Pongor Publishing – A gazdag marketingesek tudástára

A gazdag marketingesek tudástára című könyv 2019. szeptemberében jelent meg, 4 szerző (Pongor-Juhász Attila, Borbély Bence, Dr. Pető Bence és Berka László) tollából. Rövid könyvajánló.

Gyors összefoglaló, avagy miről szól?

A könyv 52 tippet foglal össze, amelyek több-kevesebb része megtalálható egy kezdő, illetve egy haladóbb marketinges eszköztárában is. A tippek egy része olyan, amelyeket egy vállalkozás indításakor kell átgondolni, másik részét akkor, amikor vevőt akarunk szerezni, de van szó visszatérő és ajánló vevők generálásáról is, de egészen haladó és modern marketing technikákról is.

A könyv nagy hátránya számomra (és Facebook-on is olvastam hasonló kritikát róla), hogy szinte minden témakör 0,5-1,5 oldalban van feldolgozva.

De ötletadónak nagyon jó, mert olyan technikákat is bemutat, amelyet nem biztos, hogy használunk, így a marketinges repertoár fejleszthető általa.

1 mondat, amiért megérte elolvasnom

Minden könyvet úgy olvasok, hogyha csak egy hasznos mondat van, amit be tudok építeni az üzletmenetembe, és bármilyen plusz bevételt érek el emiatt, akkor már megérte az árát.

Nekem a 39. (Listaépítő challange, avagy kihívás), 43. (Komplexitás plafon) és 52. (A vállalkozó négy szabadsága) fejezetek  voltak olyanok, amelyek nagyon elgondolkoztattak, illetve a legnagyobb igazságok a könyvben.

Extra mondat:
A 47. ötletnél (Paradigma) –  fejezetben van egy általam is gyakran idézett történet (bár én a saját könyvemben (196. oldalon) T. Harv Eker-t jelöltem meg forrásként, mert az ő könyvében olvastam, nem Zig Ziglart), amely jól példázza a gondolkodás nélküli cselekedeteket.

Fő tanulság

Minden marketingesnek van olyan területe, amelyet fejleszthet, illetve minden vállalkozásban van olyan folyamat, amelyet még jobbá lehet tenni, amely mellé még teljesebb ügyfélélmény, és még több profit fog párosulni. Ha tudatosan elkezdjük használni az 52 tippet (pl.: heti egyet megvalósítunk), garantáltan sikeresebb vállalkozásunk lesz egy év múlva.

Kinek ajánlom?

A nagyon rövid fejezetek miatt inkább haladóbb vállalkozóknak ajánlom, akik már rendelkeznek azzal a képességgel, hogy rendszerben tudnak gondolkozni. Ugyanis a könyv tematikája és felépítése miatt a kezdők számára nehezebben emészthető anyagról van szó. De nekik is szuper anyag, mégpedig azért, hogy tudják: mit nem tudnak.

Ár/érték?

Én elővételben, „1 Ft-os akcióban” vettem. Így mindenképpen 10/10 az ár/érték arány. 🙂

Infók:

Ár: A könyv 2 990 Ft-ba kerül a Librinél.
Oldalszám: 80 (A5)
Megjelenés éve: 2019

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!