Amennyiben egy weboldal közönsége nem csak egy országból való, abban az esetben többnyelvű weboldalt kell készíteni. Ennek több módon is neki lehet állni.
Webfejlesztés
A webfejlesztés egy gyönyörű szakma, ha a művelője érti annak minden csínját-bínját. Ebben próbálok segíteni az alábbi cikkekben megosztott tartalmakkal.
Milyen oldalakból áll egy WordPress webáruház? (példákkal)
A webáruház készítés velejárója, hogy egy bemutatkozó weboldalnál nem jellemző aloldalakat is létre kell hozni. Ezeket mutatom most be részletesen.
Milyen egy jó kép/videógaléria aloldal? (példákkal)
A videó vagy képgaléria tökéletes megoldás arra, hogy a referenciáit, sajtómegjelenéseit igényes formában tárja az érdeklődői elé. De hogyan kell jól csinálni?
Milyen egy jól felépített weboldal kezdőoldala? (példákkal)
A weboldal kezdőoldala egy üzlet kirakatához hasonló. Ha jól van kialakítva, akkor minden látogatót a megfelelő irányba terel, így maximalizálva a konverziót.
Milyen a jó „Feliratkozás” oldal? (példákkal)
A hírlevél a mai napig az online marketing egyik alappillére. A minél magasabb konverziós arány miatt fontos megfelelően kialakítani a feliratkozó oldalt.
Milyen a jó „Letöltések” oldal? (példákkal)
Mikor kell „letöltések” menüpont? Hogyan épüljön fel? Mire kell figyelni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolok ebben az összefoglaló cikkben.
Milyen a jó „Partnerek” oldal? (példákkal)
A „Partnerek” menüpontról logikus és – emiatt – sarkos véleményem van, ami talán nem fog mindenkinek tetszeni. De azért megosztom, mivel fontosnak tartom.
Milyen a jó „Árak” oldal? (példákkal)
Sokszor kérdezik a weboldal készítés szolgáltatást rendelő ügyfeleim, hogy legyenek-e árak kiírva a honlapon, illetve, hogy kell-e egyáltalán ilyen a menüpont.
Milyen a jó blog oldal? (példákkal)
Egy weboldal kialakítása során fontos szempont, hogy a szakmai hitelesség és szakértő státusz „felépüljön” a látogatók szemében. Erre szolgál a blog.
Milyen a jó „Szolgáltatások” oldal? (példákkal)
A „Szolgáltatások” oldalra nagy hangsúlyt kell fektetni a weboldal készítése során. Az érdeklődők innen indulva ismerkednek meg a vállalkozás szakterületeivel. Aztán eldöntik, hogy felveszik-e a kapcsolat önnel, vagy sem.
Milyen a jó „Kapcsolat” vagy „Elérhetőség” oldal? (példákkal)
Az online pénzkeresés legfontosabb feltétele az, hogy megadjuk a látogatóknak a könnyen elérhető – telefonos vagy e-mailes – kapcsolatfelvétel lehetőségét.
Milyen a jó „Referenciák” oldal? (példákkal)
Weboldal készítés során mindig jelzem az ügyfeleknek, hogy az online értékesítéshez bizalomépítés kell, melynek egyik legfontosabb része a „Referenciák” oldal.