Két konkrét kampány – archív cikk

Két igen érdekes, konkrét kampány eredményét szeretném megosztani az olvasókkal.

1. Célközönség oldalán van a banner

Üzemeltettem egy lovas oldalt, és egy másik lovas oldal tulajdonosa megkeresett. Volt egy online termékem, amely tartalmazta a lovardák adatait, és bemutatkozását. Ő ezt kérte, cserébe felajánlotta, hogy egy hónapra kiteszi a lovas oldalam bannerét az oldalára.

Érdekes eredmény született:

Wolfram Alpha – egy kereső új dimenzióban

Nem olyan régen elindult egy brit matematikus, Wolfram Alpha keresője, amit gyorsan el is nevezett, magáról. Az index.hu véleménye a keresőről: “A cél itt nem az, hogy értelmezzük, mit kérdez a felhasználó, majd elirányítsuk a megfelelő helyre az interneten, inkább az, hogy minden adatot lapátoljunk össze, ami a keresőkifejezéssel kapcsolatban érdekes lehet, és ezt tálaljuk a felhasználónak.