Milyen a jó domain név? – archív cikk

Milyen a jó domain név? Domain név választásnál a következő lényeges szempontokat kell szem előtt tartani: Legyen figyelemfelkeltő, és könnyen megjegyezhető. 6-8 karakternél lehetőség szerint ne legyen hosszabb Tartalmazza a kulcsszót. Ne legyen félreérthető. TIPP: Ha lehetséges legyen az ABC elején a domain névünk. Nem ez a legfontosabb szabály, de ha lehetséges, érdemes odafigyelni rá,…

Google Analytics használata – archív cikk

Google Analytics Weboldala hatékony működéséhez nélkülözhetetlen egy jó statisztika, hiszen ez nélkül mit tud elmondani a weboldaláről? Nélküle nem tudja számokkal kifejezni, hogy mennyien látogatják az oldalát, honnan érkeznek a látogatók, mennyi időt töltenek az oldalán, melyek a leglátogatottabb oldalai stb… Ma már sokféle statisztikai rendszer létezik fizetős és ingyenes kategóriában egyaránt. Ezek közül az…

Google PageRank – archív cikk

Mi a PageRank? A PageRank™ a Google egyik legfontosabb újítása, ami a honlapok rangsorolását teszi lehetővé. Minél nagyobb egy honlap Pagerank értéke annál előrébb kerül keresés után a találati listában. A Google egyik alapítójáról, Larry Page-ről elnevezett PageRank-módszer kiindulópontja az, hogy az egyik oldal ról a másikra mutató hivatkozás lényegében egy szavazat arra a másik…

2 Google online előadás

Pénteken az Inside AdWords Magyarország közzétett két korábbi, általuk tartott előadást, teljes terjedelmében. FRISSÍTÉS: A videókat törölték időközben, ezért nem találhatóak meg a cikkben. Bevezetés a Google tartalmi hálózatába (A 2009. május 21-én tartott előadásunk rögzített változata. Időtartam: 1 óra 25 perc.) Témakörök: A tartalmi hálózat és a keresés Marketingpéldák Vizuális lehetőségek Az előnyök áttekintése…