Milyen a jó „Szolgáltatások” oldal? (példákkal)

A „Szolgáltatások” oldalra nagy hangsúlyt kell fektetni a weboldal készítése során. Az érdeklődők innen indulva ismerkednek meg a vállalkozás szakterületeivel. Aztán eldöntik, hogy felveszik-e a kapcsolat önnel, vagy sem.

A cikk a „Milyen menüpontok kellenek egy weboldalra?” című cikk folytatása.

Mit kell tartalmaznia egy jó „szolgáltatások” aloldalnak?

Szolgáltatások gyűjtőoldala:

A legfontosabb elemek:

  • Oldal neve.
  • Fejléckép.
  • Szolgáltatások felsorolása 3 vagy 4 oszlopban.
  • Egy-egy bemutató kép.
  • A szolgáltatások bevezető mondata.
  • „Bővebben” vagy „Tovább” gomb, amelyre kattintva bejön az adott szolgáltatás részletes leírása.
  • Kapcsolatfelvételi lehetőség.

Minta:

Egy-egy szolgáltatás bemutató oldala:

Ha a szolgáltatásokat összegyűjtő oldalról kattint valaki egy konkrét szolgáltatásra, ott a következőket kell feltüntetni:

  • Fejléckép + szolgáltatás neve.
  • Szolgáltatás leírása.
  • Ügymenet leírása. Jó ötlet lehet folyamatábrával szemléltetni a haladást.
  • Tapasztalat kifejtése.
  • Garancia.
  • Extra előny, amivel kitűnik az árversenyből.
  • Kiegészítő szolgáltatások. (amik az adott szolgáltatás mellé közvetlenül passzolnak)
  • Gyakori kérdések.
  • Ügyfélvélemények, referenciák.
  • Kapcsolatfelvételi lehetőség (pl.: űrlap, telefonszám, kapcsolat.
  • Egyéb szolgáltatások. (amik az adott szolgáltatás mellé NEM közvetlenül passzolnak)

Minta oldalak (nem mindegyik alatt van minden elem):

Tehát lényegében egy mini értékesítési (landing) oldalt kell létrehozni SZOLGÁLTATÁSONKÉNT! Fontos, hogy az érdeklődő minden felmerülő kérdésére választ kapjon, és lássa a szakértelmet, ami alapján felveszi a kapcsolatot önnel a szolgáltatás megrendelésének részletei miatt.

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!