A „Szolgáltatások” oldalra nagy hangsúlyt kell fektetni a weboldal készítése során. Az érdeklődők innen indulva ismerkednek meg a vállalkozás szakterületeivel. Aztán eldöntik, hogy felveszik-e a kapcsolat önnel, vagy sem.
A cikk a „Milyen menüpontok kellenek egy weboldalra?” című cikk folytatása.
Mit kell tartalmaznia egy jó „szolgáltatások” aloldalnak?
Szolgáltatások gyűjtőoldala:
A legfontosabb elemek:
- Oldal neve.
- Fejléckép.
- Szolgáltatások felsorolása 3 vagy 4 oszlopban.
- Egy-egy bemutató kép.
- A szolgáltatások bevezető mondata.
- „Bővebben” vagy „Tovább” gomb, amelyre kattintva bejön az adott szolgáltatás részletes leírása.
- Kapcsolatfelvételi lehetőség.
Minta:
Egy-egy szolgáltatás bemutató oldala:
Ha a szolgáltatásokat összegyűjtő oldalról kattint valaki egy konkrét szolgáltatásra, ott a következőket kell feltüntetni:
- Fejléckép + szolgáltatás neve.
- Szolgáltatás leírása.
- Ügymenet leírása. Jó ötlet lehet folyamatábrával szemléltetni a haladást.
- Tapasztalat kifejtése.
- Garancia.
- Extra előny, amivel kitűnik az árversenyből.
- Kiegészítő szolgáltatások. (amik az adott szolgáltatás mellé közvetlenül passzolnak)
- Gyakori kérdések.
- Ügyfélvélemények, referenciák.
- Kapcsolatfelvételi lehetőség (pl.: űrlap, telefonszám, kapcsolat.
- Egyéb szolgáltatások. (amik az adott szolgáltatás mellé NEM közvetlenül passzolnak)
Minta oldalak (nem mindegyik alatt van minden elem):
Tehát lényegében egy mini értékesítési (landing) oldalt kell létrehozni SZOLGÁLTATÁSONKÉNT! Fontos, hogy az érdeklődő minden felmerülő kérdésére választ kapjon, és lássa a szakértelmet, ami alapján felveszi a kapcsolatot önnel a szolgáltatás megrendelésének részletei miatt.