Google Insights for Search – már magyarul is!

Augusztus 18. óta magyar nyelven is elérhető a Google Insights for Search , amely a Google-on végrehajtott keresések összetételébe és volumenébe ad betekintést. A Keresési Trendekkel megállapítható és összehasonlítható az egyes témák, kifejezések keresési volumene egy adott időszakban, de azt is meg lehet nézni, hogy egy bizonyos témában milyen szavakra, kifejezésekre történik kiugróan sok keresés – mindezt…

Minden aloldalon szerepel a Google Analytics követőkód?

Az Inside AdWords Magyarország blogján találtam az alábbi érdekes és hasznos oldalajánlót. “Az Analyticsben a pontos mérésekhez elengedhetetlen, hogy a mért webhelyen belül minden aloldal forrásában megfelelően szerepeljen a követőkód. Ennek ellenőrzésére létezik egy eszköz, amely nem Google-fejlesztés, viszont sok felhasználónk dolgát könnyíti meg, ezért szeretnénk mindenki figyelmébe ajánlani. Az EpikOne szolgáltatásáról van szó, amely…

Használjon látványosabb Google keresőt

A Google keresőjét használva többször találkozhat a problémával, hogy nem tudja, ha kattint az egyik találatra, milyen oldalra fog jutni. Esetleg keresett valamit, emlékszik a talált oldal kinézetére, de nem tudja a címét? Ez nem probléma többé! Mai cikkemben mutatok két eszközt, melyekkel előre láthatja a találati listán az adott oldal előnézeti képét. Az oldalak a Google keresőjét veszik alapul a listájuk kialakításakor.