Idén is elkészítette a WebShop Experts a címben említett felmérést, idén 894 webshop tulajdonos válaszolt a kérdésekre.
A felmérés eredményei itt találhatóak, pdf formátumban.
Pár érdekes következtetés:
Minél régebben működik egy webáruház, annál nagyobb egy átlagos tranzakció nagysága.
Az átlagos konverziós ráta (vásárlás/látogatás) a háztartási és vegyiáru termékcsoportnál a legmagasabb (2,12%), míg az óra, ékszer, kiegészítők termékcsoportnál a legkisebb (1,08%).
A webáruházak 3 legnagyobb „ellensége” a marketingtevékenységek menedzselése, a termékfeltöltés és a design testreszabása.
A webáruház tulajdonosok szerint a 3 leghatékonyabb marketingeszköz a SEO (keresőoptimalizálás), Google AdWords (Ads) és a remarketing.
Továbbiak, forrás:
https://www.webshopexperts.hu/downloads/nagy_webaruhaz_felmeres_2018_eredmenyek.pdf