34. hiba: Nincs blog

Miért hiba?

A webes keresők, így a Google is nagyon „szereti” a blogot. Hogy miért? Nem azért, mert blog, hanem mert egy jól elkészített és karbantartott blog megfelel a következő, a Google számára fontos feltételeknek:

  1. Gyakran frissül, így mindig új információt nyújt a látogatóknak.
  2. Keresőoptimalizált a szerkezete (kódolás, URL, meták, stb…).

33. hiba: Nincsenek bejövő linkek

Miért hiba? Bejövő link: Külső hivatkozás, más oldalakon elhelyezett, az Ön oldalára mutató link. Ha nincs sok bejövő link, akkor nem lesz sok látogató, nem nő az oldala PageRank értéke, nem érkezik sok látogató az oldalára. Építsen linkeket! A PageRank-ről bővebben: Google PageRank. Lényeges, hogy ne csak a bejövő linkek számát nézze, hanem igyekezzen releváns,…

32. hiba: Az értékesítési számok, megrendelések, ajánlatkérések számának figyelmen kívül hagyása

Miért hiba?

Tévhit: Nem az az oldal ad el a legtöbbet, amelyiket a legborsosabb áron készítenek el. A világos, letisztult, egyértelműen kezelhető oldalakat szeretik az emberek a legjobban, ahol a navigáció egyszerű, és egyértelmű, hogy merre kell haladniuk az oldalon a hasznos információért.

31. hiba: Webstatisztika hiánya

Miért hiba?

A keresőoptimalizálás és keresőmarketing fontos része az elemzés. Ha nincs mit elemezni, nincs statisztika, akkor mi alapján tudja eldönteni, hogy milyen kulcsszavakra hirdet? Melyik milyen eredményt hoz? Mi alapján optimalizálja az oldalt? Egy ingyenes eszköz (Google Analytics) segítségével ezekre a kérdésekre választ kaphat. Bővebben a Google Analytics-ről: https://olcsoweboldal.hu/2009/06/15/google-analytics-hasznalata-archiv-cikk/


29. hiba: Nem megfelelően vannak kitöltve a forráskódban az oldal legfontosabb meta elemei

Hogyan töltse ki helyesen a legfontosabb meta elemeket? Title „A title, a weboldal címe, ami megjelenik a böngészők felső sávjában, illetve a keresők találati listáiban, az egyik legfontosabb tényező a keresőoptimalizálás során. Sok szempontból fontos az oldalcím. Először is azért, mert egyike a keresők legfontosabb rangsorolási szempontjainak – például a Google számára ez a legfontosabb…

27. hiba: A linképítés hiánya, vagy rossz mivolta

Miért hiba? A linképítés rengeteg látogatót hoz egy weboldalnak. Minél több oldalon, katalógusban szerepel a weboldalunk linkje, annál több helyről érkezhetnek látogatók hozzánk. Ezen felül a Google is előkelőbb helyen jelenít meg egy olyan honlapot, amelyre sok oldalról hivatkoznak. Hogyan csinálja? A linképítésnek 2 fajtája van: Egyoldalú: Egy másik weboldalról mutat link a miénkre, de a…

26. hiba: Nem megfelelő a kulcsszósűrűség

Miért hiba? „A kulcsszó sűrűség azért fontos, mert minél többször szerepel egy szó az oldalon, annál inkább szól az oldal arról (természetesen az sem jó ha túl sokszor szerepel, mert akkor a website keresőoptimalizálási büntetést kaphat). Általánosságban elmondható, hogy azokra a szavakra, melyekre az oldalt optimalizáljuk, 2-8 % közé essen a kulcsszó sűrűség.” Forrás: http://www.seotools.hu/keyworddensity.php…

25. hiba: Ritkán frissül az oldal, kevés az új tartalom

Miért hiba? A Google előnyben részesíti a gyakran frissülő, naprakész weboldalakat. Gyakran előrébb jeleníti meg a találati listán a frissebb cikkeket tartalmazó weboldalakat a régebben frissültekkel szemben, ezzel is szem előtt tartva az egyik alapelvet, hogy a keresőt használók a legaktuálisabb, így legrelevánsabb (ne elavult) tartalmat, információt kapjanak válaszul a keresésükre. Kiegészítés: persze vannak olyan…