83. hiba: Túl sok hírlevelet küld, és azok túlnyomó többsége reklám, ne adj Isten spam (kéretlen reklámlevél)

Miért hiba? Az emberek nem szeretnek reklámot kapni. Le fognak iratkozni a hírleveléről. Ha nem ad semmi értékes információt, ötletet, tippet a hírlevelében, miért várja el, hogy ne iratkozzanak le? Ne csak annyit írjon, hogy most vegye meg ezt és ezt, mert arra nem vevők a látogatók. Adjon nekik hasznos tartalmat hétről-hétre, és mellé a…

82. hiba: Nincs hírlevele. Ez a pont nem feltétlenül hiba, de potenciális vásárlókat veszíthet a hírlevél hiánya miatt

Miért hiba? Ha meglátogatják az oldalát, miért nem próbálja meg elkérni az érdeklődő e-mail címét? Ha megvan az e-mail címe, könnyű marad a kapcsolattartás vele. Lehet, hogy érdekli amivel foglalkozik, de jelenleg nem szeretné az Ön által ajánlott szolgáltatást igénybe venni, vagy terméket venni. Ha hírlevet küld neki, akkor megmarad a kapcsolat, és abból bármikor…

81. hiba: Ingyenes (pl. citromail, freemail) szolgáltatónál regisztrált e-mail címen intézi cége levelezését

Miért hiba? Ha már van domain neve, ahhoz be tud állítani egy info@az-on-domain-neve.hu formátumú e-mail címet, aminek a használata jóval komolyabbnak tünteti fel Önt és a cégét, mint egy freemailes e-mail cím. Ha a tárhelyszolgáltató levelezési rendszere, vagy az Outlook Expressz használata nem nyeri el a tetszését, ajánlom, hogy regisztráljon egy Gmail-es fiókot és a…

80. hiba: Ha a weblap tulajdonos létére kap visszajelzést a látogatóitól, de azokat nem fontolja meg, illetve nem válaszol nekik

Miért hiba? Ha a látogató vette a fáradtságot, hogy ír Önnek, az a minimum, hogy köszönje meg (még ha nem is ért egyet a levél tartalmával) neki ezt a gesztust. Ha egy problémára több látogató is rávilágított, akkor érdemes elgondolkoznia, hogy vajon nem kellene-e az adott dolgot megváltoztatni? Nem kell minden észrevétel után módosítani a…

79. hiba: Nincs közvetlen e-mail küldési lehetőség Önnek

Miért hiba? Egy látogatónak ezerféle észrevétele, tanácsa, ötlete, problémája és kérdése lehet Önhöz. Ha nem tud e-mailt küldeni, elvet egy lehetőséget az Önnel való kapcsolatfelvétel eszköztárából. Ehhez kapcsolódó hiba a válasz késői (vagy nem) küldése. Mindig igyekezzen 1-2 napon belül válaszolni a bejövő e-mailekre. Ha nem teszi, az érdeklődő keres más céget vagy szolgáltatót, ahol…

78. hiba: Nem kérdezi meg a látogató véleményét

Miért hiba? Ha csak a felhasználó elé „dob” egy Önnek tetsző tartalmat, az nem azt jelenti, hogy neki is tetszeni fog. Kérdezze meg őket egy űrlap segítségével, hogy miről olvasnának, mit szeretnének, ezzel is komplex, ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtva. Ne feledje, csak a célközönsége tudja megmondani, hogy mire is van szükségük.

77. hiba: Nem vállal pénzvisszafizetési, megelégedettségi garanciát

Miért hiba? Sok érdeklődő hajlandó lenne vásárolni, de még nem győzte őket meg. Ha látják a pénz-visszafizetési garanciát, azt mondják: „Jó, vásárolok, mit veszíthetek? Maximum visszakérem a pénzemet.” Azt mondja: „Mindenki ezzel fog élni”. Ez nem igaz. A bevételei megnőnek attól, hogy az érdeklődők mernek vásárolni Öntől, mert nem látnak kockázatot benne, másrészről csak 1-2…