Kaptam egy megkeresést, amely szerint egy új weboldalt szeretne az érdeklődő, de olyat, „ami tartalmazza a keresőoptimalizálást”.
Rossz hírem van, aki a csodaszerért kattintott a linkre, csalódni fog.
A keresőoptimalizálás nem egy olyan „funkció”, mint pl. a weboldal háttérszínének megváltoztatása. Nem abból áll keresőoptimalizálni egy weboldalt, hogy beírom a csodakódot a weboldalba, és az máris a találati lista élén lesz.
Inkább úgy gondolom, hogy kompletten az online marketinggel kell foglalkozni, és nem csak a keresőoptimalizálással, amely az előbbinek csak egy kis része.
Mégis milyen folyamatai vannak a keresőoptimalizálásnak?
Volt már róla szó, itt. A leírásból is látszik, hogy a keresőoptimalizálás egy jól felépített marketing-gépezet része, amely folyamatos munkát igényel, nem egy egyszeri, 5 perces valami.