogy tud relevánsabb címsort és/vagy leírást). De ezekkel kapcsolatban is lehet hibázni, ezért nem árt tudni, hogyan is kell kitölteni ezeket a részeket a weboldalon. Hol jelenik meg a SEO …
Mennyi tartalmat írt eddig a weboldalán?
Régóta mondom, hogy a folyamatos, keresőoptimalizált módon végrehajtott tartalomfejlesztés az, ami előre visz egy weboldalt. Gondolkozott már azon, hogy vajon mennyi tartalmat írt eddig a weboldalára? Ha WordPress oldala van, a következőkben bemutatott bővítménnyel pillanatok alatt megtudhatja, hogy mennyit írt eddig. Mutatom lépésről-lépésre, hogy mit tegyen: I. Telepítse fel a …
A jövő a biztonságos weboldalaké!
A Google biztonsággal foglalkozó blogján jelent meg a hír februárban, hogy 2018. július 1-től a nem https:// kezdetű weboldalak „nem biztonságos”-ként lesznek megjelölve a Google Chrome böngészőben. Így: A Google törekvése – hogy minden weboldal használjon https tanúsítványt – sikeresnek bizonyul: A tavalyi évben meredeken nőtt a https://-re váltók száma: A …
Google Keresőoptimalizálási (SEO) útmutató kezdőknek
Kiadta a Google a Keresőoptimalizálási (SEO) útmutató kezdőknek című (új) dokumentációját. A főbb témaköröket lejjebb mutatom be. Weboldal tulajoknak kötelező!
Megéri hosszabb cikkeket írni? Pár példa arra, hogy igen!
2016-ban átlagosan hetente írtam egy-egy cikket ide is, és a WordPress videós oldalamra is. Ez elég sűrű volt, illetve akkor is volt már több mint 1400 cikkem, ezért úgy gondoltam, hogy nem probléma a Google szemében, ha a cikkeim gyakoriságát visszaveszem 2017-től 9 nap/1 cikk-re (mindkét oldalon, azaz 4,5 naponta …
Megújult a Google Search Console
Pár napja kaptam értesítést a Google-től, hogy megújult a Google Search Console: „A Search Console bemutatja újratervezett termékét, amely segítséget nyújt az Ön Google Keresésben való jelenlétének kezeléséhez. Az új Search Console szolgáltatást teljes egészében újjáépítettük, hogy a webhelytulajdonosok és a keresőoptimalizálók által kért eszközökkel és információkkal lássuk el. Mostantól …