Google Insights for Search – már magyarul is!

Augusztus 18. óta magyar nyelven is elérhető a Google Insights for Search , amely a Google-on végrehajtott keresések összetételébe és volumenébe ad betekintést. A Keresési Trendekkel megállapítható és összehasonlítható az egyes témák, kifejezések keresési volumene egy adott időszakban, de azt is meg lehet nézni, hogy egy bizonyos témában milyen szavakra, kifejezésekre történik kiugróan sok keresés – mindezt …

Elolvasom a cikket

Minden aloldalon szerepel a Google Analytics követőkód?

Az Inside AdWords Magyarország blogján találtam az alábbi érdekes és hasznos oldalajánlót. “Az Analyticsben a pontos mérésekhez elengedhetetlen, hogy a mért webhelyen belül minden aloldal forrásában megfelelően szerepeljen a követőkód. Ennek ellenőrzésére létezik egy eszköz, amely nem Google-fejlesztés, viszont sok felhasználónk dolgát könnyíti meg, ezért szeretnénk mindenki figyelmébe ajánlani. Az EpikOne szolgáltatásáról van szó, amely …

Elolvasom a cikket

Rövid hírek, érdekességek, 2009/25-26. hét

Rablókat buktatott le a Google Street View

Egy 14 éves holland fiú a Street View szolgáltatást böngészve akadt rá korábbi támadóira, akik elvették tőle a bringáját. A rendőrség kikérte a Google-től az eredeti felvételt, és sikeresen el is kapták a támadókat.

Elolvasom a cikket

Egy magyar fiatalember nyerte a Saatchi Galéria és a Google közös fotópályázatát

Halász Dánielnek 3600 pályázóval kellett megküzdenie az elsőségért. A győztes fotósorozatot (és másik harmincötöt) fel lehet venni iGoogle témának itt: http://www.google.com/intl/en/landing/photographyprize/vote.html#theme15.

A képeket a cikk alján megtekintheti.

Elolvasom a cikket

Használjon látványosabb Google keresőt

A Google keresőjét használva többször találkozhat a problémával, hogy nem tudja, ha kattint az egyik találatra, milyen oldalra fog jutni. Esetleg keresett valamit, emlékszik a talált oldal kinézetére, de nem tudja a címét? Ez nem probléma többé! Mai cikkemben mutatok két eszközt, melyekkel előre láthatja a találati listán az adott oldal előnézeti képét. Az oldalak a Google keresőjét veszik alapul a listájuk kialakításakor.

Elolvasom a cikket

A keresőmarketingről röviden – archív cikk

keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, rövidítve SEM) az online marketing egy fajtája, ami eszközeivel egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain. A keresőmarketing fő eszközei a következőek:

Elolvasom a cikket

Google Insights for Search – Archív cikk

Google Insights for Search

2008. augusztus 5-én elindult a Google Insights for Search, ami betekintést nyújt a keresőt használók tömegeinek lelkivilágába, és időben-térben szemlélteti is, amit tud róluk. Az alapja a Google Trends, amely tovább lett fejlesztve, több funkcióval is bővítve lett, így született meg ez a hasznos eszköz, amely a keresőoptimalizálás és a marketing folyamatainál fontos szerepet fog betölteni nagyszerű funkciói révén. Ha egyszerűen csak szórakozni szeretnénk, kíváncsiak vagyunk, hogy az egyes szavakra mennyien keresnek rá, akkor is ajánlott a Google Insights for Search.

Elolvasom a cikket

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás