Képkicsinyítés és optimalizálás videó

Ha képeket töltünk fel egy weboldalra, azt érdemes olyan méretben megtenni, ahogy még felhasználóbarát lesz. Mindegy, hogy képgalériába vagy szöveg mellé töltünk fel, érdemes úgy átméretezni (pl.: IrfanView programmal) a képet, – még feltöltés előtt – hogy 1000 pixelnél ne legyen szélesebb, és 600 pixelnél ne legyen magasabb. Ekkor, a bélyegképre való kattintás után, kinagyításnál –…

Webgalamb 5 hírlevélszoftver

Gyűjt hírlevél feliratkozókat a weboldalán? Milyen szoftvert használ erre a célra? Kommunikál velük rendszeresen? Én erre a célra a Webgalamb szoftvert használom és ajánlom, amely rengeteg hasznos és pénztermelő funkcióval rendelkezik.

Ne feledje, a hírlevél sok esetben az első lépés egy klasszikus online marketinggépezetben, amelynek a hiánya esetén rengeteg bevételtől eshet el cége!

Hogyan keresett valaki 1 milliárd Ft-ot egyetlen WordPress kinézettel?

Sok kicsi sokra megy, tartja a mondás, és van aki ezt tökélyre fejlesztette. Az Envato (pl.: a themeforest.net oldal tulaja) egy ausztráliai cég, amelynek a fő profilja olyan weboldalak üzemeltetése, ahol különböző kategóriákban a világ minden tájáról feltölthetik a munkájukat azok, akik a cég feltételeinek megfelelnek, majd ezeket bárki megvásárolhatja.

Hogyan keresett itt egy fejlesztő 1 milliárd forintot? Mi a siker titka? Olvass tovább!

FTP-kliens Android alatt

Ez a cikk nem lesz bő terjedelmű, mert egy pofonegyszerű alkalmazást mutatok a címben említett funkcióra. A neve: AndFTP (letöltés) A “hozzáad” funkcióval új csatlakozást lehet beállítani, majd a “Csatlakoz” gombbal csatlakozni lehet a szerverhez, és máris megkezdhető a kíván fájlművelet. Ilyenkor a képernyő tetején megjelenő telefon és felhő ikonnal lehet váltani a nézetben, hogy…

Keresőoptimalizálás: Kulcsszóválasztó eszközök 2. rész

A tegnapi Google Kulcsszótervezőt bemutató cikk után ismét egy online eszközt szeretnék megmutatni. Keresőoptimalizálás során mindig van néhány fő kulcsszó, amelyek a legfontosabbak, de ugyanilyen fontos dolog az is, hogy az ún. Long Tail kifejezésekre is jól szerepeljen a weboldalunk, mert a látogatók jó része ezeken keresztül talál rá a weboldalunkra.

Keresőoptimalizálás: Kulcsszóválasztó eszközök 1. rész

A keresőoptimalizálás fontos lépése a megfelelő kulcsszóválasztás. Ha ezt a lépést elrontjuk/kihagyjuk, akkor az olyan, mintha vaktában lövöldöznénk egy puskával, ahelyett, hogy használnánk annak a távcsövét.

Miért fontos a megfelelő kulcsszavak kiválasztása?
Legyen szó keresőoptimalizálásról és/vagy Google Adwords kampányról, egy dolog biztos: ha rossz kulcsszavakra próbálunk optimalizálni/hirdetni, az nagyon sokba kerülhet, és jó eséllyel meg sem fog térülni, vagy a profitunkat csökkenti. Vannak olyan kulcsszavak, amelyről azt gondoljuk: ha ezekre a szavakra az első helyen leszek, akkor nagyon sokat fogok keresni. Biztosan? Egyáltalán keresnek erre a kulcsszóra az emberek? Azok az emberek keresnek erre a kulcsszóra, kifejezésre, akik a vásárlóim lehetnek később? Sok olyan kifejezés van, amelyre szeretnének az emberek előre kerülni, de megtérülés szempontjából kétfelé kell választani ezeket: melyek azok a kifejezések, amelyekre presztízs szempontból jó lenne előkelő helyen szerepelni, illetve mely kifejezések fognak profitot termelni nekünk? Nekünk ez utóbbival kell foglalkozni.

Képek veszteségmentes tömörítése

A Google rangsorolási tényező: weboldal sebesség című cikkben hivatkoztam már a PageSpeed Insights linkre, ahol tippeket kaphatunk arra vonatkozóan, hogyan legyen gyorsabb a weboldalunk. Most ezekből a tippekből ragadok ki egyet. Ez nem más, mint az “Optimalizálja a képeket” rész. A képek optimalizálásával csökkenthetjük az oldalaink betöltődési idejét, azaz növeljük a felhasználói élményt, és nem…