Webgalamb 5 hírlevélszoftver

Gyűjt hírlevél feliratkozókat a weboldalán? Milyen szoftvert használ erre a célra? Kommunikál velük rendszeresen? Én erre a célra a Webgalamb szoftvert használom és ajánlom, amely rengeteg hasznos és pénztermelő funkcióval rendelkezik. Ne feledje, a hírlevél sok esetben az első lépés egy klasszikus online marketinggépezetben, amelynek a hiánya esetén rengeteg bevételtől eshet el cége!

Hogyan keresett valaki 1 milliárd Ft-ot egyetlen WordPress kinézettel?

Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás, és van aki ezt tökélyre fejlesztette. Az Envato (pl.: a themeforest.net oldal tulaja) egy ausztráliai cég, amelynek a fő profilja olyan weboldalak üzemeltetése, ahol különböző kategóriákban a világ minden tájáról feltölthetik a munkájukat azok, akik a cég feltételeinek megfelelnek, majd ezeket bárki megvásárolhatja. Hogyan keresett itt egy fejlesztő…

FTP-kliens Android alatt

Ez a cikk nem lesz bő terjedelmű, mert egy pofonegyszerű alkalmazást mutatok a címben említett funkcióra. A neve: AndFTP (letöltés) A “hozzáad” funkcióval új csatlakozást lehet beállítani, majd a “Csatlakoz” gombbal csatlakozni lehet a szerverhez, és máris megkezdhető a kíván fájlművelet. Ilyenkor a képernyő tetején megjelenő telefon és felhő ikonnal lehet váltani a nézetben, hogy…

Keresőoptimalizálás: Kulcsszóválasztó eszközök 2. rész

A tegnapi Google Kulcsszótervezőt bemutató cikk után ismét egy online eszközt szeretnék megmutatni. Keresőoptimalizálás során mindig van néhány fő kulcsszó, amelyek a legfontosabbak, de ugyanilyen fontos dolog az is, hogy az ún. Long Tail kifejezésekre is jól szerepeljen a weboldalunk, mert a látogatók jó része ezeken keresztül talál rá a weboldalunkra.

Keresőoptimalizálás: Kulcsszóválasztó eszközök 1. rész

A keresőoptimalizálás fontos lépése a megfelelő kulcsszóválasztás. Ha ezt a lépést elrontjuk/kihagyjuk, akkor az olyan, mintha vaktában lövöldöznénk egy puskával, ahelyett, hogy használnánk annak a távcsövét. Miért fontos a megfelelő kulcsszavak kiválasztása? Legyen szó keresőoptimalizálásról és/vagy Google Adwords kampányról, egy dolog biztos: ha rossz kulcsszavakra próbálunk optimalizálni/hirdetni, az nagyon sokba kerülhet, és jó eséllyel meg…

Képek veszteségmentes tömörítése

A Google rangsorolási tényező: weboldal sebesség című cikkben hivatkoztam már a PageSpeed Insights linkre, ahol tippeket kaphatunk arra vonatkozóan, hogyan legyen gyorsabb a weboldalunk. Most ezekből a tippekből ragadok ki egyet. Ez nem más, mint az “Optimalizálja a képeket” rész. A képek optimalizálásával csökkenthetjük az oldalaink betöltődési idejét, azaz növeljük a felhasználói élményt, és nem…

TinEye, a fordított képkereső

A TinEye egy remek, innovatív szolgáltatás, röviden összefoglalva, mit tud, miért érdemes használni? Ha egy-egy saját képre vonatkozó keresést lefuttat a rendszeren, az képes megmondani, hogy kik használják fel a képét. A kapott listából könnyedén ellenőrizheti, hogy kik azok akik jogsértő módon lépnek fel önnel szemben. Ha feltöltünk egy képet, vagy megadjuk a kép elérési…