Depo Berci vs. Vatera Vera – egy újabb érdekes és hatékonyabb (??) gerillamarketing kampány

A Vatera kampányát kihasználva készült pár videó Depo Berciről is, ahol a csalárd férj azt mondta, hogy nem érdekli, mit csinál Vera, mert majd megvesz mindent újonnan.

A videókból nem derül ki egyértelműen, hogy a Depo marketingfogása, hogy alacsony költségvetésből egy másik, népszerű kampány farvizén evezve próbálják népszerűsíteni az oldalt, vagy csak valaki jó poénnak gondolta Berci figuráját.

A harmadik, leleplező videó sem tisztázza a kérdést, de Bea már mint a Depo arca lép fel, és azt ígéri, még találkozhatunk vele. Azt legalább bevallották, hogy Berci fiktív figura volt.

A videók látogatottsága persze alulmarad a vaterásokéhoz képest, de a költségvetés jóval alacsonyabb volt, így arányaiban biztos jobban jöttek ki.

1. videó: Vera eldöntötte, engem meg nem érdekel a bosszúja…

2. videó: Eladhatod a pulcsimat is Vera!

És a 3. videó: Leleplezem Depo Bercit!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!