Google Insights for Search – Archív cikk

Google Insights for Search

2008. augusztus 5-én elindult a Google Insights for Search, ami betekintést nyújt a keresőt használók tömegeinek lelkivilágába, és időben-térben szemlélteti is, amit tud róluk. Az alapja a Google Trends, amely tovább lett fejlesztve, több funkcióval is bővítve lett, így született meg ez a hasznos eszköz, amely a keresőoptimalizálás és a marketing folyamatainál fontos szerepet fog betölteni nagyszerű funkciói révén. Ha egyszerűen csak szórakozni szeretnénk, kíváncsiak vagyunk, hogy az egyes szavakra mennyien keresnek rá, akkor is ajánlott a Google Insights for Search.

Wolfram Alpha – egy kereső új dimenzióban

Nem olyan régen elindult egy brit matematikus, Wolfram Alpha keresője, amit gyorsan el is nevezett, magáról. Az index.hu véleménye a keresőről: “A cél itt nem az, hogy értelmezzük, mit kérdez a felhasználó, majd elirányítsuk a megfelelő helyre az interneten, inkább az, hogy minden adatot lapátoljunk össze, ami a keresőkifejezéssel kapcsolatban érdekes lehet, és ezt tálaljuk a felhasználónak.

Pagerank frissítés 2009. április 02.

Ma éjjel újra frissültek a Google PageRank értékek.

http://www.prchecker.info/check_page_rank.php oldalon ellenőrizhető, hogy kinek hogyan változtak az értékei. Az én főoldalam, és a blogom is +1/+1 értéket kapott az előzőhöz képest, így az olcsoweboldal.hu PageRank 4, az olcsoweboldal.hu/blog PageRank 3 lett.

Egy óra a Földért – csatlakozzon Ön is!

“A Föld órája (Earth Hour) nevű kezdeményezést először 2007-ben tartották meg az ausztráliai Sydney-ben. 2007. március 31-én több mint kétmillió sydney-i lakos, cég és maga a város is kikapcsolta a nélkülözhető fényeket egyórás időtartamra. Az esemény a vártnál is nagyobb eredményt hozott: a Sydney energiaellátását szolgáltató EnergyAustralia cég 10,2%-os fogyasztáscsökkenést mért. A becslések szerint az akcióval mintegy 5%-al csökkent a légkört szennyező anyagok kibocsátása, bár a fő cél a figyelemfelkeltés volt.” – írta tegnap az Origo.