Egy kevésbé ismert Google Analytics funkció

A Google Analytics nagyon sokrétű statisztikát képes mutatni a weboldal látogatóiról, és ezek közül talán sokat nem is ismernek az Olvasóim.

Ha a rendelkezésre álló információkat jól használjuk fel, és a megfelelő eredményeket szűrjük ki az adattengerből, akkor abból előnyt kovácsolhat a weboldala fejlesztése során, amiből következik, hogy a tudatos fejlesztés miatt a bevételei is nőni fognak!

Elolvasom a cikket

Google Insights for Search – már magyarul is!

Augusztus 18. óta magyar nyelven is elérhető a Google Insights for Search , amely a Google-on végrehajtott keresések összetételébe és volumenébe ad betekintést. A Keresési Trendekkel megállapítható és összehasonlítható az egyes témák, kifejezések keresési volumene egy adott időszakban, de azt is meg lehet nézni, hogy egy bizonyos témában milyen szavakra, kifejezésekre történik …

Elolvasom a cikket

10 perces e-mail cím, regisztrációkhoz tökéletes!

Bizonyára Ön is utálja megadni az e-mail címét, csak azért, hogy letölthessen egy ingyenes tanulmányt, vagy beléphessen egy oldalra. Sok esetben úgy működnek a regisztrációk, hogy Ön megadja az e-mail címét (vagy egy erre a célra rendszeresített e-mail címét), ahová a rendszer küld egy jóváhagyó linket, melyre rákattintva tudja hitelesíteni a regisztrációját. Utána rosszabb esetben kapja a kéretlen reklámleveleket. Ennek vége!

Elolvasom a cikket

Google Insights for Search – Archív cikk

Google Insights for Search

2008. augusztus 5-én elindult a Google Insights for Search, ami betekintést nyújt a keresőt használók tömegeinek lelkivilágába, és időben-térben szemlélteti is, amit tud róluk. Az alapja a Google Trends, amely tovább lett fejlesztve, több funkcióval is bővítve lett, így született meg ez a hasznos eszköz, amely a keresőoptimalizálás és a marketing folyamatainál fontos szerepet fog betölteni nagyszerű funkciói révén. Ha egyszerűen csak szórakozni szeretnénk, kíváncsiak vagyunk, hogy az egyes szavakra mennyien keresnek rá, akkor is ajánlott a Google Insights for Search.

Elolvasom a cikket

Milyen a jó domain név? (archív cikk)

Domain név választásnál minimálisan a következő lényeges szempontokat kell szem előtt tartani: TIPP (Frissítés, 2015-ben: már elavult tipp):Ha lehetséges legyen az ABC elején a domain névünk. Nem ez a legfontosabb szabály, de ha lehetséges, érdemes odafigyelni rá, ugyanis néhány nagyobb katalógus (pl. lap.hu) ABC sorrendben jelenítik meg a szolgáltatókat. Mennyit …

Elolvasom a cikket

Google Analytics használata – archív cikk

Google Analytics
Weboldala hatékony működéséhez nélkülözhetetlen egy jó statisztika, hiszen ez nélkül mit tud elmondani a weboldaláről? Nélküle nem tudja számokkal kifejezni, hogy mennyien látogatják az oldalát, honnan érkeznek a látogatók, mennyi időt töltenek az oldalán, melyek a leglátogatottabb oldalai stb…

Ma már sokféle statisztikai rendszer létezik fizetős és ingyenes kategóriában egyaránt. Ezek közül az ingyenes, immáron magyar nyelven is elérhető Google Analytics (továbbiakban: GA) használatát ajánlom.

Előnyei:

Elolvasom a cikket