Google Doodle

A keresőoptimalizálás során kikerülhetetlen tényező a Google, ezért is foglalkozik a blogon rengeteg cikk a Google különböző szolgáltatásaival, olyanokkal is, amelyek nem kötődnek közvetlenül a SEO-hoz. Ez is egy rendhagyó írás lesz! Mi is a Google Doodle (egyedi logó rajz)? Jöjjön hát egy kis Google Doodle GY.I.K.! Az ún. Doodle-k …

Elolvasom a cikket

Authority webhelylink blokkolása

A cikk előtt emlékeztető és/vagy ismertető: Mi is a(z) (Mini) Authority Site (kiemelt létfontosságú weboldalak a Google-ben) státusz? Authority Site cikk. Mini Authority site státusz. Szóval, ha a weboldala már elért ilyen eredményt, az nagyszerű! Ám előfordulhat, hogy nem a megfelelő aloldalak kerültek ki webhelylink formájában a Google-ben a weboldala …

Elolvasom a cikket

A Google Webmasters Tools és a Google Analytics összekötése

Nagyon egyszerűen, néhány lépésben meg lehet oldani, hogy a Google Webmasters Tools felülete össze legyen kötve a Google Analytics statisztikával. Új módszer: Itt kell elindulni: A következő oldalon ki kell választani, hogy melyik Analytics tulajdont melyik Search Console webhellyel társítjuk. Régi módszer: A Google Webmasters Tools kezdőlapján ki kell választani …

Elolvasom a cikket

Egy kevésbé ismert Google Analytics funkció

A Google Analytics nagyon sokrétű statisztikát képes mutatni a weboldal látogatóiról, és ezek közül talán sokat nem is ismernek az Olvasóim.

Ha a rendelkezésre álló információkat jól használjuk fel, és a megfelelő eredményeket szűrjük ki az adattengerből, akkor abból előnyt kovácsolhat a weboldala fejlesztése során, amiből következik, hogy a tudatos fejlesztés miatt a bevételei is nőni fognak!

Elolvasom a cikket

Valós idejű (Real time) authority link

Tegnap rákerestem az RTL Klub egyik weboldalára, és láttam, hogy van 3 authority linkje. Észrevettem, hogy az egyiknek ez a neve: „Szikrázó ősz némi esőfelhővel”. Rákattintottam, és meglepődve tapasztaltam, hogy a cikk – amelyre az authority link mutat – csupán 24 perce lett publikálva. Úgy látszik, hogy az RTL klub …

Elolvasom a cikket

Mi az a Google TrustRank – Google bizalmi index (TR)?

Webmester körökben kialakult a feltevés, hogy a Google kifejlesztett egy úgynevezett „TrustRank” algoritmust. A Google eltökélt szándéka, hogy az csak minőségi találati listát adjon a felhasználóinak, amiket megjelenít, azok megbízható oldalak legyenek, azok ne éljenek Blackhat – feketekalapos (tiltott) technikákkal annak érdekében, hogy előkelő helyen szerepeljenek a találati listában. A TrustRank célja, hogy a minőségi tartalmú oldalak előnybe kerüljenek a spam jellegű oldalaktól.

Elolvasom a cikket

Google Insights for Search – már magyarul is!

Augusztus 18. óta magyar nyelven is elérhető a Google Insights for Search , amely a Google-on végrehajtott keresések összetételébe és volumenébe ad betekintést. A Keresési Trendekkel megállapítható és összehasonlítható az egyes témák, kifejezések keresési volumene egy adott időszakban, de azt is meg lehet nézni, hogy egy bizonyos témában milyen szavakra, kifejezésekre történik …

Elolvasom a cikket