81. hiba: Ingyenes (pl. citromail, freemail) szolgáltatónál regisztrált e-mail címen intézi cége levelezését

Miért hiba? Ha már van domain neve, ahhoz be tud állítani egy info@az-on-domain-neve.hu formátumú e-mail címet, aminek a használata jóval komolyabbnak tünteti fel Önt és a cégét, mint egy freemailes e-mail cím. Ha a tárhelyszolgáltató levelezési rendszere, vagy az Outlook Expressz használata nem nyeri el a tetszését, ajánlom, hogy regisztráljon egy Gmail-es fiókot és a…

80. hiba: Ha a weblap tulajdonos létére kap visszajelzést a látogatóitól, de azokat nem fontolja meg, illetve nem válaszol nekik

Miért hiba? Ha a látogató vette a fáradtságot, hogy ír Önnek, az a minimum, hogy köszönje meg (még ha nem is ért egyet a levél tartalmával) neki ezt a gesztust. Ha egy problémára több látogató is rávilágított, akkor érdemes elgondolkoznia, hogy vajon nem kellene-e az adott dolgot megváltoztatni? Nem kell minden észrevétel után módosítani a…

79. hiba: Nincs közvetlen e-mail küldési lehetőség Önnek

Miért hiba? Egy látogatónak ezerféle észrevétele, tanácsa, ötlete, problémája és kérdése lehet Önhöz. Ha nem tud e-mailt küldeni, elvet egy lehetőséget az Önnel való kapcsolatfelvétel eszköztárából. Ehhez kapcsolódó hiba a válasz késői (vagy nem) küldése. Mindig igyekezzen 1-2 napon belül válaszolni a bejövő e-mailekre. Ha nem teszi, az érdeklődő keres más céget vagy szolgáltatót, ahol…

78. hiba: Nem kérdezi meg a látogató véleményét

Miért hiba?

Ha csak a felhasználó elé „dob” egy Önnek tetsző tartalmat, az nem azt jelenti, hogy neki is tetszeni fog. Kérdezze meg őket egy űrlap segítségével, hogy miről olvasnának, mit szeretnének, ezzel is komplex, ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtva. Ne feledje, csak a célközönsége tudja megmondani, hogy mire is van szükségük.

77. hiba: Nem vállal pénzvisszafizetési, megelégedettségi garanciát

Miért hiba? Sok érdeklődő hajlandó lenne vásárolni, de még nem győzte őket meg. Ha látják a pénz-visszafizetési garanciát, azt mondják: „Jó, vásárolok, mit veszíthetek? Maximum visszakérem a pénzemet.” Azt mondja: „Mindenki ezzel fog élni”. Ez nem igaz. A bevételei megnőnek attól, hogy az érdeklődők mernek vásárolni Öntől, mert nem látnak kockázatot benne, másrészről csak 1-2…

75. hiba: Rossz minőségű, vagy nincs a termékről kép

Miért hiba? Az emberek szeretik látni azt, amit megvesznek. Ha pl. biciklit keres, vagy egy közösségi oldalon embert, akkor miért pipálja be azt az opciót, hogy „Csak fényképes találatok”? A rossz minőségű, mobiltelefonnal, vagy lámpafénynél készült képek nem a vevőszerzés profi módszerei közé tartoznak. Ha több képet tesz fel, azt galériában tegye, olyan módon, hogy…

74. hiba: Nem tudja megrendelni a látogató a terméket

Miért hiba? Ha nem biztosít egy azonnali e-mail küldési lehetőséget a látogatónak, és csak odaírja, hogy érdeklődés esetén hívja ezt és ezt a telefonszámot, azzal elveszíti az érdeklődőinek azt a részét, akik csak e-mailben hajlandók kommunikálni. Sokan nem fizetnek a telefonálásért, mert egy ingyenes e-mail 100%-osan helyettesíti azt. Ezalatt nem csak azt értem, hogy írja…

73. hiba: Nem megszokott design elemek

Miért hiba?

A látogatók a legtöbb idejüket mások weboldalán töltik. Ott kialakul bennük egy kép, egy tapasztalat a weboldalak kezeléséről. Ha minden úgy működik Önnél is, mint ahogy azt megszokták, akkor nincs gond, nem kezd el aggódni a látogató, hogy mi lesz a következő lépés. Ha eltér a megszokottól, kevésbé használhatóvá válik a weboldala.