Google büntetés felugró ablakok (popup) miatt

2017. január elején lépett életbe a Google algoritmusának új „büntetőeleme”, amely a popupukra van kihegyezve. A hivatalos közlemény lényege, röviden: „A mai naptól főleg telefonos kereséseknél – hiszen ott jelentősen zavaróbb a jelenség – azon oldalaknál, ahol a tartalom nem könnyen hozzáférhető, hátrasorolás várható.” A Google célja, hogy „eszköztől függetlenül a …

Elolvasom a cikket

200+ SEO (keresőoptimalizálás) szempont

3 összeállítást szeretnék megosztani, amelyek áttanulmányozása egy eléggé átfogó képet fog arról adni, hogy mennyire összetett, és sok tényezőtől függő dolog a keresőoptimalizálás. Jöjjön az első: Még egy lista, a Search Engine Land jóvoltából: Ennek a 2012-es verziója (csak érdekességképpen) itt érhető el. Még egy lista: backlinko.com/google-ranking-factors

A sikeres WordPress weboldalak 4 titka

Egy sikeres weboldalnak 4 titka van: Keresőoptimalizálás, tartalomfejlesztés: „Sajnos” enélkül ma már nagyon kevés weboldal ér el komoly sikereket. Azért mondom, hogy sajnos, mert nagyon kevés ember kezd el megfelelő tartalmakat fejleszteni a weboldalára, így szinte mindenki előtt nyitva áll a lehetőség, hogy a saját oldala a témájában kiemelkedővé – …

Elolvasom a cikket

Megújult a weboldal készítés és marketing blog!

Az utóbbi 3 hétben azért nem írtam cikket, mert a háttérben nagy átalakítás folyt, aminek eredményeképpen megújult a blog arculata, azaz bele lett integrálva a fő domainen lévő kinézetbe. Sőt, még tárhelyszolgáltatót is váltott a weboldal. Egy domain, két WordPress oldal 7,5 éve, 2008 végén indult a blog, WordPress alapokon. Akkor …

Elolvasom a cikket

Nofollow linkek használata

A nofollow paraméter használatával megmondhatjuk a keresőknek, hogy a kimenő linkeket – vagy csak közülük egyet – ne kövessenek. Ez akkor lehet jó megoldás, ha fizetett linket helyezünk el a weboldalunkon, vagy olyan oldalra küldjük a látogatóinkat egy linkkel, amelyben nem bízunk meg feltétlenül. Vagy ha egyszerűen csak azt szeretnénk, …

Elolvasom a cikket

160 oldalas Google útmutató a weboldalak minőségi értékeléséről

A Google az algoritmusa fejlesztése során – az újdonságok bevezetés előtt – „élőerős” értékelést is alkalmaz. A manuális értékelők munkája szigorú iránymutatás alapján dolgoznak, és értékelik a feladatuk tárgyát képező találati listákat. Múlt héten hozta a Google a nyilvánosságra, hogy a manuális értékelők milyen szempontok szerint állapítják meg egy-egy weboldalról, …

Elolvasom a cikket

Panda 4.2 algoritmus-frissítés

Gyorshír! 10 napja (07.19.) jelentette be a Google, hogy elindult az új algoritmusfrissítésük, amely egy lassú folyamat során fog végbemenni, akár több hónap is kellhet hozzá. Ebből következően bármikor elérhet a magyar listára, ezért érdemes figyelni a statisztikákat. Előzetes becslések szerint a találatok 2-3%-ának Google-helyezését fogja érinteni. A frissítés célja, …

Elolvasom a cikket

Google Webmestereszközök – Keresési statisztikák

Megjelent a Webmestereszközök alatt, a „Keresési forgalom” alatt egy „Keresési statisztikák” menüpont, amely a korábbi funkció egy felújított változata, amely átláthatóbb formában tálalja az információkat.

Itt megtekinthető egy-egy weboldalra/vagy akár aloldalra vonatkozóan az, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érkeztek a látogatók a Google-ből, illetve átlagosan hányadik pozícióban volt az adott aloldal arra a keresésre, és %-osan kifejezve mennyien kattintottak a találati listán való megjelenéskor.

A grafikonokkal, listákkal és a számok elemzésével rengeteg marketing és keresőoptimalizálás kampány során – profitszerzésre – felhasználható információt szerezhetünk.

Könnyen feltérképezhető, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érdemes erősíteni a tartalmat, optimalizálni, vagy hirdetni.

Elolvasom a cikket

2015. április 21-től visszasorolja a Google a nem mobilbarát weboldalakat!

Közel két hónapja adtam hírt arról, hogy kiemelt rangsorolási szempontként fogja kezelni a Google azt, hogy egy adott weboldal mobilbarát-e. Ma (2015.04.21.) jött el a nagy nap, a mai napon kezdi el lefuttatni – kb. 7 napig fog futni, amíg világszerte frissülnek a találati listák – a keresőóriás az új algoritmusát, amely …

Elolvasom a cikket