75. hiba: Rossz minőségű, vagy nincs a termékről kép

Miért hiba? Az emberek szeretik látni azt, amit megvesznek. Ha pl. biciklit keres, vagy egy közösségi oldalon embert, akkor miért pipálja be azt az opciót, hogy „Csak fényképes találatok”? A rossz minőségű, mobiltelefonnal, vagy lámpafénynél készült képek nem a vevőszerzés profi módszerei közé tartoznak. Ha több képet tesz fel, azt galériában tegye, olyan módon, hogy…

74. hiba: Nem tudja megrendelni a látogató a terméket

Miért hiba? Ha nem biztosít egy azonnali e-mail küldési lehetőséget a látogatónak, és csak odaírja, hogy érdeklődés esetén hívja ezt és ezt a telefonszámot, azzal elveszíti az érdeklődőinek azt a részét, akik csak e-mailben hajlandók kommunikálni. Sokan nem fizetnek a telefonálásért, mert egy ingyenes e-mail 100%-osan helyettesíti azt. Ezalatt nem csak azt értem, hogy írja…

73. hiba: Nem megszokott design elemek

Miért hiba?

A látogatók a legtöbb idejüket mások weboldalán töltik. Ott kialakul bennük egy kép, egy tapasztalat a weboldalak kezeléséről. Ha minden úgy működik Önnél is, mint ahogy azt megszokták, akkor nincs gond, nem kezd el aggódni a látogató, hogy mi lesz a következő lépés. Ha eltér a megszokottól, kevésbé használhatóvá válik a weboldala.

70. hiba: A menüt és/vagy a főoldalt keresni kell

Miért hiba? A látogató nehezen igazodik el a weboldalán, csak mérges lesz és továbbáll. Milyen legyen a menü? 1. Vezessen végig az oldalakon, arra késztesse a látogatót, hogy az Ön által elképzelt sorrendben nézze meg az aloldalakat. 2. Ne legyen nehezen kezelhető, ne találjon fel új menürendszert, mint amit megszoktak az internetezők. Az emberek nagy…

68. hiba: Többnyelvű oldal esetén lehetséges hibák

Mikor hiba?

Amikor többnyelvű oldalt készít, a következő dolgokra nagyon figyeljen:

  • A meta elemek nyelvenként változtathatóak legyenek (ez a keresőoptimalizálás miatt fontos).
  • Bármelyik aloldalon állva a nyelvváltoztatás megnyomása után az előző oldalon maradjon a látogató (ez a látogató kényelmének érdekében fontos).