Nagy Webáruház Felmérés 2018

Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre.

A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban.

Pár érdekes következtetés:

Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága.

Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg az óra, ékszer, kiegészítők termékcsoportnál a legkisebb (1,08%). 

A webáruházak 3 legnagyobb “ellensége” a marketingtevékenységek menedzselése, a termékfeltöltés és a design testreszabása.

A webáruház tulajdonosok szerint a 3 leghatékonyabb marketingeszköz a SEO (keresőoptimalizálás), Google AdWords (Ads) és a remarketing.

Továbbiak, forrás:
https://www.webshopexperts.hu/downloads/nagy_webaruhaz_felmeres_2018_eredmenyek.pdf

Szólj hozzá!