91. hiba: Nincsenek feltüntetve az árak

Miért hiba? A látogatók minden igényét ki kell elégíteni. Mindenkinek szempont az ár is. Ha nem teszi ki, nem válik összehasonlíthatóvá a piaca többi szereplőjével. Sem a saját termékeivel. Ha van két közel azonos tudású termék, mi alapján döntsön a látogató? Azt is írja ki, hogy az árak tartalmazzák-e az ÁFÁ-t. Ha olyan szolgáltatást vagy…

89. hiba: Intró, kezdő oldal

Miért hiba? Ha a főoldalon választási lehetőséget ad a látogatónak, hogy Flash, vagy html verziót kívánja megtekinteni, annak a következő hátrányai vannak: Később jut el az érdeklődő a hasznos tartalomhoz. Drágább a fejlesztés, hiszen két weboldalt kell elkészíteni. Adott esetben nő az oldal betöltődési ideje. A látogatók nagy részének fogalma sincs, hogy mi az a…

88. hiba: AdSense hirdetés szolgáltatást vagy terméket áruló weboldalon

Miért hiba? Az AdSense lényege az, hogy az oldal tartalmával releváns hirdetésekkel biztosítson bevételt mindkét fél számára (per kattintás). Ezek lehetnek szövegesek, képesek, csak linkesek, sőt videót tartalmazók is (lehet még Google produktumokat is reklámozni és még rengeteg egyéb lehetőség van). Gondoljon csak bele! Önnek mi hoz több pénzt? 1. Ha kap pár centet azért,…

86. hiba: Lemásolja a konkurencia weboldalát

Miért hiba? Ha semmi egyedi nincs az oldalán, miért várja, hogy Öntől vásároljanak? Legyen egyedi, adjon valami pluszt, hogy megérje Önnel üzletet kötni! Így nem lesz mindegy a látogató számára, hogy kinél költi el a pénzét. Ha az oldala szövegei is másoltak, nagy az esély rá, hogy a Google kitiltja a találati listájáról. Kell az…

85. hiba: Nincs online ügyfélszolgálat

Ez igazából nem hiba, de nagyban elősegítheti a kapcsolatfelvételt, és előremozdíthatja az üzletkötést, ha van egy felület, ahol az érdeklődő egyből, real-time fel tudja Önnel venni a kapcsolatot. Ilyen megoldás lehet például egy chat-szolgáltatás integrálása a weboldalba, ahol a látogatója azonnal írhat Önnek. (Egyébként ez a funkció már fejlesztés alatt van az olcsoweboldal.hu-n).

83. hiba: Túl sok hírlevelet küld, és azok túlnyomó többsége reklám, ne adj Isten spam (kéretlen reklámlevél)

Miért hiba? Az emberek nem szeretnek reklámot kapni. Le fognak iratkozni a hírleveléről. Ha nem ad semmi értékes információt, ötletet, tippet a hírlevelében, miért várja el, hogy ne iratkozzanak le? Ne csak annyit írjon, hogy most vegye meg ezt és ezt, mert arra nem vevők a látogatók. Adjon nekik hasznos tartalmat hétről-hétre, és mellé a…

82. hiba: Nincs hírlevele. Ez a pont nem feltétlenül hiba, de potenciális vásárlókat veszíthet a hírlevél hiánya miatt

Miért hiba? Ha meglátogatják az oldalát, miért nem próbálja meg elkérni az érdeklődő e-mail címét? Ha megvan az e-mail címe, könnyű marad a kapcsolattartás vele. Lehet, hogy érdekli amivel foglalkozik, de jelenleg nem szeretné az Ön által ajánlott szolgáltatást igénybe venni, vagy terméket venni. Ha hírlevet küld neki, akkor megmarad a kapcsolat, és abból bármikor…