Mennyit kérjen a munkájáért egy kezdő vállalkozó? Avagy miért kerül X Ft-ba egy weboldal?

A címben szereplő második kérdésre a rövid válasz: Mert átvitt értelemben „3 éhes szájat” kell etetnie az ügyfeleknek:

  • A majdani fizetéséért dolgozó vállalkozóét.
  • A fizetendő adókért a markát tartó államét.
  • A működési költségekkel rendelkező, és a beruházásokkal fejlődő vállalkozásét.

Persze ennél jóval összetettebb a kérdés.

Elolvasom a cikket

Tipp: Chat az ügyfélszolgálattal szoftver

A következő pár percben a Zopim ügyfélszolgálati szoftvert szeretném bemutatni. Mik az előnyei? Segítségével könnyedén integrálhatunk a weboldalunkba egy chat felületet, amely használatával könnyen kapcsolatba léphet egy látogató az ügyfélszolgálattal. Ha éppen nincs elérhető munkatárs, akkor e-mailt lehet küldeni a segítségével. Teljesen magyarosítható, így mindenki számára érthető a használata. Ízléses …

Elolvasom a cikket

ClickHeat – ingyenes hőtérkép készítő eszköz

Néhány napja írtam arról, hogyan mozgatja a látogató az egeret, ám az fizetős megoldás volt. Most bemutatok egy ingyenes szoftvert, aminek ClickHeat a neve. Jóval kevesebbet tud, mint a fizetős társa, de úgy gondolom, hogy aki anyagi téren kompromisszumokat kénytelen kötni, azoknak hasznos eszköz lehet. ClickHeat bemutató: Letöltés: http://www.labsmedia.com/clickheat/index.html

Frank Bettger – Üzletkötés a gyakorlatban

Kinek ajánlom a könyvet? Kezdő és már tapasztaltabb értékesítőknek egyaránt. Ügyféllel foglalkozó szakembereknek, szolgáltatóknak. Infó: Fogyasztói ár: 1 950 Ft. (messze-messze többet ér) Kiadó: Bagolyvár Terjedelem: 208 oldal Kapható: Libri Tartalom: „Frank Bettger, aki huszonkilenc évesen még súlyos anyagi gondokkal küszködő, sikertelen ember volt, néhány év leforgása alatt Amerika egyik …

Elolvasom a cikket

Árképzés hiba (sok matekkal)

Minap írtam egy termék forgalmazójának:
„Érdeklődni szeretnék (egyelőre abszolút elméleti szinten), ha vennék többet a „TERMÉK”-ből, mennyi kedvezményt tudnál adni? Van erre valami kidolgozott rendszer, hogy x darabtól ennyi %, stb.?”

Jött is a válasz 1,5 órán belül:

  • „1. kedvezmény kategória: 6-10 db vásárlása esetén: 15%
  • 2. kedvezmény kategória: 11-25 db vásárlása esetén: 20%
  • 3. kedvezmény kategória: 26-50 db vásárlása esetén: 25%
  • 4. kedvezmény kategória: 51-100 db vásárlása esetén: 30%
  • 5. kedvezmény kategória: 101-200 db vásárlása esetén: 35%
  • 6. kedvezmény kategória: 201- db vásárlása esetén: 40%”

Így soha ne adjunk kedvezményt! Egy kis matekkal megmagyarázom miért.

Elolvasom a cikket

Hogyan mozgatja az egerét egy-egy weboldal látogatója?

Tud válaszolni a címben szereplő kérdésre? Ön szerint a látogatók hány %-a csinál valamit (kattint, tölt ki űrlapot) a weboldalán? Érdekelné egy megoldás, amely ugyanazt az eredményt nyújtja, mintha a weboldala látogatója mellett ülne, és nézhetné hogyan igazodik ki a weboldalán? Meddig görgetnek le a honlapon, azaz mely vonal alá …

Elolvasom a cikket

Keresőoptimalizálás – cím és meta tagek

A keresőoptimalizálás egy lépése, hogy a weboldalunk minden egyes oldalánál, minden egyes cikkénél adunk a tartalomnak egy címet, egy rövid leírást, illetve néhány fontos kulcsszóval megjelöljük. Hogyan töltsük ki ezeket a mezőket? Technikailag: Ha statikus oldalt szerkesztünk, akkor manuálisan kell a forráskódba betenni az alábbi képen látható 3 sort, ha …

Elolvasom a cikket

135. hiba – „A gép forog, az alkotó pihen” hozzáállás

Sajnos néhány ügyfélnél látom, hogy elkészül a weboldala, és utána sorsára hagyja. Szó szerint, ahogy mondom. Se egy tartalom frissítés, se egy új cikk, semmi.

Épp egy ügyféllel beszéltem a múlt héten, és amikor felajánlottam a fejlesztési lehetőséget, ezt a választ kaptam (szó szerint idézem):

„Én már nem akarok ezen fejlesztgetni. A ******.com már elég jól fel van fejlesztve és nagyon jól működik. Új dolgokat már nem akarok. Amit tudunk, tudunk, kész. Nem akarok már újabb csodákat csinálni.”

Elolvasom a cikket

Ajándékozza meg a vevőit!

Többször említettem már a weboldal készítés hibák kapcsán, hogy minden leírt hibánál mérlegelni kell: vajon az én vállalkozásomra nézve is hátrányos lenne, ha alkalmaznám a hibaként leírtakat? Ilyen pl. a névnap a weboldalon hiba: míg a legtöbb weboldalon nem javasolt a használata, addig egy virágküldő weboldalán épp ellenkezőleg: igenis javasolt az aktuális névnapok feltüntetése.

Elolvasom a cikket

Facebook hashtag

Mi az a Facebook hashtag?

A Facebook 2013. júniusában bejelentett újdonsága, amely segítségével megjelölhetjük – „címkézhetjük” – az állapotfrissítéseinket. Egy-egy ilyen címke egy-egy linkként fog működni, amelyre kattintva az adott címkével ellátott nyilvános posztokat láthatjuk. Igazából ezek is hírfolyamok, csak abban különböznek a megszokott hírfolyamtól, hogy ezek csak egy bizonyos témakör köré csoportosulnak.

Elolvasom a cikket