Hivatkozások elhelyezése Facebook posztokban

A 6 leggyakoribb módja hivatkozások elhelyezésének, Facebook posztokban: Link beírása manuálisan Link bemásolása CTRL+V billentyűkombinációval Kedvelt Facebook oldalra való hivatkozás Nem kedvelt Facebook oldalra való hivatkozás (@ karakterrel) Hashtag használata (# karakterrel) Személy megjelölése Videón a fentiek:

Törvényileg kötelező adatok a weboldalon 2015.

A 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről alapján mely adatokat kell megadni kötelezően a weboldalakon? Hiányuk miatt 15 000 Ft-tól 500 millió forintig terjedő fogyasztóvédelmi bírság is járhat! A szolgáltató hivatalos neve. A szolgáltató vállalkozás székhelye, telephelye – magánszemély esetén hivatalos lakcíme. Kapcsolattartásra szolgáló e-mail cím. A …

Elolvasom a cikket

160 oldalas Google útmutató a weboldalak minőségi értékeléséről

A Google az algoritmusa fejlesztése során – az újdonságok bevezetés előtt – “élőerős” értékelést is alkalmaz. A manuális értékelők munkája szigorú iránymutatás alapján dolgoznak, és értékelik a feladatuk tárgyát képező találati listákat. Múlt héten hozta a Google a nyilvánosságra, hogy a manuális értékelők milyen szempontok szerint állapítják meg egy-egy weboldalról, hogy az minőségi tartalmat szolgáltat-e …

Elolvasom a cikket

Adatkezelési nyilvántartási szám igénylése

Aki vállalkozása során személyes adatokat kezel, annak szükségeltetik egy ún. “adatkezelési nyilvántartási szám”. Ezt a 2011. évi CXII. az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény írja elő, és a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH) lehet igényelni. Adatkezelési nyilvántartási szám igénylésének folyamata: A naih.hu/bejelentkezes.html (megszűnt, mivel 2018. májusától nem előírás az adatkezelési nyilvántartási szám igénylése) linkre …

Elolvasom a cikket

Ritkán használt Facebook funkciók 8-9. Automata videólejátszás tiltása, adatlap blokkolása a Google-ben

(1) Facebook automata videólejátszás tiltása Nemrég egy idegesítő újdonság került be a Facebook funkció közé: Az idővonalunkon lefelé görgetve minden videó automatikusan elindul. Hogyan tiltsuk le ezt a funkciót? Nyissuk a meg a https://www.facebook.com/settings?tab=videos linket, és a “Videók automatikus lejátszása” funkciót állítsuk át erre: “Kikapcsolva”. Meg is vagyunk! (2) Facebook adatlap blokkolása a Google-ben Ha azt …

Elolvasom a cikket

Ön tudja, hogy használ-e a weboldala Cookie-kat?

Két hete írtam arról, hogy kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal Cookie-kat használ. Most egy videón megmutatom hogyan lehet ellenőrizni, a weboldala használ-e Cookie-kat. A cikk nem számít jogi tanácsadásnak, ezért a cikkben leírtak végett semmiféle felelősséget nem vállalok. Felelős jogi tanácsadásért keressen fel egy jogászt!

Facebook oldal nevének megváltoztatása

Egyszerűsödött a Facebook oldalak nevének megváltoztatására létrehozott procedúra. Mostantól tényleg néhány kattintás az egész, a Névjegy fülön “Az oldal adatai” részhez kell kattintani: Jött is hamar a visszaigazolás Facebook-on, és e-mailben egyaránt: Az oldalt kedvelők pedig ilyet kapnak, majd 7 napig az ő ismerőseik nem látják azt, hogy az adott oldalt kedvelik. Erre azért van …

Elolvasom a cikket

YouTube trükk – ajánlott videók letiltása

Írtam már korábban erről, de most megmutatom egy beágyazási kódon keresztül is, hogy mennyire egyszerű azt elérni, hogy egy weboldalra beágyazott YouTube videó lejátszása után, a videó végén ne legyenek ajánlott videók. Adott a YouTube alap beágyazási kódja, ehhez egyszerűen hozzá kell adni egy ?rel=0 paramétert, és a videó végén nem lesznek ajánlott videók, hasonlóan …

Elolvasom a cikket

Google Webmestereszközök – Keresési statisztikák

Megjelent a Webmestereszközök alatt, a “Keresési forgalom” alatt egy “Keresési statisztikák” menüpont, amely a korábbi funkció egy felújított változata, amely átláthatóbb formában tálalja az információkat.

Itt megtekinthető egy-egy weboldalra/vagy akár aloldalra vonatkozóan az, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érkeztek a látogatók a Google-ből, illetve átlagosan hányadik pozícióban volt az adott aloldal arra a keresésre, és %-osan kifejezve mennyien kattintottak a találati listán való megjelenéskor.

A grafikonokkal, listákkal és a számok elemzésével rengeteg marketing és keresőoptimalizálás kampány során – profitszerzésre – felhasználható információt szerezhetünk.

Könnyen feltérképezhető, hogy mely kulcsszavakra, kifejezésekre érdemes erősíteni a tartalmat, optimalizálni, vagy hirdetni.

Elolvasom a cikket

2015. április 21-től visszasorolja a Google a nem mobilbarát weboldalakat!

Közel két hónapja adtam hírt arról, hogy kiemelt rangsorolási szempontként fogja kezelni a Google azt, hogy egy adott weboldal mobilbarát-e. Ma (2015.04.21.) jött el a nagy nap, a mai napon kezdi el lefuttatni – kb. 7 napig fog futni, amíg világszerte frissülnek a találati listák – a keresőóriás az új algoritmusát, amely az előzetes várakozások szerint teljes …

Elolvasom a cikket

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás