I. Google Webmester Eszközök – új menüpont:
Mostantól van egy „Mobilos használhatóság” menüpont a „Keresési forgalom” menüpont alatt. Itt tippeket kaphatunk arról, mely aloldalakat mely szempontok (pl.: kis betűméret, flash-használat, a tartalom méretezése nem felel meg a nézetnek, a megérinthető elemek túl közel vannak egymáshoz) szerint kellene javítani, hogy mobilon is minél megfelelőbb legyen a weboldalunk.
Az eszköz itt érhető el:
https://search.google.com/search-console/mobile-usability
II. Több AdWords fiók használata egyszerre, kilépés nélkül:
Mostantól nem kell ki-be lépkedni a fiókok között: hír itt, angolul.
III. Google Pingvin – algoritmus frissítés: 2012 áprilisa, és 2013. májusa után ismét frissült a rettegett „Google-állat”. Mint ismeretes, az algoritmust azért találták ki, hogy hatékonyan kiszűrje a találati listából a nem megfelelő bejövő linkprofillal rendelkező oldalakat. Ne feledje, a már el nem távolítható – és káros – bejövő linkek rangsoroláskor betöltött szerepét lehet nullázni a disavow eszközzel, érdemes ezt használni! Erről több infó itt található.
A Google Panda algoritmus egy kicsivel előbb jelent meg, célja a nem megfelelő minőségű tartalmat adó weboldalak kiszűrése végett hozták létre, és futtatták le. A Google célja, és létkérdése, hogy csak olyan weboldal-találatokat adjon ki egy-egy keresésre, amelyek arra nézve releváns, hasznos, minőségi, és kielégítő mennyiségű tartalommal bírnak.
Részletek: http://www.seotools.hu/blog/google-panda-pingvin-frissites